4 stroke kawa

ze zijn al ff bezig met een opgeboorde ZX7 te testen in Japan. Persoonlijk vindt ik Yanagawa nog geen deuk in een pakje boter rijden, dus of dat goed komt :? :?
Kawasaki is niet meer wat het geweest is, we moeten terug gaan naar de tijden van Tony Mang voor overwinningen.
In het WSB zijn ze ook niet meer wat het geweest is. Scott Russell en Anthony Gobert konden er nog aardig mee overweg, maar hedentendage zijn ze gedegradeerd tot veldvulling (terwijl Eric Bostrom in het AMA er toch aardig partij mee wist te geven), en ik vrees dat in het 4-takt GP gebeuren daar niet veel in zal veranderen.
 
ze zijn al ff bezig met een opgeboorde ZX7 te testen in Japan. Persoonlijk vindt ik Yanagawa nog geen deuk in een pakje boter rijden, dus of dat goed komt :? :?
Kawasaki is niet meer wat het geweest is, we moeten terug gaan naar de tijden van Tony Mang voor overwinningen.
In het WSB zijn ze ook niet meer wat het geweest is. Scott Russell en Anthony Gobert konden er nog aardig mee overweg, maar hedentendage zijn ze gedegradeerd tot veldvulling (terwijl Eric Bostrom in het AMA er toch aardig partij mee wist te geven), en ik vrees dat in het 4-takt GP gebeuren daar niet veel in zal veranderen.
Tja,ze kunnen niet allemaal op het podium eindigen.......slimpie.
 
in moto 73 staat er een verslag over de kawasaki, aprilia, suzuki en honda 4takten voor de GP\'s. Ze pakken het toch allemaal net effe anders aan.
 
Als ze vertrekken van het ZX7 blok zullen ze toch wel véél tekort komen.
GP1 techniek lijkt toch vele eigenschappen uit de F1 over te nemen. Sauber en Aprilia (Cosworth) al eens naast hun F1 broertjes (of zusjes) gehouden?
 
Kwakkizakki !!! Let op je woorden he! :( ;)


Maar goed, eerlijk is eerlijk, het is \\
wel een beetje vergane glorie.. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan