3States

Nee,
Die staat in de schuur maar een doos met technisch lego is overgebleven uit de tijd dat de kinderen nog dagelijks met lego in de weer waren. En dat werkt snel en af en toe best verhelderend inderdaad.
 
Leuk dat jullie nieuwe ontwikkelingen op zijspan gebied gaan bedenken.
Ik ben ook erg nieuwsgierig hier naar!
Dus, veel succes!
 
Beetje bij beetje gaat het verder. Er is nu een strak concept logo. _O-
full
 
Vindt je het logo niet mooi genoeg O-) ?
Ik vind het wel een beetje kaal. Maar mooi durf ik niets over te zeggen, dat is persoonlijk. Ik zou er graag een achtgrondje, kadertje of zo bij zien, iets dat de letters een plaatsje geeft. Is het Comic Sans?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel een beetje kaal. Maar mooi durf ik niets over te zeggen, dat is persoonlijk. Ik zou er graag een achtgrondje, kadertje of zo bij zien, iets dat de letters een plaatsje geeft. Is het Comic Sans?


Nee. het is geen comic sans. Ik heb de letters zelf getekend. En er zit wel een filosofie achter hoor ;)

3States vindt dat alles waar een zijspan niet beter van rijdt, geen toegevoegde waarde heeft. Dus dat kun je dan net zo goed weglaten. Dus ook geen kadertjes, leuke strepen en meer van dat spul *D


Natuurlijk zal een en ander nog aangevuld worden met postadres, homepageadres, mailadres, KvK- en btw nummers, en het aller belangrijkste natuurlijk het bankrekeningnummer! (want daar doen we het voor natuurlijk!) _O- _O-

:+
 
Nee. het is geen comic sans. Ik heb de letters zelf getekend. En er zit wel een filosofie achter hoor ;)

3States vindt dat alles waar een zijspan niet beter van rijdt, geen toegevoegde waarde heeft. Dus dat kun je dan net zo goed weglaten. Dus ook geen kadertjes, leuke strepen en meer van dat spul *D
Waarom dan 2 keer de drie en de 's erin? ;)
 
Dat kan ook als je de zwarte 3S vervangt door de rode 3S. Less is more. Ik denk dat Roesten een punt heeft. :P
 
Dat kan ook als je de zwarte 3S vervangt door de rode 3S. Less is more. Ik denk dat Roesten een punt heeft. :P

Precies wat ik d8.

Afkoppelbaar logo = top idee. :Y

Maar bij afkoppelbaar zijspan kan er ook maar één van de delen op zichzelf nog worden gebruikt. })
 
Laatst bewerkt:
Dat kan ook als je de zwarte 3S vervangt door de rode 3S. Less is more. Ik denk dat Roesten een punt heeft. :P

Fijn dat iedereen zo meedenkt! Gelukkig zijn we echter eigenwijs genoeg om er lekker niks mee te doen :P :P }) _O-

(Ga lekker zelf een naafbesturingsontwikkelingsgroepje oprichten. Als iedereen zn spullen dan rijdend heeft gaan we bij een kampvuur en veel bier discussieëren welke de beste/mooiste/grootste heeft!)


:+
 
Fijne vakantie. Hier een zelluf doe vakantie maar krijgen een top tent 👍
 
Fijn dat iedereen zo meedenkt! Gelukkig zijn we echter eigenwijs genoeg om er lekker niks mee te doen :P :P }) _O-

(Ga lekker zelf een naafbesturingsontwikkelingsgroepje oprichten. Als iedereen zn spullen dan rijdend heeft gaan we bij een kampvuur en veel bier discussieëren welke de beste/mooiste/grootste heeft!)


:+
Nee dank je, ik ken mijn grenzen. Sommige dingen kan ik alleen bediscussiëren maar niet zelf maken. Naafbesturing is daar een van. Ik lig bij een run of treffen nog wel eens onder zo'n ding en kan dan nog nauwelijks bevatten hoe het werkt.
Maar een logo kan ik wel wat van vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan