4-in-4 voor CB400f?

Busso's voor de 350f zijn bij mij uit voorraad leverbaar. Marshall's zijn ook te bestellen, maar niet op voorraad. BSM is iets mooier, maar ook duurder. Ook leverbaar.....Wat wil je nog meer....:-)
(Afbeelding)


Ik heb een fotootje van een K7 met Busso's gezien..Zag er he-le-maal niet verkeerd uit! (met name omdat de vorm van de dempers lijkt op de 750K7 /550K3 dempers...)
 
Ik heb een fotootje van een K7 met Busso's gezien..Zag er he-le-maal niet verkeerd uit! (met name omdat de vorm van de dempers lijkt op de 750K7 /550K3 dempers...)


Dat zijn deze van http://www.motostoricheitaliane.com (dat zijn toch Busso's?)

full
 
Goeie vraag, René of Johan hebben jullie een idee?
Joooaaas, ik ga morgen wel even kijken bij de italiaan, en René natuurlijk.
 
Kijk eens aan...Waar was ik zonder jullie.

Ik ga bij vehikel ff rondkijken...Maar zo te zien is een 4-in-4 setje voorlopig nog even te duur. Zeker gezien de prijs van de fiets zelf

Foto=W3ADQYAF


Voor een kleine 275 euro mocht hij de schuur komen versieren
 
Dit zijn overigens de uitlaatbochten van mijn Marshall
knalpijp, zitten wel op een 550f maar dat maakt niet uit.

Oja, wie wil de foto even goed 'toonbaar' maken?? Weet
nog steeds niet hoe dat moet |( ..

Bijlage: PICT0015.JPG
 
Joooaaas, bij de Italiaan geweest, hij heeft voor de CB400F twee vervangingseinddempers, 120 euro voor een kort exemplaar en 150 voor een fraaier exemplaar. Verzenden uit Italia doet ie, komt op 25 euro.

Jochem, set voor de 750 van de Italiaan was 600 euro, verzenden 25 euro.

Busso voor de 350F met modificatie voor 400F geschikt, bij René 540 euro, mooie set. Schijnt niet alleen mooi te zijn kwa uiterlijk, maar zeker ook kwa sound.
 
Tnx OudeJap! :}

Wat is dat eigenlijk voor merk bij de Italiaan?

Ik zou wel eens een Busso setje willen horen :Y Is het vergelijkbaar met de Marshall sound? Die vind ik ook wel goed klinken namelijk.
Maarja, voor een 400 een 4in4? Ik weet het nog niet hoor. Origineel is toch 4in1... Ben benieuwd hoe dat smoelt...
 
OK, dus eigenlijk klinkt een Marshall weer wat beter... ;)

Wanneer gaan we eens een "laat je CB350/400 horen"-meeting organiseren, met zoveel mogelijk verschillende uitlaten :+ |(
 
Nu, want ik heb een geheel lekke collector, dus alles komt voor de demper er al uit. Gave sound, maar ik heb gelukkig al iemand, dank Wil, die hem wil lassen. :}
 
Met die open pijp van mij wil het ook heel erg aardig klinken, zit denk ik net tegen de grens van wel en niet mogen aan (dus zo tegen de 100dB)
 
Jep dat heb ik gehoord. Ik ga binnenkort ook een redelijk open systeempje maken waarschijnlijk, gewoon om eens te proberen. De bochten en collector heb ik al liggen, demper ligt bij een maat...

@ Backfire, wat heb jij eigenlijk voor demper?
 
Een standaard demper van roukama, d8 iets van 50 euri's. Het is een megafoon imitatie, want een echte heeft helemaal geen demper
 
Terug
Bovenaan Onderaan