3States

1398886
Terug naar de denkstand
Eens bedenken hoe we het bakje er op een nette manier aan kunnen knuppen
 
Er zal ongetwijfeld over nagedacht zijn, maar ik ben nog niet overtuigd van de stuurstang. Ik bedoel, ik kan niet zien hoe het zit. Vooral aan de naaf.
Er komen behoorlijke krachten op de stuurinrichting (bij mij althans, lagers, stuurkogels van een auto). De opstelling die ik nu zie gaat het zwaar krijgen denk ik
(ik werk ook weleens met reactie armen enzo.. ). Nogmaals, het zal wel doordacht zijn, maar ik begrijp het nog niet helemaal...
 
Er zal ongetwijfeld over nagedacht zijn, maar ik ben nog niet overtuigd van de stuurstang. Ik bedoel, ik kan niet zien hoe het zit. Vooral aan de naaf.
Er komen behoorlijke krachten op de stuurinrichting (bij mij althans, lagers, stuurkogels van een auto). De opstelling die ik nu zie gaat het zwaar krijgen denk ik
(ik werk ook weleens met reactie armen enzo.. ). Nogmaals, het zal wel doordacht zijn, maar ik begrijp het nog niet helemaal...
RuuT rijdt er al jaren mee. En veel franse bouwers gebruiken dit principe ook. En zeker is het doordacht, en gesimuleerd........
 
RuuT rijdt er al jaren mee. En veel franse bouwers gebruiken dit principe ook. En zeker is het doordacht, en gesimuleerd........
Gesimuleerd ja, dat krijg ik op mijn werk ook vaak te horen (zware bagger industrie), het moet kunnen hoor... Tuurlijk:N
Maar nogmaals, ik zou het graag eens live zien, maar dat duurt zo lang hè, en wij zijn ongeduldig hè, en we willen zo graag hè...

Ga vooral zo door, begint wat te worden.
 
Klopt helemaal. Al weer 6 jaar, en zonder problemen.👍

En ik heb er ook 2,5 jaar mee gereden , het enige minpunt is dat het van bij het begin " juist " moet staan daar er geen verdere aanpassing mogelijk is ...
De eigenaar na mij heeft op het cbr span een stuurdemper gemonteerd , maakt een wereld van verschil volgens hem ..
Maar ziet er echt degelijk uit en ik heb er niet de minste schrik van dat dit niet sterk genoeg zou zijn 👍

Het enige wat ik mij afvraag is waarom het laatste stuk naar het wiel omhoog wijst , heeft dit een speciale reden ??
 
En ik heb er ook 2,5 jaar mee gereden , het enige minpunt is dat het van bij het begin " juist " moet staan daar er geen verdere aanpassing mogelijk is ...
De eigenaar na mij heeft op het cbr span een stuurdemper gemonteerd , maakt een wereld van verschil volgens hem ..
Maar ziet er echt degelijk uit en ik heb er niet de minste schrik van dat dit niet sterk genoeg zou zijn 👍
Deze heeft Ehe zo gemaakt dat er wel een in stelmogelijkheid is voorzien
 
het kan geen kwaad om af en toe de tijd te nemen om ergens over na te denken... nadeel is alleen wel dat de tijd erdoor sneller lijkt te gaan en de voortgang vaak net even wat minder... ;)
 
Durven er al voorzichtige voorspellingen gedaan te worden wanneer 3States met officiele onthullingen gaan komen?
EGT is net te vroeg zeker?
 
Ik heb al dat moois nu in levende lijve gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik, toen ik de stuurinrichting op de foto zag ik ook niet helemaal overtuigd was. Niet vanwege de werking, want ik heb jarenlang op mijn race combinaties hetzelfde principe gebruikt en dat werkte feilloos. Ik vond het er op de foto nogal iel uitzien maar als je het het in het "echie" ziet komt het heel anders over.
Hulde mannen, kannie wachten tot er echt mee gereden gaat worden.
 
ik snapte gelijk precies wat je bedoelde Leo; Het lukt me echter niet om met de telefoon het er zo op de foto te krijgen zoals het er in het echt uitziet als je er naast staat...
ik zal binnen kort eens proberen of het met de Spiegel Reflex camera wel beter wil lukken. Die geeft meestal een realistischer beeld.
ik vind het er op de foto's ook wat sprinkhaanachtig uitkomen terwijl als je er naast staat de voorkant er juist heel laag en gedrongen op je overkomt.

ieder zijn vak... de mijne is iig niet fotograaf ;)
 
ik snapte gelijk precies wat je bedoelde Leo; Het lukt me echter niet om met de telefoon het er zo op de foto te krijgen zoals het er in het echt uitziet als je er naast staat...
ik zal binnen kort eens proberen of het met de Spiegel Reflex camera wel beter wil lukken. Die geeft meestal een realistischer beeld.
ik vind het er op de foto's ook wat sprinkhaanachtig uitkomen terwijl als je er naast staat de voorkant er juist heel laag en gedrongen op je overkomt.

ieder zijn vak... de mijne is iig niet fotograaf ;)
Ik ben vorige week nog Slijptol in zn atelier*) geweest. Ook daar is het probleem om het goed op de foto te krijgen. Die lijnen van de Triumph zijn 'in het eggie' ook veel mooier en bruuter dan op de foto's

*)een ruimte waar zoveel fraais gecreëerd wordt , noem je geen "hok" of "schuur" meer, dat mag een atelier heten.......
 
Ik ben vorige week nog Slijptol in zn atelier*) geweest. Ook daar is het probleem om het goed op de foto te krijgen. Die lijnen van de Triumph zijn 'in het eggie' ook veel mooier en bruuter dan op de foto's

*)een ruimte waar zoveel fraais gecreëerd wordt , noem je geen "hok" of "schuur" meer, dat mag een atelier heten.......

studio klinkt ook wel, kun je er ook nog een bed bij zetten:Y
 
Ach, allemaal sjiekdoenerij....

Ik blijf t gewoon werkplaats noemen.
Voor je t weet wordt een studio of atelier als onderdeel van t huis gezien....
 
Terug
Bovenaan Onderaan