3vo woordvoerder vliegt eruit

dit is geweldig nieuws!!!

www.telegraaf.nl voor diegene die het artikel willen lezen...

maar zo hoort het ook!!!
nu netelenbos nog...

hehehe......FFEEESSTTTTTTTT
en woudenberg lelijke stinksukkel met je mooie praatjes... deze is voor jou :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op donderdag 03 januari 2002 14:09 schreef MartijnL het volgende:
Na de uitzending van SBS6 ontving 3VO volgens hem duizenden e-mails en brieven. In een spoedvergadering van het bestuur, eind december, is het besluit over Woudenberg gevallen. Deze was behalve woordvoerder ook verantwoordelijk voor de politieke contacten van de verkeersorganisatie.

Hoeveel zijn er vanaf hier verstuurd :? :P })
 
Mja, hij komt er erg goed vanaf.
Iedereen zit nu wel te juichen (en leuk is het zeker) maar die gozer vind\'t niet erg hoor.
Hij is niet ontslagen dus loon gaat er niet op achteruit. Andere taak dus misschien zelfs opslag omp hem te paaien.
 
Mja, hij komt er erg goed vanaf.
Iedereen zit nu wel te juichen (en leuk is het zeker) maar die gozer vind\'t niet erg hoor.
Hij is niet ontslagen dus loon gaat er niet op achteruit. Andere taak dus misschien zelfs opslag omp hem te paaien.

Hoezo gaat het loon niet achteruit? Elke functie heeft z\'n eigen loon hoor :) Ik hoop dat ie wc\'s mag schoonmaken. En als ie aan de schijt is, kan ie toch nog lekker racen op de plee.
 
Thanks Helldesker voor de toevoeging. Wilde ik nog doen maar werd gestoord tijdens het typen.
xyxthumbs.gif
 
Gisteravond op weg naar huis \"Met het oog op morgen\" geluisterd en daar was de directeur van 3vo aan het woord. Hij zei het niet letterlijk maar je kon er vergif op nemen dat Woudenberg inderdaad vandaag eruit zou vliegen.

Op zich wel zielig voor die man maar goed..had je niet met zo\'n slechte smoes moeten komen.
 
Hoezo gaat het loon niet achteruit? Elke functie heeft z\'n eigen loon hoor :) Ik hoop dat ie wc\'s mag schoonmaken. En als ie aan de schijt is, kan ie toch nog lekker racen op de plee.

Ze ontslagen hem niet! Hij heeft een contract voor een bepaald loon. Willen ze je tegen je zin van funciote veranderen dan moet het contract aangepast worden en hij\'s echt niet gek genoeg om dat zomaar aan te passen hoor.
 
Ze ontslagen hem niet! Hij heeft een contract voor een bepaald loon. Willen ze je tegen je zin van funciote veranderen dan moet het contract aangepast worden en hij\'s echt niet gek genoeg om dat zomaar aan te passen hoor.

Als Woudenberg het zo hard wil spelen denk ik dat 3VO hem gewoon ontslag en dan alleen nog vanwege zijn rijstijl.
Woudenberg is niet meer echt in een positie om eisen te stellen haha ;)
 
Wouderberg krijgt gewoon een andere baan bij 3VO !
Dat komt omdat hij politieke betrekkingen heeft ofzo. Gewoon slappe vriendjespolitiek !!!
 
Zo positief vind ik het anders ook weer niet hoor, ok, hij is z\'n baantje kwijt maar dat kon ook niet anders maar heeft GEEN ontslag gekregen maar gewoon ander werk op de achtergrond, ik blijf 3VO hypocriet vinden, als ze echt geloofwaardig zouden willen overkomen, dan hadden ze hem op staande voet moeten ontslaan. Ik vind dit amper straf en een goedkope poging om hun imago weer wat op te poetsen.
 
Ik heb net bij 3vo gekeken,,, ze hebben geen vacatures vrij!!!

En 3vo zal echt wel iets aan hun imago moeten doen om her en der weer geloofwaardig over te komen, ik heb hier in diverse topics meer veiligheid bespeurt, dan ik bij 3vo kon vinden,
bv filerijden, kleding, vervolgopleidingen, circuit rijden, beginnersfietsen, en rijopleidingen, bandenkeuzes .Nee 3vo is voor veiligheid op \"kleuterschool niveau\", en die mogen bij de politiek lobbyen, misschien gaan de ogen van Frau Netelenbosch en consorten nu ook eens open, want die zijn politiek door 3vo ook behoorlijk in de zijk genomen, door \"racing Bertje\"
:r
 
Nu netelenbitch nog.Zij heeft GVD 260.000.000,= door de haagse plee gespoeld en de burgers maar kromliggen voor elk nieuw geintje wat ze daar bedenken.Misschien had bin laden beter een vliegtuig op die haagse binnenhof criminelen kunnen gooien.Het wordt eindelijk eens tijd dat er serieus naar de burgers wordt geluisterd.Laat ons maar beslissen via een referendum bij elke nieuwe regel die er wordt bedacht , en ons geen dingen door de strot laten duwen of proefjes nemen die op niets uidraaien zoals rekeningrijden.Tijd voor een nieuw topic dus !
 
Terug
Bovenaan Onderaan