Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

3States

en een vrouwtje met een panterprint op haar honda shadow kreeg ook nog een beker,
dan had ik meer respect voor de 87 jarige oudste deelnemer
 
en een vrouwtje met een panterprint op haar honda shadow kreeg ook nog een beker,
dan had ik meer respect voor de 87 jarige oudste deelnemer

lol
We hebben even rondgekeken, ook zelfbouw naafbesturingen gezien (ik denk zelfbouw) die zwaarder wegen dan mijn X5
Helaas geen 1300 gezien met bak.
 
Dat hier weinig geschreven wordt wil niet zeggen dat er niks gebeurt.



De stabilisatorveer unit pastte niet mooi pp Kwastert zijn TRX. Er moest iets slankers voor in de plaats komen.

Nieuw ontwerp gemaakt


Busjes met M36x2 gedraaid

Nog meer piefjes en pafjes gedraaid, gelast en gemonteerd


En dan krijg je dit


En op het zijspan ziet dat er dan zo uit



Dat is een stuk strakker

Nog 2 maken en dan is er weer een karwei plat
 
Heul erg netjes gemaakt. Super knap dat jullie steeds weer nieuwe dingen aanleren en fabriceren.
 

Mooi gemaakt makker! Dat mag wel op m'n TRX.

Daar ben ik zelf trouwens vanavond ook weer druk mee geweest, even een ander achterbrugje erin geknutseld!

 
mooi werk
 
Vandaag gehoord van ons HoofdOntwerp nadat hij de oudijzerbak weer van een dag werk voorzien had:

If you no longer go for the best design, you no longer a design engineer
 
Er is weer wat gebeurd.
Zoals Kwastert al zei is de voorrem wel goed maar zijn we er toch niet helemaal content mee.
Dus hebben we ringen laten frezen. Die ringen worden op de velg gelast. En dan worden er kamers ingefreesd waar de nokken van de remschijf invallen.
De eerste ring is vanavond gelast.

Eerst heb ik gekeken hoe rond de velg was vóór het lassen.


Vervolgens de ring op de velg geklemd


Op 4 punten een dingetje gemaakt om de ring t.o.v. de velg te centreren



Meten is weten.


De boel zo weg gezet dat ik steeds mooi onder de hand kan lassen.



En dat viel dan weer niks tegen


En als laatste de oren eraf geslepen en hij is klaar voor de 2e freesbank sessie

Nog 2 velgen te gaan