4 Het HOLEC - Ridderkerk topic 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof dat ik vanmiddag maar niet via de van brienenoord terug naar huis rij B|

Of misschien moet ik wel helemaal niet op de motor stappen, damn kutweer... Ken ik dalijk mn motor onbeheerd achterlaten in rotterdam :X
 
Laatst bewerkt:
Vorige week was niets aan, zelfs op de brug niet, losjes op de motor zitten en 100 rijden, niets aan het handje.. vanochtend ook niet, alleen de regen was vertieft.. Vanmiddag schijnt het ietwat harder te gaan waaien :P

Btw, dagen? gisteren eikel :j

Moet toch kiezen he, heb geen auto, OV is gaar* en thuis blijven was ook geen optie (lopen ook niet), moet toch wat :]
[me="praetorian"]had zich ook een klein beetje verslapen, zoals gewoonlijk
[/ME]
Maar tis wel spannund, ga zometeen ff kijken offie niet is omgewaaid (las dat in ([Waarschuwing] Weeralarm)
 
Laatst bewerkt:
wat gisteren ??
ik hoorde t maandag al
maar ja als jij niet op zit te letten.....

ik ga zo ook naar mn werk in delft gewoon met de trein
mij te gevaarlijk op de weg
 
Post 2505 inmiddels, komt dadelijk vast een
slotje.gif
op.

Ik zou, wetende dat dit weer zou komen, écht niet op de motor stappen maar sommige zijn bikkels hiero :}
 
wat gisteren ??
ik hoorde t maandag al
maar ja als jij niet op zit te letten.....

ik ga zo ook naar mn werk in delft gewoon met de trein
mij te gevaarlijk op de weg
Ik vond het wel lache vanmiddag :P

Dikke sloepen die even hard heen en weer gegooid worden als dat 206 hok van mij :+

In 3.5u vanaf Apeldoorn naar Rotterdam :}

Die vrachtwagen die 4 banen op de van Brienenoord in beslag nam was uiteraard het toppunt :9

[me="pisang"]heeft zich vermaakt :X[/me]
 
Laatst bewerkt:
Damn, beter reed je harder dan 80 gisteren op de motor, lagere snelheid en je was een speelpopje van moeder natuur! Kut brienenoord, 3x bijna motor neer moeten leggen bij 15 km/h...

Maar we hebben het weer gehaald!!
 
Ik vond het wel lache vanmiddag :P

Dikke sloepen die even hard heen en weer gegooid worden als dat 206 hok van mij :+

In 3.5u vanaf Apeldoorn naar Rotterdam :}

Die vrachtwagen die 4 banen op de van Brienenoord in beslag nam was uiteraard het toppunt :9

[me="pisang"]heeft zich vermaakt :X[/me]

Vandaag maar weer op de motor gegaan na die :( file van gisteren.
Moet zeggen na een paar "invoegactie's" zo thuis :+
Moest alleen wat meters schutting gaan "zoeken" :X
Mja hoef me niet te vervelen van het weekend dus
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan