4 pinkers

Thanks Frank,

Daar zeg je zowat, reserve lampen!! Bij de FJR niet nodig, daar zit alles dubbel in.
Met de Diversion heb ik eens kunnen terugkeren daar ik geen achterlicht had (s'morgens in de winter om 05:45 hr) . heb dan de auto moeten nemen.
Nu is de vraag:
is het ZO simpel om het voorlicht te vervangen? (achterlicht is poepsimpel, kan ik zelfs)
heb je geen halve koffer gereedschap nodig??
Is dat mogelijk in het donker???
 
Klopt, Droomscooter dat is ook de reden dat ik er geen bij me heb. Ik zou dan eerst het scherm moeten demonteren en dan de stuurkap losmaken. Kost toch wel tijd. Het gereedschap zal ik wel in mijn gereedschapsetje erbij hebben dat is redelijk uitgebreid. Sta je echt in het pikkedonker, dan gaat dat niet.
Heb je wel reserve lamp(en) bij je is het aan te raden om wel eerst te kijken of je het benodigde gereedschap bij je hebt anders is het nog zinloos.

Laatst heb ik de lampen van mijn auto moeten vervangen na 5 jaar en 60dkm. Dan kan ik nog wel een tijdje vooruit. Al zal een lamp van een motor veel meer lijden omdat de scooter veel stugger geveerd is dan een auto.

Vraag me wel af hoe de politie daarmee omgaat als je dan de pech hebt eentje tegen te komen.
 
Laatst bewerkt:
Als je echt geen verlichting hebt (door panne) denk ik dat je geen boete hebt, maar ik vrees dat je geen meter meer gaat rijden (als het duister of donker is). Is om eerlijk te zijn niet verantwoord ook he?

Ben eens in een eenrichtingstraat gereden (meer kruipen) omdat ik de vulstop van mijn olie reservoir verloren had. De politie mijn vriend hield mij natuurlijk staande. Toen ik mijn uitleg deed en de bewijzen kon tonen mocht ik zelf verder rijden in die eenrichtingstraat. Was waarschijnlijk ook motorrijder

Ben nu wel nieuwsgierig hoe de andere dit probleem zien en/of eventueel oplossen.
nooit te oud om bij te leren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan