3States

.

IMG_4174.JPG
 
en op Halle aan met dat ding! Nu is gaat het denk ik opeens heel erg snel

IMG_4207.JPG
 
Mooi mannen! Ik ben zeer benieuwd wanneer we hem in real live mogen aanschouwen!

Er zitten nog wel wat 'proefonderdelen' aan. die eerst voor maatvoering en functie gemaakt zijn. Die moeten nog een keer gemaakt worden, maar dan in de juiste materialen. Verder ontbreekt er nog wel een crucuaal dingetje. Daarom hebben we het proefrijden ook beperkt gehouden. Dr zit nog geen voorrem op. Maar omdat Erwin zich nu niet druk hoeft te maken over de TRX, kan hij zich op de verspanerij voor de voorrem concentreren!

Ik ga er toch wel vanuit dat de TRX begin volgend jaar wel de weg op gaat!
 
  • Leuk
Waarderingen: RuuT
:W


Ikke is een beetje jaloers op al dat moois. :9~

mag dat?

Ja.............................
Nee..........................

Jaloers op al die nachten doorwerken?...

Ik heb de zooi niet eens opgeruimd, maar ben na vertrek van Slijptol en Kwastert zo met t tentje achterop de CBX weg gevlucht voor een avondje bier drinken om er weer even van bij te komen
 
:W




Jaloers op al die nachten doorwerken?...

Ik heb de zooi niet eens opgeruimd, maar ben na vertrek van Slijptol en Kwastert zo met t tentje achterop de CBX weg gevlucht voor een avondje bier drinken om er weer even van bij te komen

Je hebt het verdient!
 
Er zitten nog wel wat 'proefonderdelen' aan. die eerst voor maatvoering en functie gemaakt zijn. Die moeten nog een keer gemaakt worden, maar dan in de juiste materialen. Verder ontbreekt er nog wel een crucuaal dingetje. Daarom hebben we het proefrijden ook beperkt gehouden. Dr zit nog geen voorrem op. Maar omdat Erwin zich nu niet druk hoeft te maken over de TRX, kan hij zich op de verspanerij voor de voorrem concentreren!

Ik ga er toch wel vanuit dat de TRX begin volgend jaar wel de weg op gaat!
Als een kind zo blij met het nieuwe speelgoed. *O* Ik ben heel benieuwd naar het afbouw project. We gaan vast weer foto's zien. Succes
 
Afgelopen EGT werd de zelfbouw gewonnen door iemand die een deurtje in zijn zijspan gezaagd had. Iemand die een enkelzijdige vork gebouwd had werd tweede.
Maar het is voor jullie wel leuk om de Duitsers te ergeren, of je nu wint of niet. Hoewel ik me niet kan voorstellen dat de Triumph of de TRX niet wint.
 
Terug
Bovenaan Onderaan