3States

Gaaf!

Hoe bestellen jullie dat blad? 20 euro verzendkosten naar Nederland vind ik iets teveel van het goede.

-Edit-
Heb het al gevonden, een abonnement voor een jaar kost 54 euro inclusief verzenden naar NL.
 

Bijlagen

  • span.jpg
    span.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Tussen Halle en Varsseveld. Ik zat in de auto, neem niet aan dat je in elke V70 naar binnen kijkt 😉
 
Tussen halle en Zelhem. Ik vertelde kirsten dat hier dat hele mooie span dat we in Genemuiden hadden gezien vandaan komt. En toen kwam jij ons tegemoet rijden. Ik heb nog even netjes gezwaaid. :W
 
We zijn weer terug, Topweekeind gehad! In en rondom de Harz is het prachtig rijden. Het stikt er wel van de motorrijders, ook veel (grote) groepen. Maar enkel in een paar bochten staat een waarschuwing voor te hard rijden. Verder geen gezeur over lawaai, of actiegroepborden. Terwijl ik zelf, als ik er zou wonen, toch niet heel blij zou worden van zoveel motoren.....
Niet iedereen was trouwens even ervaren ( of reed wellicht harder dan dat ie zelf aankon) We hebben toch zeker eleke dag wel een paar ongelukken gezien, waarvan er één er behoorlijk ernstig uitzag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan