3States

waar ligt dat ergens ??
20200703_201535.jpg
 
Er is daar trouwens in de buurt een BMW museum uitgebaat door een gepensioneerd BMW freak die ze stuk voor stuk zelf terug in nieuwstaat gebracht heeft . Heel aardige man hij kan uren vol passie vertellen over zijn motoren , alleen jammer dat wij geen woord Duits spreken. Maar daar trekt hij zich niets van aan hij blijft gewoon vertellen :Y
 
zeker met een traditionele gesloten bak. Zeiltje open, zooi erin en weg. Netjes opvouwen doen we thuis wel weer. Als het eens wat minder weer is zit ik binnen 10 minuten vanuit de tent weer op de motor met alles weggestopt in de bak. (en ja, je gaat ook veel te veel zooi meesjouwen met een span ).

Benno
 
zeker met een traditionele gesloten bak. Zeiltje open, zooi erin en weg. Netjes opvouwen doen we thuis wel weer. Als het eens wat minder weer is zit ik binnen 10 minuten vanuit de tent weer op de motor met alles weggestopt in de bak. (en ja, je gaat ook veel te veel zooi meesjouwen met een span ).

Benno
Maar met naar huis gaan heb je altijd ruimte over omdat je de ramses niet mee terug hoeft te nemen
 
IMG_20200705_1044295.jpg


Wat hebben jullie toch tegen Duitsland?
Er liggen veel mooiere bochten dan in NL, het asfalt is er veel beter dan in België...

Het is alleen wel jammer dat de Duitsers een steeds grotere hekel krijgen aan ons motorrijders 😥
 
Bekijk bijlage 1519816

Wat hebben jullie toch tegen Duitsland?
Er liggen veel mooiere bochten dan in NL, het asfalt is er veel beter dan in België...

Het is alleen wel jammer dat de Duitsers een steeds grotere hekel krijgen aan ons motorrijders 😥
Bochten helemaal mee eens, maar dat volk... De hetze tegen motoren wordt inderdaad steeds groter. Jammer.

Wel leuk gehad ondanks het weer?
 
We hebben prachtig weer gehad.
Alleen vandaag op het laatste stuk de regenoverall aangetrokken. Maar dat was snelweg dus wat boeit het dan nog
Ik heb helemaal hetvregenpak niet aangehad beetje miezer oo de laatste 100km, meer niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan