4 Sale: supermooie GS850G èn CB400f

Omdat de GS weg is, nu alleen nog het 400-tje in de poll

  • CB € 1.000

    Stemmen: 1 7,1%
  • CB € 500

    Stemmen: 7 50,0%
  • CB € 750

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal aantal stemmers
    14

4-tje

MF veteraan
3 okt 2003
1.821
1
Friesland (regio Lemmer)
Voor de liefhebbers van klassiekers pur sang hebben wij in de aanbieding mijn CB400f (al eens eerder op het forum gezet) en mijn vriend zijn (gekoesterde) Suzuki GS850G.

Lijkt je een van beiden (of allebei) wat, mail ons dan....als liefhebbers van "dit spul" komen we hier wel uit :)
Ze zijn beide in zeer goede conditie, wordt regelmatig mee gereden.
Enne...niks beëindiging hobby....voortzetting hobby op andere fietsen (4 motorfietsen werd te gek ;) )

Als ik vanavond de papieren erbij heb, zal ik verdere eventueel interessante gegevens erbij plaatsen.

HOORT ZEGT HET VOORT!! :}

full


Suzuki GS850g= Bj. 1979, 1982 op kenteken gekomen. INMIDDELS VERKOCHT
Honda CB400f= Bj. 1979, 25 jaar oud, dus belastingvrij! NOG IN DE AANBIEDING
 
Laatst bewerkt:
Echt fantastisch mooie rijdbare tweewielers! Ik zou er best een paar ritjes op willen maken :] maar helaas heb ik absoluut geen ruimte meer... en ik heb al een 400! (is nog niet helemaal af, maar goed!)

succes met de verkoop en anders veel rijplezier... :9
 
Stuur eens wat ideen over de prijs van de 400 (per mail mag ook)

Ik heb geen idee hoe dat in de garage gaat passen bij 3 BMW's en een Suz, maar dat is voor later een zorg

Edit
Lama ik meel wel
Handig, eerst lezen |(
 
komaan iemand moet die mooie cb toch hebbeuh!!


jammer dat ik al bezet ben :X

Nog veel suuuk6 met de verkoop.
 
zou wel eens een kijkje willen komen nemen maar geraak er niet (belg zonder auto ;( )
 
zou wel eens een kijkje willen komen nemen maar geraak er niet (belg zonder auto ;( )

:+ Motortje kopen? :+


[me]4-tje heeft een idee: topic starten: wie geeft mij een lift naar mijn droommotor.... ;) [/me]

Had jij me laatst niet gemaild?....Ik heb een mail gehad van een Disney-figuur :)
 
Omdat de GS verkocht is even een reactie van mij.....de Honda is nog wel 4 $ale.

Polletje klopte aardig....GS is voor € 1.350,-- weggegaan...iemand vreselijk blij mee gemaakt, stond erbij te kwijlen :9~ erg leuk.

Dus nu nog de Honda aan een liefhebber en ik ben dik tevree.... :}
 
Hoi Oma

Is ie nog steeds te koop en een richtprijs? Enne is ie legaal (dus op kenteken) op 25 KW te krijgen?
 
Ja, maar bij een zwaar ongeluk zal de verzekeraar daar wel moeilijk over doen vandaar ;)
 
Ja, maar bij een zwaar ongeluk zal de verzekeraar daar wel moeilijk over doen vandaar ;)

Gewoon ff informeren bij de experts op dat gebied.
Goeie dealer kan je meer vertellen en de verzekeraar zelf ook.
Ze zeggen ook dat om dat het een oudere motor is het zeer onwaarschijnlijk is dat hij zijn "volle" vermogen nog heeft....
Miischien is een vermogenuitdraai al voldoende voor de verzekeraar.

Of start een topic wat de experts van MF er over te vertellen hebben :)
 
Als je een vermogensuitdraai kan overleggen dan is er geen enkele verzekering die moeilijk doet. Tenminste niet moeilijker dan ze normaal al doen ;)
 
1600x1200 of groter is geen bezwaar ;) Hoeveel werk zit er in de motor als ik er de komende 3 jaar probleemloos een paar K wil rijden? Staat van banden/remmen/ketting en tandwielen/uitlaat en dingen die ook belangrijk zijn bij zo'n motor waar ik blijkbaar niet op kan komen? ;)

Op de motor is niks aan te merken, alleen de accu is slecht.....dus met verder normaal onderhoud kun je er nog duizende kilometers mee rijden :]

Ik kan geen grotere posten, dus zal je die mailen. Maar het best is de motor te beoordelen IRL, kom anders een keertje kijken en :9~ ...........
 
Op de motor is niks aan te merken, alleen de accu is slecht.....dus met verder normaal onderhoud kun je er nog duizende kilometers mee rijden :]

Ik kan geen grotere posten, dus zal je die mailen. Maar het best is de motor te beoordelen IRL, kom anders een keertje kijken en :9~ ...........
Ik had al gezien dat je woont in Arnhem ;) Dus das geen probleem. Nou is afstand niet snel een probleem. Heeft de motor ook kickstart eigenlijk? Als ik een proefrit kom maken is het handig als daarvoor mijn benen niet de voorstuwing verzorgen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan