4 MV Agusta's weggehaald bij Piet Kruis

Status
Niet open voor verdere reacties.

culater

MF veteraan
23 mrt 2004
2.791
3
Ik hoorde net van een maatje van me, dat er vorige week 4 MV's zijn weggehaald bij Piet Kruis Motoren in Arkel.................

Nu is er in het verleden al meerdere keren "ingebroken" bij Piet.
Maar deze keer was het de belastingdienst die op die manier z'n openstaande posten
ff kwam verrekenen! B|

Leuker konden ze het niet maken, dus doen ze het gewoon "Eenvoudiger" !
 
Ik hoorde net van een maatje van me, dat er vorige week 4 MV's zijn weggehaald bij Piet Kruis Motoren in Arkel.................

Nu is er in het verleden al meerdere keren "ingebroken" bij Piet.
Maar deze keer was het de belastingdienst die op die manier z'n openstaande posten
ff kwam verrekenen! B|

Leuker konden ze het niet maken, dus doen ze het gewoon "Eenvoudiger" !

lullig voor hem, maar iedereen moet belasting betalen dus hij ook :Z
 
Met andere woorden de malaise in motorland is nog niet voorbij, want belasting achterstand betekend meestal krap bij kas zitten.
 
Voor de interne medewerkers van het belastingapparaat staan ze inmiddels al op het digitale prikbord / intranet.

:+
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde net van een maatje van me, dat er vorige week 4 MV's zijn weggehaald bij Piet Kruis Motoren in Arkel.................

Nu is er in het verleden al meerdere keren "ingebroken" bij Piet.
Maar deze keer was het de belastingdienst die op die manier z'n openstaande posten
ff kwam verrekenen! B|

Leuker konden ze het niet maken, dus doen ze het gewoon "Eenvoudiger" !

kut voor em, maar ik kan er geen medelijden mee hebben :)
 
ik kwam daar vorig jaar binnen om een s rond te neuzen, komt er een gast met een 850 beemer aan , helm in de hand , pak over zijn arm, om een proefritje te maken, kreeg er geen mee, hoe die ook aandrong, mocht hem nog niet eens van de paddockstand afhalen om te kijken hoe die zat, moest er zo maar even op gaan zitten????????? die ging dus een beetje pissig linea recta de deur weer uit??????
 
voor die wietplantage zeker.... haha :P :P


maar idd,


toen ik half jaartje geleden daar ging kijken voor een motor deed ie de deur open en werd me doodleuk verteld dat ik niet naar binnen mocht en 's zaterdags maar terug moest komen. wat een grapjas die kerel.

ben dan ook niet terug gegaan en heb inmiddels ergens anders een zx6r gekocht
 
Ik hoorde net van een maatje van me, dat er vorige week 4 MV's zijn weggehaald bij Piet Kruis Motoren in Arkel.................

Nu is er in het verleden al meerdere keren "ingebroken" bij Piet.
Maar deze keer was het de belastingdienst die op die manier z'n openstaande posten
ff kwam verrekenen! B|

Leuker konden ze het niet maken, dus doen ze het gewoon "Eenvoudiger" !
Met de belastingdienst moet je uberhaupt geen problemen krijgen :Z

Staan ze al bij de domeinen :+
 
Eind vorige zomer (misschien nu nog) had 'ie een echte ORO staan...
(en een limited edition tornado tre :} )

Ze hebben daar wel mooi spul staan. Ze waren ook best vriendelijk (ik was op zoek naar een nieuwe motor en had echt interesse in een mv) en een proefrit was geen probleem. Alleen was het slecht weer en dat zag ik zelf ook niet zitten...
 
Is dit zo'n viavia-verhaal wat oorspronkelijk uit de Telegraaf ofzo komt?
 
Ze moeten hun feiten eens goed krijgen bij de pers. B| De motoren staan nog steeds bij Piet Kruis te Arkel.

Wie heeft het hier over de pers. Topicstarter heeft het van horen zeggen........... ;(
Voor je het weet ben je 'veroordeeld' door dergelijke roddels................
 
Het heeft daar in de lokale pers gestaan; op die manier ben ik het ook te weten gekomen. Echter... het is niet waar. En wat is er simpeler dan het aan Piet Kruis zelf vragen? Zou ik een stuk netter hebben gevonden als dat gedaan zou zijn voordat dit topic gestart zou worden. Op deze mmanier worden alleen maar negatieve dingen naar voren gebracht die wellicht niet kloppen. Dat kan nooit goed zijn :(
 
Ik hoorde net van een maatje van me, dat er vorige week 4 MV's zijn weggehaald bij Piet Kruis Motoren in Arkel.................

Nu is er in het verleden al meerdere keren "ingebroken" bij Piet.
Maar deze keer was het de belastingdienst die op die manier z'n openstaande posten
ff kwam verrekenen! B|

Leuker konden ze het niet maken, dus doen ze het gewoon "Eenvoudiger" !

Eigen schuld toch B|

Die gasten komen niet voor niets aan de deur...
 
iedereen is bij ons welkom om te controleren dat de 4 MV s gewoon staan te blinken in onze showroom.Geloof nou al die flauwekul niet van je maatje want als ik dan je maat was geweest had ik snel geboden op zo n mooie MV en dat heeft ie niet gedaan omdat het gewoon niet waar was. Wij zijn dag en nacht open voor klanten ,op afspraak, omdat wij vinden dat de kopende klant die aandacht verdiend wanneer hij z n zuurverdiende centen bij ons komt brengen. De kijkende klant is van harte welkom op zaterdag, wanneer hij/zij dan wilt kopen ,MAKEN WIJ GRAAG EEN AFSPRAAK , zodat niet iedereen tegelijkertijd aan mn mouw staat te trekken tijdens een gesprek.De kopende klant horen wij hierover zeker niet klagen.
 
Dank u maar ik ken in ieder geval leukere zaken. En waar je niet afgezeken wordt omdat je Aprilia rijdt en geen Mv. En als ik dan Mv wil proberen zeker niet naar Arkel ga. Nee dat noemt zijn eigen motorliefhebber zolang het maar Mv is.

|(
 
Laatst bewerkt:
Heb vorig jaar bij Piet Kruis (iets verderop, bij de sloperij in dit geval) een linkerzijkapje voor mijn Suzuki GT380J uit 1972 op de kop getikt. Helemaal nieuw. Helaas had hij geen rechterkapje liggen, alleen maar twee linker. Ik heb samen met de verkoper nog een half uurtje lopen struinen tussen al de spullen, op zoek naar een rechterkapje (ook even naar de MV's gekeken natuurlijk)en ging uiteindelijk weg met een linkerkapje voor de lieve som van..... 20 euro's!!!! Heb er nog spijt van dat ik niet dat tweede kapje heb meegenomen, als reserve.


Is even iets anders dan een MV van ,pak 'm beet, 1000 keer zoveel. Toch had ik geen moment het idee dat ik er teveel was. Was mijn eerste kenninmaking met Piet Kruis en ik kan er niets negatiefs over zeggen.
 
Laatst een keer met thundercatclub bij piet kruis geweest. Middagje deskundig sleutelen met een monteur om meer over de motor te leren. Topdag gehad daar, niets op aan te merken *D
 
Ken het bedrijf nie, maar vindt de context van dit topic erg flauw. Sommige realiseren zich kennelijk niet dat door dit soort kinderachtige topics het soms een bedrijf een boel geld kan kosten, geen klanten is geen verkoop en is geen winst. Nog even en we mogen straks motoren in andere landen gaan kopen omdat er in nederland geen enkel motor bedrijf meer te vinden is. En daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd.
 
Zullen we dit topic maar gewoon sluiten, dan?

Verhaaltje gebaseerd op een roddel en blijkt niet waar te zijn. Weinig zinvol om daar dan nog op door te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan