4 uur van assen

Zoeken opnieuw vierde rijder
Wij rijden tussen de tijden van 2.00-2.05
 
Laatst bewerkt:
Jep, Wij hebben box nr 5, startnr 34 "Blood Sweat and Gears"

Heb er weer zin in, ondanks dat ik niet de illusie heb voor een prijs te kunnen rijden. Gewoon lekker vlammen.
 
Up!

Ik zou zelf dit jaar willen deelnemen maar heb geen team en wedstrijd ervaring. Sinds juni heb ik wel mijn Toms cursus gehaald en mijn motor op orde conform het reglement.

Zijn er toevallig nog meer rijders die willen deelnemen en geen team hebben? Misschien kunnen we elkaar aanvullen en als team inschrijven? Zelf rij ik met 675cc en gemiddelde tijden van 1.55 tot 2.00 op Assen.
 
Up!

Ik zou zelf dit jaar willen deelnemen maar heb geen team en wedstrijd ervaring. Sinds juni heb ik wel mijn Toms cursus gehaald en mijn motor op orde conform het reglement.

Zijn er toevallig nog meer rijders die willen deelnemen en geen team hebben? Misschien kunnen we elkaar aanvullen en als team inschrijven? Zelf rij ik met 675cc en gemiddelde tijden van 1.55 tot 2.00 op Assen.

Ik zou dit ook bij RSZ even aangeven en in het RSZ topic.
 
Up!

Ik zou zelf dit jaar willen deelnemen maar heb geen team en wedstrijd ervaring. Sinds juni heb ik wel mijn Toms cursus gehaald en mijn motor op orde conform het reglement.

Zijn er toevallig nog meer rijders die willen deelnemen en geen team hebben? Misschien kunnen we elkaar aanvullen en als team inschrijven? Zelf rij ik met 675cc en gemiddelde tijden van 1.55 tot 2.00 op Assen.
Ik meen dat RSZ liever niet heeft dat de eerste wedstrijd ervaring de 4uurs is. Vanwege de snelheidsverschillen. Ik weet het niet zeker maar check het vooral voor de zekerheid.

675 - een Triumph of MV Agusta?
 
Ik meen dat RSZ liever niet heeft dat de eerste wedstrijd ervaring de 4uurs is. Vanwege de snelheidsverschillen. Ik weet het niet zeker maar check het vooral voor de zekerheid.

675 - een Triumph of MV Agusta?

Is wat voor te zeggen, maar 1.55-2.00 is niet schrikbarend langzaam ofzo dus dan zal het schrikken wel meevallen. Zolang je netjes je lijnen rijd komt de snellere er wel langs. 2.20 (de minimale rondetijd) is wel schrikken als je met 1:50 aan komt :X
 
Ik meen dat RSZ liever niet heeft dat de eerste wedstrijd ervaring de 4uurs is. Vanwege de snelheidsverschillen. Ik weet het niet zeker maar check het vooral voor de zekerheid.

675 - een Triumph of MV Agusta?


Zou ik goed kunnen begrijpen, ik ga een mailtje sturen👍

Ik ben een liefhebber van MV dus kon het niet laten om er 1 om te bouwen naar circuitmotor.
 
Is wat voor te zeggen, maar 1.55-2.00 is niet schrikbarend langzaam ofzo dus dan zal het schrikken wel meevallen. Zolang je netjes je lijnen rijd komt de snellere er wel langs. 2.20 (de minimale rondetijd) is wel schrikken als je met 1:50 aan komt :X
2:00 is ook aardig schrikken als iemand met 1:45 langs komt hoor _O-
Cliff Kloots kwam mij een keer voorbij op een circuitdag... Na de bult.. ik was al aan 't remmen voor Mandeveen.. Hij kwam nog vol gas voorbij op z'n R1 _O-:}
 
2:00 is ook aardig schrikken als iemand met 1:45 langs komt hoor _O-
Cliff Kloots kwam mij een keer voorbij op een circuitdag... Na de bult.. ik was al aan 't remmen voor Mandeveen.. Hij kwam nog vol gas voorbij op z'n R1 _O-:}

Ligt wel aan de inhaler, bij de endurance ben je er meer op bedacht.
Wat deed jij met 2:00 in de snelste groep dan? ;)

Maar 15 of 30s is een heel verschil.
 
Ligt wel aan de inhaler, bij de endurance ben je er meer op bedacht.
:Y Ook waar.
Het was inderdaad best wel onverwacht.
Wat deed jij met 2:00 in de snelste groep dan? ;)
De vraag is beter: wat deed iemand van 1:45 in de een-na-snelste groep? ;)
Was paar jaar geleden - maar volgens mij had hij train tijd nodig of zo en in groep 3 was nog plek..
Maar 15 of 30s is een heel verschil.
Dat is zeker waar :) :Y
 
:Y Ook waar.
Het was inderdaad best wel onverwacht.

De vraag is beter: wat deed iemand van 1:45 in de een-na-snelste groep? ;)
Was paar jaar geleden - maar volgens mij had hij train tijd nodig of zo en in groep 3 was nog plek..

Dat is zeker waar :) :Y

Net zo hufterig als andersom.
Vette pech, moet je eerder boeken. Ook al vinden dit soort snelle gasten wel een gaatje.

1 of andere snelle dodo vond het bij vrij rijden ook nodig bij Meeuwenmeer hem ernaast te zetten. Mocht ik ff lekker naast de baan want meneer reed zijn rondjes.
Vette pech, je ronde verkloot ga er maar ergens anders normaal langs.
 

Bijlagen

  • IMG_20200712_083319.jpg
    IMG_20200712_083319.jpg
    108,9 KB · Weergaven: 12
Terug
Bovenaan Onderaan