4 Juli Emmen ??

Nou moe...

Is iedereen hier van suiker? Mooie kans om een regenrijder te worden, dunkt me.

(maar ik ga ook niet :) )
 
Ach, volgende week, weer een week wachten, maar dan is het 25 graden, zonnetje, lekker knallen, ect ect ect :) :) :) :) :) :)
 
tsja, wachten nog maar effe af, al zijn de vooruitzichten voor zondag wel een stuk beter.
 
Ik zou zweren dat dat naïef heette :+

Maargoed, hier in Emmen is het op dit moment droog, maar daarmee is ook alles gezegd.

tsja, hoop doet leven (tegen beter weten in)

Moet je weten dat het hier vandaag echt supermooi weer was, dus is het moeilijk te geloven dat het morgen slecht is.

Heb met Kingokkie nog gebeld om 8 uur, besloten om niet te gaan, alle weerberichten slecht, kijk ik net op teletekst, lijkt het weer mee te vallen,

IK WORD GEK :9
 
Ben toch erg benieuwd wat voor weer het geweest is in Emmen.
Dus van 09.00 tot 14.00

Vanmorgen wel 2 buien, maar dat was rond achten denk ik, maar verder zonnetje, hier dan he.
 
ook ik ben erg benieuw hoe het geweest is omdat we besloten hadden om niet te gaan en het weer hier erg mee bleek te vallen.
dat is dus dubbel balen.
als er iemand reageert die op emmen is geweest zeg dan asjeblieft dat het k@tweer was ook al heb je de dag van je leven gehad. ;)
 
ook ik ben erg benieuw hoe het geweest is omdat we besloten hadden om niet te gaan en het weer hier erg mee bleek te vallen.
dat is dus dubbel balen.
als er iemand reageert die op emmen is geweest zeg dan asjeblieft dat het k@tweer was ook al heb je de dag van je leven gehad. ;)


YOUR VOICES TELL YOU TO GO NEXT WEEK :P
 
HUM, iedereen heeft het dus laten afweten.
Niet zo gek natuurlijk, alleen vraag je je elke keer weer af waarom ze nog weerberichten vertellen als ze het toch altijd maar weer fout hebben.

Ik zal eens een nieuw topic openen voor volgende week.
 
*D ik had inderdaad beter naar de stemmen in mijn hoofd kunnen luisteren als naar het weerbericht.
als de stemmen nu zeggen :ga volgende week heb ik de keuzen 1 luisteren naar de stemmen(wat ik normaal ook doe)en gewoon naar emmen gaan of 2 luisteren naar me vrouw en getrouwt blijven.....
ik laat het van het weer afhangen volgende week ])
(als ze dit niet leest tenminste,want dan WORD de keuze voor me gemaakt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan