4 sept. 2005: 4e V-Strom Tourrit een rondje Zeelan

crazy Chris

MF veteraan
30 mrt 2003
4.493
0
omgeving Weert
Waar gaan we heen ?
Het wordt een rondje Zeeland waarbij we gaan beginnen in de buurt van Stellendam en een rondje rijden van 175 Km.

De geschatte duur van de rit zal rond de 4 tot 5 uur liggen met 1 lunchpauze in het Kaaiennest in Wolphaartsdijk (rond 13:00 voor de belgen die willen aanhaken op dat punt). Ongeveer 80 km in de route komen we nog bij een tank station maar misschien is aftanken aan de N57 wel een optie).

Wanneer gaat het gebeuren ?
4 September 2005. Verzamelen rond 10:30. Start tijd 11:00.

Waar verzamelen we dan?
We verzamelen in de Haringvliet Expo. (rij de N57 af en afslag Stellendam havens volgen. Dan recht oversteken na onder de weg door te zijn gegaan en dan op de parkeer plaats aanschuiven). Dit zal ook ons eindpunt zijn dus makkelijk om op te plannen.

Wie gaan er mee en wat doen we met de organisatie?
Iedere Strom rijder gaat natuurlijk mee. Als je een maatje meeneemt prima, probeer zoveel mogelijk op de Strom te komen.

Misschien dat we door de hoeveelheid aanmeldingen net als de vorige rit de groep splitsen in misschien dit keer 3 groepen. Mocht dat nodig zijn dan komt er nog een oproep voor een aantal extra begeleiders.

Geef je op door mij een persoonlijk bericht te sturen om te laten weten wat je doet en met hoeveel personen je komt (ivm de lunch regeling die voor eigen rekening is).

Ik hoop dat we op die dag mogen genieten van heerlijk weer en wellicht achteraf nog even ergens aan het strand te kunnen plaatsnemen.

Groeten V-Strom Forum Nederland
 
Oké Chris......'n extra promotie! :Y ;)

Wij gaan er alles aan doen om er bij te zijn en ik denk er over om er maar een :] weekendje Zeeland van te maken..... *O* *O* *O*

:W Stroompje & Stroom2 :W
 
4 September toertocht.......

Mocht je niet ingeschreven staan voor de toertocht en je twijfeld nu nog.... Laat je dan vooral niet tegen houden, het wordt schitterend weer en aansluiten op het laatste moment kan altijd, maar het is wel zo prettig als we weten wie we kunnen verwachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan