3M Dual Lock (montage cam aan helm)

MrMarcie

CFmoto 650MT 2023
19 feb 2014
640
36
Zeist
Nog medeforummers die dit gebruiken?

Ik lees er op internet wel goede verhalen over maar in NL weinig. Is ook verdomd lastig te krijgen maar heb een reep aan kunnen schaffen bij Conrad. Vanmiddag op helm en camhouder bevestigd. Moet 24 uur drogen -doen we dan maar- en dan maar hopen dat het blijft zitten ;)

helmetcam.jpg
 
Hoor graag hoe het ging.
Zoek ook iets om een mount op verschillende plekken te kunnen plakken.

geen zin om 10 gopro houders te kopen!
 
Een paar jaar geleden 2 meter 3m dual lock gekocht op eBay. Echt super spul! Heb het toen ook gebruikt voor montage van een action cam op de motor en mijn helm, is nooit los gegaan. In de auto van mijn vriendin heb ik er een bluetooth speaker mee vastgeplakt, hangt al 2 jaar muurvast :). En 24 uur drogen..... Nog nooit gedaan :+
 
Laatst bewerkt:
Gebruik het al jaren, heb het via mijn werk. Zit als een huis, door dezelfde lijm als de gopro mounts, maar je moet wel rekening houden met de richting van de kracht die op de haakjes komt te staan. In lengterichting is het vreselijk sterk, haaks erop (zoals je het ook lostrekt) is het ook sterk maar uiteraard minder.
Kortom, absolute aanrader!!
 
Laatst bewerkt:
Heb het een aantal keer gebruikt, zit super vast, nooit problemen ondervonden. *O*
Laatst nog 2 rollen van 2meter gekocht, pracht spul! :}
 
Laatst bewerkt:
Hoor graag hoe het ging.
Zoek ook iets om een mount op verschillende plekken te kunnen plakken.

geen zin om 10 gopro houders te kopen!

Gebruik het nu al ruim een maand. Tot 180 KMH. Geen enkel probleem tot nu toe.
Als je de tapes t.o.v. elkaar iets verdraaid (dus niet evenwijdig aan elkaar tapen maar onder een kleine hoek) zit het muurvast en wiebelt het ook niet.
full
 
Hoor graag hoe het ging.
Zoek ook iets om een mount op verschillende plekken te kunnen plakken.

geen zin om 10 gopro houders te kopen!

Gebruik het nu al ruim een maand. Tot 180 KMH. Geen enkel probleem tot nu toe.
Als je de tapes t.o.v. elkaar iets verdraaid (dus niet evenwijdig aan elkaar tapen maar onder een kleine hoek) zit het muurvast en wiebelt het ook niet.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan