3States

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
27.265
1.087
48
Zit je als 'opdrachtgever' dan vast aan een bepaald type velg?

Stel bijvoorbeeld bij mij, ik wil wel graag zelfde velg behouden.

Bram de Viking

Die hard MF'er
16 jul 2014
541
0
Dit is eens nog eens een mooi verhaal. Ben zeer benieuwd wat hier uit komt.
bij mij spoken er ook al geruime tijd plannen in mijn hoofd over een fusee besturing.
Maar dan opgebouwd uit bestaande auto en of motor onderdelen zodat een ieder deze kan maken.
dit is lastig zoniet onmogelijk maar ik ben opweg, zodra ik een werkend principe heb laat ik het zien.

succes mannen

subtoon

no substitute for cubic inches
Donateur
15 mei 2015
1.192
350
71
Gilze
Ik was al volger maar heb geen feestboek dus blijven posten hier
gruwelijk interessant project.

halflive

MF fossiel
9 apr 2004
28.179
2.041
Purmerend
halflive.000webhostapp.com
Ik ben benieuwd, omdat foto's maken zinloos is moet ik toch gelijk aan Difazio denken. Het lijkt me heel moeilijk om iets echt nieuws en toch goed te bedenken. Maar misschien onderschat ik Slijptol, ik laat me graag verrassen.

Laatst bewerkt:

EHE

3StateS
1 feb 2010
6.211
727
44
Twente
Facebook
link
echt iets nieuws bedenken is ook vrijwel onmogelijk. Als je maar ver genoeg terug gaat in de tijd is alles al wel een keer gedaan.

Ik heb ook niemand van ons zien schrijven dat we iets volledigs nieuws gingen doen.
Het is wel duidelijk een andere kijk op het thema en dat maakt het interessant genoeg om er lekker wat energie in te stoppen.

Oke, ik snap nu na de difazio plaatjes pas echt wat ze met naafbesturing bedoelen...

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.320
34
Goed bedacht, goed gemaakt, goed geschilderd *O* . Wordt een topproduct. Ben erg benieuwd.

Enigma1500

zijspan professional
10 jul 2005
1.640
35
58
Den(k) Helder
www.ezto.nl
echt iets nieuws bedenken is ook vrijwel onmogelijk. ....
Of het werkt niet, er was onlangs iemand die een naaf/fuseebesturing met variabele naloop had uitgevonden. Veel naloop rechtdoor en minder bij bochten. Het ei van Columbus! Werkte dus niet, de remmen gaven oncontroleerbare reacties.....

EHE

3StateS
1 feb 2010
6.211
727
44
Twente
Facebook
link
Maar dan zomaar opgeven is geen optie toch?

Dingen kunnen altijd beter, maar dat gaat nooit vanzelfsprekend de eerste keer goed

_gijs_

MF veteraan
7 jan 2004
4.123
0
44
noord limburg
Maar dan zomaar opgeven is geen optie toch?

Dingen kunnen altijd beter, maar dat gaat nooit vanzelfsprekend de eerste keer goed
Mee eens, dingen kunnen altijd beter.....
maar over het algemeen word het steeds moeilijker om iets beter te maken.
De uitdaging ook des te groter om dit toch te doen.

Ik blijf het een geweldig plan en initiatief vinden

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
15.932
81
44
Bezoek site
Soms is iets ook goed genoeg. Maar je vast bijten in iets is nu eenmaal prachtig en de voldoening is groot, als het af komt.