4 mei Nürburgring Nordschleife..

René_R1

MF veteraan
30 jul 2002
3.224
1
Volgens de huidige weersvoorspellingen/verwachtingen ziet het er zondag goed uit...22 graden en een zonnetje... :} . Nog een dagje afwachten maar vast een topic aangemaakt, wie gaat er ook?
 
Op zich zou ik wel zin hebben..maar op zondag op de baan zie ik nog niet zitten met zoveel auto`s..

Twijfel de Twijfel..
 
Kga maandag naar Zolder... twee daagjes achter elkaar spelen wordt iets te veel van ut goeie.
 
8-)

Ik heb eigenlijk ook nachtdienst maar ik ben hard aan vervanging aan het werken.....nu mar hopen op wat begrip van mijn collega's.... :?
 
Laatst bewerkt:
Op zich zou ik wel zin hebben..maar op zondag op de baan zie ik nog niet zitten met zoveel auto`s..

Twijfel de Twijfel..


Jij geeft het verkeerde antwoord Jedi :Z

Zondag zijn er Formule 1 races, m.a.w. al die moffen en andere aspirant racers zitten dan op de bank voor de buis F1 te kijke.

Gaan dus naar de Ring :} :} :} normaal gesproken zou ik ook gaan maar ben helaas aan bed gebonden '( verschoven tussenwervel geeft een beetje problemen met motorrijden ;(
 
Volgens de huidige weersvoorspellingen/verwachtingen ziet het er zondag goed uit...22 graden en een zonnetje... :} . Nog een dagje afwachten maar vast een topic aangemaakt, wie gaat er ook?

Als de rest van mijn maten ook niet allemaal afzeggen :( kom ik ook.

Als het weer zo druk is als met pasen |( hou ik het als beginner wel op kijken-fotos, auto-passagieren en toeren in de buurt.

Hopelijk tot zondag dus !

Jochen
 
Jij geeft het verkeerde antwoord Jedi :Z

Zondag zijn er Formule 1 races, m.a.w. al die moffen en andere aspirant racers zitten dan op de bank voor de buis F1 te kijke.

Gaan dus naar de Ring :} :} :} normaal gesproken zou ik ook gaan maar ben helaas aan bed gebonden '( verschoven tussenwervel geeft een beetje problemen met motorrijden ;(
Dat is balen dan :( Maar eigen schuld... moet je je vrouwtje maar niet proberen op te tille :+
 
ik kom wel maar rij samen met 2 andere jongens er naar toe,zie jullie wel op de ring! maarre......waar kon ik de weersvooruitzichten nou ook al weer vinden ??
 
Laatst bewerkt:
Kan met Fabian mee rijden, Nordschleife here I come, 9 uur aan de baan, 9.10 eerste rondje....

20 laps komende zondag..... :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan