3States

Zit je als 'opdrachtgever' dan vast aan een bepaald type velg?

Stel bijvoorbeeld bij mij, ik wil wel graag zelfde velg behouden.
 
Dit is eens nog eens een mooi verhaal. Ben zeer benieuwd wat hier uit komt.
bij mij spoken er ook al geruime tijd plannen in mijn hoofd over een fusee besturing.
Maar dan opgebouwd uit bestaande auto en of motor onderdelen zodat een ieder deze kan maken.
dit is lastig zoniet onmogelijk maar ik ben opweg, zodra ik een werkend principe heb laat ik het zien.

succes mannen
 
Ik was al volger maar heb geen feestboek dus blijven posten hier
gruwelijk interessant project.
 
Ik ben benieuwd, omdat foto's maken zinloos is moet ik toch gelijk aan Difazio denken. Het lijkt me heel moeilijk om iets echt nieuws en toch goed te bedenken. Maar misschien onderschat ik Slijptol, ik laat me graag verrassen.
 
Laatst bewerkt:
echt iets nieuws bedenken is ook vrijwel onmogelijk. Als je maar ver genoeg terug gaat in de tijd is alles al wel een keer gedaan.

Ik heb ook niemand van ons zien schrijven dat we iets volledigs nieuws gingen doen.
Het is wel duidelijk een andere kijk op het thema en dat maakt het interessant genoeg om er lekker wat energie in te stoppen.

Oke, ik snap nu na de difazio plaatjes pas echt wat ze met naafbesturing bedoelen...
 
Goed bedacht, goed gemaakt, goed geschilderd *O* . Wordt een topproduct. Ben erg benieuwd.
 
Heersers over het 3staten gebied 8-)

full
 
echt iets nieuws bedenken is ook vrijwel onmogelijk. ....

Of het werkt niet, er was onlangs iemand die een naaf/fuseebesturing met variabele naloop had uitgevonden. Veel naloop rechtdoor en minder bij bochten. Het ei van Columbus! Werkte dus niet, de remmen gaven oncontroleerbare reacties.....
 
Maar dan zomaar opgeven is geen optie toch?

Dingen kunnen altijd beter, maar dat gaat nooit vanzelfsprekend de eerste keer goed
 
Maar dan zomaar opgeven is geen optie toch?

Dingen kunnen altijd beter, maar dat gaat nooit vanzelfsprekend de eerste keer goed

Mee eens, dingen kunnen altijd beter.....
maar over het algemeen word het steeds moeilijker om iets beter te maken.
De uitdaging ook des te groter om dit toch te doen.

Ik blijf het een geweldig plan en initiatief vinden
 
Soms is iets ook goed genoeg. Maar je vast bijten in iets is nu eenmaal prachtig en de voldoening is groot, als het af komt.
 
Maar dan zomaar opgeven is geen optie toch?

Dingen kunnen altijd beter, maar dat gaat nooit vanzelfsprekend de eerste keer goed
Voor dit soort dingen komt een doos technisch lego enorm van pas. Dan kan je lekker bouwen en kijken hoe het in de praktijk beweegt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan