4 in 1 uitlaat voor suzuki 750 F ( ook wel ruilen)

bikemaster

MF veteraan
4 aug 2004
2.033
101
Buitenpost
Ik zoek voor mijn suzuki nog een 4 in 1 uitlaat, de motor is van 1993 en het is een 750 F
Ook wil ik wel ruilen met mijn orginele uitlaat :)
full
 
een 4-1 uitlaat is een zeer gewild object voor deze fietsen en niet makkelijk te verkrijgen(2e hands)

Ebay.de in de gaten houden is dan ook mijn advies: en zelfs dan is het moelijk.
 
maar dan moet ik zo wie zo nog de 4 in 1 bochten hebben, dus dat wordt hem niet, maar toch bedankt voor de tip :)
 
een 4-1 uitlaat is een zeer gewild object voor deze fietsen en niet makkelijk te verkrijgen(2e hands)

Ebay.de in de gaten houden is dan ook mijn advies: en zelfs dan is het moelijk.
we zullen zien, dat ze schaars zijn tweedehands, was ik al achter :X en dan te bedenken dat mijn colega minstens een jaar een complete sebering te koop had.

Maar ja dat was toen nu ik hem nodig ben is ie er natuurlijk niet meer B|
 
we zullen zien, dat ze schaars zijn tweedehands, was ik al achter :X en dan te bedenken dat mijn colega minstens een jaar een complete sebering te koop had.

Maar ja dat was toen nu ik hem nodig ben is ie er natuurlijk niet meer B|

dat is idd balen. Heb er zelf een van ebay geplukt. laser. alleen nog een demper scoren :]
 
We hebben laatst nog een carbon demper van een cbr1100xx eronder gezet, paste allemaal goed, alleen hebben we een busje gedraaid om het gat te verkleinen van de demper(grotere buis).

:)
 
We hebben laatst nog een carbon demper van een cbr1100xx eronder gezet, paste allemaal goed, alleen hebben we een busje gedraaid om het gat te verkleinen van de demper(grotere buis).

:)
Maar ik heb er nog 2 dempers onder zitten, dus ik moet toch echt eerst een set 4 in 1 bochten op de kop zien te tikken '(

Maar ik heb met een beetje geluk een complete sebering te pakken, de eigenaar moet alleen nog ff de verzekering afwachten, maar komende week hoor ik meer :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan