4 Kaarten Winterdijk Tribune te Koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterick78

MF veteraan
31 aug 2005
4.536
0
Hallo,

Hierbij heb ik 4 kaarten te koop,
Voor de Winterdijk tribune, Deze kaarten zijn op de rij in vak 4 plaats 16 tm 19.
De prijs per kaartje is gewoon 65€

Laat maar horen of er belangstelling voor is :Y

MVG Patrick

381565
 
Hallo,

Hierbij heb ik 4 kaarten te koop,
Voor de Winterdijk tribune, Deze kaarten zijn op de rij in vak 4 plaats 16 tm 19.
De prijs per kaartje is gewoon 65€

Laat maar horen of er belangstelling voor is :Y

MVG Patrick

(Afbeelding)


woonplaats? of breng jij ze naar de baan? :+

Mijn broer zocht nog wel kaarten geloof ik, als het een beetje in de buurt is om ze af te halen.
 
woonplaats? of breng jij ze naar de baan? :+

Mijn broer zocht nog wel kaarten geloof ik, als het een beetje in de buurt is om ze af te halen.

Ik kan wel die richting op komen om ze te brengen :Y
Tenminste ik zag in je profiel Assen staan.
 
Laatst bewerkt:
Niet meer liefhebbers mocht E.G.J. zijn broer geen belang hebben :?
 
Hallo !
Speciaal geregistreerd voor dit topic zeg :)
Maargoed, ik had je al een emailtje verstuurd, ik heb ook wel interesse, alleen heb ik er in principe maar 3 nodig.
Misschien is er een oplossing, en is 65 je uiterste prijs ?
 
Hallo !
Speciaal geregistreerd voor dit topic zeg :)
Maargoed, ik had je al een emailtje verstuurd, ik heb ook wel interesse, alleen heb ik er in principe maar 3 nodig.
Misschien is er een oplossing, en is 65 je uiterste prijs ?

Mail terug :Y
 
Hoi,
ik kom uit Belgie en als we ergens kunnen afspreken langs de weg(richting Assen)geef ik je 65euro per stuk,alle 4.

Laat maar iets weten

wim.van.haecke@telenet.be
 
Mijn reisgenoot had inmiddels al kaartjes voor de TT world tribune voor ons gehaald (t'is geen winterdijk maargoed). Dus ik haak af, maar in ieder geval bedankt voor je aanbod, en excuses voor evt. ongemak!
 
Mijn reisgenoot had inmiddels al kaartjes voor de TT world tribune voor ons gehaald (t'is geen winterdijk maargoed). Dus ik haak af, maar in ieder geval bedankt voor je aanbod, en excuses voor evt. ongemak!

No problem :N
 
Heb inmiddels ook contact gehad, hij wil ze alle vier wel als ze nog niet weg zijn. Ik stuur nog een mail voor het geval dat, en zoals ik al zij, anders is, weg is weg.
 
Nix gekregen??
Nee niet vol Gestuurd naar petje46@hotmail.com???
nogmaals geprobeerd maar krijg het telkens terug,zelf als ik antwoord op jouw mail.Heb je geen ander mailadres?

deze melding krijg ik
<petje46@hotmail.com>: host smtp-int-out.telenet-ops.be[195.130.132.54] said:
550 <petje46@hotmail.com>: mail for hotmail.com bounces (in reply to RCPT
TO command)
 
nogmaals geprobeerd maar krijg het telkens terug,zelf als ik antwoord op jouw mail.Heb je geen ander mailadres?

deze melding krijg ik
<petje46@hotmail.com>: host smtp-int-out.telenet-ops.be[195.130.132.54] said:
550 <petje46@hotmail.com>: mail for hotmail.com bounces (in reply to RCPT
TO command)

Probeer eens
 
Laatst bewerkt:
nee,ook niet,kennelijk heb ik problemen met mails te sturen naar een hotmailadres.Heb je geen msn messenger of zo?Voor alle duidelijkheid,ik wil de kaarten é *O*
 
nee,ook niet,kennelijk heb ik problemen met mails te sturen naar een hotmailadres.Heb je geen msn messenger of zo?Voor alle duidelijkheid,ik wil de kaarten é *O*

MSN ken je me toevoegen met de zelfde naam
 
Laatst bewerkt:
Zijn jullie er uit? Anders ga ik zo brommers kiekke, er is TT hier in het dorp :9


(mischien ten overvloede, mail is verstuurd)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan