4 posters MotoGP/WSBK

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
De volgende posters wil ik graag weg, help jij mee? ;)

10418306_786113464768394_6033805243325536502_n.jpg


A4-formaat affiche van de Japanse Grand Prix van 2013, komt uit het Japanse programmaboekje van dat jaar. Programmaboekje overigens niet te koop. :P

10623485_786113451435062_2861291241769335799_o.jpg


Pata Honda Ten Kate World Superbike coureur Leon Haslam, teamkleuren 2014. Formaat: dat van twee A4 papieren die verticaal naast elkaar staan.

10644792_786113458101728_6502965464994885220_o.jpg


Pata Honda Ten Kate World Superbike coureur Lorenzo Zanetti, teamkleuren 2014. Zelfde formaat als dat van Leon Haslam.

10687925_786113474768393_5988568106613157645_o.jpg


Red Bull Ajo KTM Moto3 coureur Zulfahmi Khairuddin, groot formaat poster (min of meer vier horizontale A4 formaat papieren). Poster is gevouwen geweest.

Ik hoef er echt de hoofdprijs niet voor maar wil wel de verzendkosten vergoed hebben. Misschien leuk op de kinderkamer of in de garage? Reacties ook per PM welkom. :)
 
ik wil ze wel ! betaal de verzendkosten uiteraard :) leuk voor in me schuur :)
 
Dat ging snel! _O- Alle posters gereserveerd! Jullie hebben beiden bericht, posters verstuur ik morgen of uiterlijk zaterdag.
 
JA, ging idd snel, zag net ook pas dat jij het was van die pins van afgelopen week _O-
Zal ook eens wat oude posters posten, moet nog meer opruimen op zolder B|

Stuur maar een berichtje aan me als je eea kwijt wil.. ik ben namelijk een behang van motorposters aan het maken in me schuur :)
 
JA, ging idd snel, zag net ook pas dat jij het was van die pins van afgelopen week _O-
Zal ook eens wat oude posters posten, moet nog meer opruimen op zolder B|

Sorry voor het inbreken, maar als iemand nog Kevin Schwantz posters heeft, dan houd ik me aanbevolen.
 
JA, ging idd snel, zag net ook pas dat jij het was van die pins van afgelopen week _O-
Zal ook eens wat oude posters posten, moet nog meer opruimen op zolder B|
Oudere posters heb ik ook wel belang bij. :Y :P

Die moderne trekt me niet zo, die vind ik over 10 jaar wel interessant. _O-
 
Zal binenkort eens kijken of ik jullie alledrie blij kan maken, welke periode is voor jou dan(nog) interessant Joris ?
Hangt eigenlijk ook een beetje van de coureur af. Mocht je de tijd genomen/gevonden hebben om de zolder op te ruimen, laat dan maar weten wat je zoal hebt. :) Dan maken we onderling wel uit wie wat hebben wil. Zonder voor andere te praten: NR34 is vooral op Schwantz uit, Srad-rob wil zijn muur behangen, nou... als die voorzien zijn en er is nog wat over dan wil ik wel kijken wat ik leuk vind. :)
 
Trouwens niet zo veel kans op Schwantz posters in mijn verzameling, ik was altijd voor Rainey... :P

Dat was destijds water en vuur :Y
Maar wat mij betreft net zo'n held :}

Staan bij mij gebroederlijk naast elkaar in de vitrine.
 
Laatst bewerkt:
inmiddels a la PM conversatie aan de gang :9
:Y
Heb de koker met posters gisteren even opgezocht, omdat Joris een echte verzamelaar is heb ik hem zojuist als eerste een lijstje gestuurd, er zitten er namelijk ook diverse met handtekening bij die voor hem als verzamelaar misschien interessanter zijn tov puur muurvulling :?
Er zaten ook diverse dubbele bij, in totaal een stuk of 20 maar helaas voor NR34 geen Schwantz, sorry !
Ik heb op zolder ook nog wel wat dozen met motorbladen staan waar ongetwijfeld wat middenposters in zitten, wil daar nog wel eens doorheen spitten maar dat zal niet op korte termijn zijn..
Versturen word wel in een koker dan trouwens...
word vervolgd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan