4-uurs enduro Valkenswaard: wie doet er mee???

Mierd

Rookie
8 mei 2008
14
0
Bergeijk
Dag mannen! (en misschien wel dames?)

Op 25 mei wordt weer de 4-uurs enduro te valkenswaard gereden. dit beloofd weer een niet te missen spektakel te worden. check:http://www.mcboemerang.nl/


Ik wil graag meedoen, maar heb nog geen maatje om een team te vormen :(

WIE DOET ER MEE?
 
Net de foto's bekeken en het ziet er tof uit! Succes met het vinden van een teamgenoot. Ging daar altijd op de wielerronde daar rijden in valkenswaard, ook wel leuk baantje.
 
Ik probeer we ook steeds te registreren op noppenforum, maar krijg steeds de foutmelding "Ongeldige sessie. Probeer het aub. opnieuw." :(

Enig idee wat er fout gaat?
 
Ik probeer we ook steeds te registreren op noppenforum, maar krijg steeds de foutmelding "Ongeldige sessie. Probeer het aub. opnieuw." :(

Enig idee wat er fout gaat?
Geen idee.. ik kan prima inloggen... Maar ik hoef me ook niet te registreren want ik heb al lang een account.

Ik ga naar Dour dit weekend.
 
Lijkt me wel leuk :Y maar ik heb er absoluut nog niet de conditie voor. -O-


Wat ik door onervarenheid verlies in de bochten haal ik wel weer in op de rechte stukken met m'n SE. _O-
 
Ja ik ben dr ook bij in valkenswaard
Iemand al wat gehooord van de inschrijving??
K heb 3 weken geleden ingeschreven en betaald maar nog nix gehoord??
Anyway any how
we gaan daar heel veel schik hebben zeker weten :Y
 
Ik doe ook mee in Valkenswaard.

Ben ook naar Dour geweest, was een mooie rit. Weer eens wat anders dan hier in Holland.
@ speedphreax: alles overleefd? Ik ben de weg kwijt geraakt tijdens de 2e rit. Die bewegwijzering ging echt nergens over. Ik reed samen met een Fransman, op zoek naar de goede weg, ineens de 1e rit in tegengestelde richting :) Toen we dachten de juiste weg gevonden te hebben stonden we ineens weer aan de finish...... Toen ben ik maar gaan klimmen op de kolenberg (die is gaaf!).

PS Mierd, je mag altijd met mij en mn maatje meerijden. Maar ik weet niet of je in groepjes start.
 
Laatst bewerkt:
@Paulus: Ik heb alles weer overleefd. Was inderdaad een mooie rit en ik ben zelf ook tijdens de middag rit verdwaald. De bewegwijzering sloeg inderdaad nergens op. Dat rode poeder zag je vaak niet eens liggen. Ik wist dat wel van vorig jaar maar toen reed ik met een groep van 3 man en nu heb ik de hele middag eigenlijk alleen gereden. In je eentje zie je toch een stuk minder dan met z'n 3-en. Het was ook niet zo druk dus je reed ook hele stukken alleen. Ik ben zelf ergens verkeerd gereden en toen weer een stuk terug op het parcours weer aangehaakt. Toen had ik dus al meer dan 100km gereden dus ik heb hem wel geknepen. Uiteindelijk heb ik het net gehaald met de benzine, dankzij een behulpzame franse motorrijder die aan een local de weg heeft gevraagd en het daarna in half engels kon uitleggen.

Ik baal wel enorm van de tweede tijdsproef. Ging echt harstikke perfect: zelfs 2 man ingehaald. Maar toen waren er ineens een paar linten weg en heb ik een stuk van 1 km dubbel gereden.
 
Laatst bewerkt:
Dan was ik gelukkig toch niet de enige die verkeerd gereden is. Ik zag na terug komst van de 2e rit (na een 50/60km) ook heel veel rijders via het rode pad aan de overzijde van de atheletiekbaan binnen komen en die reden ook allemaal weer terug.
Ik heb de eerste rit zonder benzine gestaan. De man die mn motor afgesteld had heeft dat k*t gedaan en vanaf dat ie warm was heb ik m de hele tijd aan de gang moeten houden. Dat zorgde ervoor dat ik 7km voor het eind zonder sap stond. Een vriendelijke belg heeft me toen gesleept (dat was ook nog lachen) Tank gevuld en ben weer terug gereden om de rit af te maken, dat stuk kolenberg zat daar in. Wat is dat gaaf zeg!
Tussen de middag mn motor zelf maar afgesteld en toen de 2e rit geknald. Je kwam op een gegeven moment op een soort parcours, met allemaal bergen. Dat was ook heel dik. Die afdalingen.... super
Ik heb een top weekend gehad.
 
Hee Paulus,

zag je al eerder bij de topic op noppenforum over de 4-uurs enduro. Jij hebt via dat forum toch een teammaatje gevonden? Ik heb het reglement nog eens gelezen en een team bestaat uit 2 man. 3 gaat dus niet; helaas pinda****!

@mosseltje: waarom doe je niet gewoon mee? is lache, mooie baan en ik denk niet dat we voor de prijzen hoeven te gaan =D
 
wegens uitval zoek ik voor een ander team nog een rijder voor valkenswaard.

Niveau ;Enthausiaste off roader geen echte crosser ,we gijden gewoon voor de lol.
Omgeving Apeldoorn,
Als je in de buurt woont kan de motor mee worden genomen.
 
hoi Maarten, ik zoek inderdaad nog een teammaatje dus wil graag mee doen.
hoe had je dit in gedachten? gewoon elkaar ontmoeten 's morgens?
 
Is niet voor mezelf maar voor een collega van me ,maar bel me morgen ochtend even op

K moest net weg voor een storing(kutliften),sorry voor de late reactie dus.
Groeten maarten
 
Laatst bewerkt:
Hee Paulus,

zag je al eerder bij de topic op noppenforum over de 4-uurs enduro. Jij hebt via dat forum toch een teammaatje gevonden? Ik heb het reglement nog eens gelezen en een team bestaat uit 2 man. 3 gaat dus niet; helaas pinda****!

@mosseltje: waarom doe je niet gewoon mee? is lache, mooie baan en ik denk niet dat we voor de prijzen hoeven te gaan =D

Nee ik heb niet via noppenforum een maatje gevonden. Ik ben met een club uit de buurt mee wezen rijden en daar zat een oude vriend van me bij. Zodoende zijn we weer met elkaar in contact gekomen en nu rijden en schroeven we veel samen.
 
Is dus al geregeld als het goed is zou Eric je bellen.
T is nogal een gekkenhuis op t werk dus laat even weten of t gelukt is of niet.
Groeten Maarten
tot de 25e dan 8-)
 
Hoi Maarten,
heb eric nog niet gesproken, had wel een gemiste oproep dus dat zal eric wel zijn geweest dan. maar dat zal vast nog wel goed komen.
ben gisteren nog weeste trainen en ben er op de crossbaan erg hard en ongelukkig af gestuiterd. mn schouder ligt nu in puin, maar denk wel dat ik 25e ga redden. motor heeft weinig schade dus das dan weer een geluk bij een ongeluk :p
 
Hoi Maarten en Eric,

Ben toch nog even naar de 1e hulp geweest en blijkbaar toch mn sleutelbeentje gebroken bij die val. ik kan dus helaas niet mee doen komende zondag: ik mag niet van de dokter :(

Maar ik kom wel kijken en pilsje drinken op jullie!

Geef nog even jullie startnr door, en dan kom ik volgende week effe langs

Cheers!
 
ik doe ook mee, samen met mn zwager

kreeg vandaag post met het startnummer, ik heb er zin aan *O* *O*
 
@mosseltje: waarom doe je niet gewoon mee? is lache, mooie baan en ik denk niet dat we voor de prijzen hoeven te gaan =D

Ik wil eerst m'n motor wat beter leren te beheersen. Ben momenteel meer een rodeo-rijder dan en offroader. _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan