3VO vindt dat mannen als vrouwen moeten

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
Uitgegeven: 15-6-2001 9:30

HUIZEN - Als mannen zich in het verkeer als vrouwen gingen
gedragen, zouden er veel minder verkeersongevallen zijn.
Voorzitter J. van der Doef van verkeersveiligheidsorganisatie
3VO baseert deze stelling op het feit dat driekwart van de
1160 mensen die vorig jaar bij een verkeersongeluk
omkwam, man was.

en grote smurf van 3VO (ben ff z'n naam kwijt) vond ook dat het niet verstandig was om het motorgebruik te stimuleren, om dat dat maar levensgevaarlijk was... (vrijwel letterlijk zijn woorden)

Dat vertelde hij gisteren op TV :(
 
hehe, als al die vrouwen eens als mannen reden dan zouden er zo veel ongelukken ook niet gebeuren.
Ik ken maar weinig vrouwen die niet TE voorzichtig rijden.
Hallo?! Aan 70 per uur de autostrade oprijden om die vrachtwagen voor te laten is NIET verstandig! |(
 
echt generaliseren heet dat...

Mijn zus kent maar 1 stand van het gaspedaal, en dat is volledig in...
Als ze bij mij achterop heeft gezetten is het enige wat ze zegt: Niet verstandig om mij zoveel vermogen te geven, laat mij maar in mijn 106 1.4 rijden.

Als ze langs de garage gaat verbazen de monteurs zich over de dingen die ze heeft gemolt die normaal NOOIT stuk gaan. (en dan heb ik het niet over de asbakjes, maar lagers, ophangingen en stootrubbers.

En er rijden (nog steeds) veel meer mannen dan vrouwen.



 
de meeste keren dat ik een bijna ongeluk heb komt dat door een vrouw , een vent die rijdt als een wijf of nog erger 2 vrouwen in een auto die zitten te kleppen...


 
ik generaliseer niet.. het is gewsoon een vaststelling dat er veel meer vrouwen zijn dan mannen die zo voorzichtig (lees: gevaarlijk voor iedereen behalve hunzelf) rijden dat ik er me zwaar aan irriteer.
Ik weet ook dat niet alle vrouwen zo zijn, er zijn zeker en vast uitzonderingen, maar vraak is de mentaliteit nog zo'n betutteld gedoe en daar stoor ik me aan. Gelukkig wordt't minder en minder.

Ook weet'k dat er veel meer mannen dan vrouwen zijn die gevaarlijk agressief rijden.

Beide sexen vergeten blijkbaar vaak dat er een gulden tussenweg is.
 
nou, ik weet niet wat verstandiger is, mijn rijstijl of die van me vriendin, volgens mij scheelt het niet zoveel.


SUKKELS
 
Vrouwen zijn over het algemeen veel te voorzichtig en rijden niet lekker met de stroom mee. Irritant gedoe. Intrappen dat pedaal. Als iedereeen 140 rijdt op de snelweg, moet je niet met 110 een vrachtwagen in gaan lopen halen, dan begint de ellende

_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een http://www.bikepics.com/honda/cmx250/86/ (Honda Rebel 250). Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Skoezie op 2001-06-15 14:14 ]
 
en nog een voorbeeldje:
mijn ongelukje met de fiets.. auto voor mij moest het tegenliggersvak oversteken om de snelweg op te raken. Er staat daar GEEN stopbord of -streep en de 500m ver die je kunt zien is er geen tegenligger te zien.
Toch stopt die ***.

Fout van de man: ik ga onderuit omdat ik er te dicht achter hing en in samenspel met sterke zon niet tijdig merk dat er gestopt wordt.

Voor de statistiek is dit een ongeval voor de man, ook al was er niks gebeurd had dat ***** gewoon wat beter verkeersinzicht gehad en beseft dat de weg vrij was.

_________________
http://www.pricewatch.be/images/mybike/ (Mijn Suzuki GSX-R600) http://www.pricewatch.be/cossiepower (My brothers high performance car)

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-06-15 10:39 ]
 
Laatste opmerking:
ALS mannen als vrouwen zouden rijden zouden er inderdaad minder ongevallen gebeuren, maar ipv verkeersdoden zouden er wel een paar extra moorden door geflipte automobilisten gebeuren.
 
Ik rijd harder dan mijn vriendin, maar ze tuft wel lekker door moe'k zeggen, 120......? nono, 140...........

Ja ik rijd nog harder ja, maar daar hebben we het niet over.... })
 
Zonder heel flauw te willen doen... Hij is zelf toch ook een man :? Ennuh hij is ook al een aantal keer gepakt voor te hard rijden e.d. :? Hij heeft zichzelf bij Jack Spijkerman ook redelijk belachelijk gemaakt... Die man heeft gewoon geen zelfvertrouwen en wauwelt iedereen maar na... ( hij krijgt zijn ideeen van Neeeetelenbos.)

Conclusie, hij moet niet te veel zijn vrouw na praten...
 

Ik heb altijd geleerd: Blijf uit de buurt van vrouwen die dingen besturen en auto's met hoedjes. Deze zijn beide levens gevaarlijk! :(

Nu moet ik wel ff melden dan mijn vriendin ook wel eens behoorlijk geirriteerd kan doen.... met piepende banden weg blazen en ook op de motor rijdt ze op de rijksweg standaard 140.... die van mij wil dus wel *D
 
Ik hoef hier niet eens op te reageren....wat een grote onzin zeg...

Echt, als men nou echt een oplossing zoeken voor een probleem, en niet gelijk gehaaste conclusies trekken! :(

Voorbeeldje: Als er meer dan 10 kinderen verdrinken in een zwembad-->alle zwembaden sluiten. Probleem opgelost! |( |(
 
De mensen van 3VO zijn een paar simpele zielen met zeer ongenuanceerde uitspraken. Zo vond een van hun dat de ZX-12R een
"misdadig hoog vermogen" had....
Zeker nooit van Ferrari, Lamborghini, McLaren en al dat andere snelle spul op 4 wielen gehoord met ook bergen vermogen... :(
 
Ten eerste : DIT SLAAT HELEMAAL NERGENS OP. Vrouwen rijden gevaarlijk langzaam vaak.



Zeker nooit van Ferrari, Lamborghini, McLaren en al dat andere snelle spul op 4 wielen gehoord met ook bergen vermogen... :(


MAAR tis wel zo dat een ZX12R veel beter bereikbaar is dan een Lambo ofzo. Met een Kawa blijf je ruim onder de ton, met bovenstaande auto's zit je boven de 5 ton.
 
Ten eerste : DIT SLAAT HELEMAAL NERGENS OP. Vrouwen rijden gevaarlijk langzaam vaak.



Zeker nooit van Ferrari, Lamborghini, McLaren en al dat andere snelle spul op 4 wielen gehoord met ook bergen vermogen... :(


MAAR tis wel zo dat een ZX12R veel beter bereikbaar is dan een Lambo ofzo. Met een Kawa blijf je ruim onder de ton, met bovenstaande auto's zit je boven de 5 ton.

En dus is dit klasse discriminatie. Zodra de gewone man ook leuke speeltjes kan kopen moet het verboden worden.... en wel voor de gewone man.... niet voor de rijke lui, want heeft er al iemand een groot krante artikel gelezen dat alle Ferrari's misschien wel van de weg moeten omdat ze te veel PK's hebben??? Ik niet.

Wat dit domme geouwehoer over mannen die zich als vrouwen moeten gedragen... tssssss, GET A LIFE, BUDDY!!! Ik ben geen transsexueel...
 
En dus is dit klasse discriminatie. Zodra de gewone man ook leuke speeltjes kan kopen moet het verboden worden.... en wel voor de gewone man.... niet voor de rijke lui, want heeft er al iemand een groot krante artikel gelezen dat alle Ferrari's misschien wel van de weg moeten omdat ze te veel PK's hebben??? Ik niet.

Ik zeg niet dat het terecht is dat ze dat met bijvoorbeeld een ZX12R willen doen, en ik ben he met je eens. Maar dit kan wel een reden zijn waarom ze hier eerder aan denken dan een Lambo. En MOCHTEN ze ooit hoogvermogen vervoersmiddelen gaan verbieden, dan kan het ook een reden zijn om bij motoren te beginnen.

Alleen ben ik het daar niet mee eens. ALS ze het zo graag willen verbieden, dan allebei tegelijk, want anders is het wederom discriminatie.
 
Motorrijders zullen altijd door otomobilisten gediscrimineerd worden.

Penisnijd! Niets meer, niets minder.

De stelling waar dit onderwerp mee begon is ook krom, want er rijden meer mannen dan vrouwen rond. Dat hoef je niet wetenschappelijk te benaderen: let maar eens op in het verkeer.

:(
 
Precies. Meer mannen = meer kans dat er een ongeluk word gemaakt door een man dan door een vrouw.
 

Maar dan is het ook wel weer knap dat zo'n klein %-age dan weer voor zo veel ongelukken kan zorgen! Daar kan je ook weer bewondering voor hebben *D
 
Als er zo'n regeltje komt van 100pk maximaal voor motoren, dan moet dat idd ook voor auto's gelden tot zo'n 500pk

probleem:

mensen met 500pk auto's zijn alpha mannen
mensen met 100pk motoren zijn burgermannekes

politiek = alpha mannen -> regeren burgermannekes

 

De 500 pk auto's aan banden leggen gaat je niet lukken!
Waarom niet? Je hebt het al gezegd BertV! De Alpha mannen.
Wat denk je dat onze eigen Prins Bernard er van gaat zeggen?

Moest seine Ferrari abgefuhrt worden van 500 pk nach 100 pk.
Aber das geht doch nicht! Dan zegt hij tegen Bea, dochter doe daar eens wat aan anders geben ich du einem :j

Maar inderdaad de simpele burgers worden genomen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan