4 Aug. - Vrij rijden Zolder

Fast Forward

MF veteraan
26 mei 2002
6.591
211
Den-Haag
Omdat tijdens de Advance Riding Training Werner Deamen en Ian Mcpershon verhinderd waren vanwege trainingen in Duitsland wilde motorsportschool Zolder dit goed maken.
En wel met een extra dag vrij rijden op Zolder :}

Maandag 4 Augustus is het dan zover.

Van de volgende personen weet ik dat ze gaan:

Deelnemers
[*] Edward
[*] DutchChili
[*] ZX636Beest
[*] R1Maniac
[*] Kawaroen
[*]Bananeman
[*] Duderuud
[*] Helldesker
[*] gR1d
[*] Mats + 3
[*] Erik van Dam
[*] m.mouse
[*] MartijnW
[*] Poison + 2
Reserve
[*] ZX636Beest ;)

Dat gaat weer gezellig :] worden.

En het wordt natuurlijk mooi weer want R1Maniac is er :}

Ik wil voorstellen om bij elkaar in de buurt te gaan staan :)
Een optie is in de buurt van de Continental bus. (kunnen we lekker de marchals met vragen lastig vallen) })
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat Banaan gaat... klik.... of het moet op de
fiets.jpg

zijn.
 
Mannen, ik kom ook ... helaas alleen om te kijken en sfeer te proeven '( Als ik m'n handen vrij heb wil ik ook nog wel ff timen, filmen en/of foto's maken :)

Gelukkig mag ik op vrijdag de 8ste lekker :] Nog vrijwilligers om te timen? O-)
 
Op vrijdag 25 juli 2003 15:20 schreef R1Maniac het volgende:Zondag Nordschleife, Maandag Zolder, naaaah, 'k denk dat ik dinsdag maar weer 's gewoon ga werken... :)
laat ook maar zitten ik vergiste me |( ......ik ben er 1 augustus kijk en dan kan je weer wel :) :?
 
Omdat tijdens de Advance Riding Training Werner Deamen en Ian Mcpershon verhinderd waren vanwege trainingen in Duitsland wilde motorsportschool Zolder dit goed maken.
En wel met een extra dag vrij rijden op Zolder :}
Kheb er nog steeds niets van gehoord... dus wanneer ik die fijne goedmaakdag mag rijden.

Ik wil oohook...
 
Zet mij ook maar op het lijstje met nu een set nieuwe banden, hopelijk een beter geregeld dagje dan afgelopen zondag :( .

gR1d
 
Deze datm staat niet op de Motorsportschool Zolder site omdat het een Continenetal dag is.

Maar hier: www.conti.nl/home.html kan je het inschrijfformulier downloaden.
Onderaan het inschrijfformulier staat het nr. van Peter Den Heijer: 0652323839.
Kan je ff bellen bellen of er nog plek is.

Maximum: je zal je er zeker niet vervelen. En ga er maar van uit dat je er snoeihard voor moet rijden om onder de 1.55 te komen. Lijkt makkelijk die paar bochjes te leren maar je moet er hard voor sturen!! En vooral remmen!



En Helldesker: bel Peter ook gewoon ff op en laat hem even nakijken dat je er ook bij was op 31Mei. Zo ziet hij dat je net als ons recht hebt op die dag :)

Ik zet je er alvast bij 8-)
 
Erik hoe is het met je motor :? Je reed toch alleen ff de grindbak in :?

Ik zag het volgens mij gebeuren....was het in Mandeveen :? Weet niet wat er aan de hand was, het leek wel alsof je expres niet instuurde :X
 
zow hey dat is wat. Komt misschien het doordat er een zeer grote kracht op de vering komt door de verkanting waardoor je veel harder door de bocht kan :?

Of oude dom :?




En verder: Paul Nagels :}

Voor echte mooie shots heeft ie denk ik wel wat training nodig :) Dus bij deze :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan