4 Aug. - Vrij rijden Zolder

Fuck, ben ik net terug uit vakantie dicht bij Zolder, en heb er 3 kijkdagen doorgebracht, zonder 1 M-Fer te ontdekken, en dan gaat half M-F naar Zolder '(
 
Mmmmmmmm ik weet nog niet wat ik doe.... Denk dat het verstandiger is om thuis te blijven...

Als ik dat zo zie.... Overal draad..... das nou niet precies wat ik zoek om foto's te maken...

gewoon komen....als het niet is voor de perfecte foto doe het dan voor de gezelligheid ;)
 
Zo ik ben terug..... Bloedheet daar op Zolder.... :r
En wat nog erger is, je kunt nergens fatsoenlijk foto's maken. :r

Ik heb dus toch wat plaatsjes kunnen schieten. Vraag niet meer om de files in de volledige resolutie te sturen, dat doe ik dus niet meer. De reden, ik moet er extra voor rijden (benzine), en achteraf heb ik er een hoop werk aan. Binnenkort kun je ze via mijn site bestellen. Ik hoef er geen kapitalen op te verdienen, maar als het een beetje kostendekkend is dan ben ik tevreden.
Ik hoop dat jullie er een beetje begrip voor kunnen hebben, en als dat niet het geval is, nou, dan bestel je toch niks.....


Als je wilt weten of je er bij zit, even het nummer dat op de motor stond even posten, dan kijk ik even...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan