40 jaar Z1000 meeting, 8 april 2017

... maar ik heb al jaren een zwak voor de Z....
Ja dat schreef je eerder al.
Mooi dat je er weer een hebt.
Onderdelen lukt wel, zeker als 'in de buurt van origineel komen' voldoende is.
Geen haast mee hebben, op een gegeven moment komt het gewoon voorbij.
Wel nog even je onderschrift aanpassen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Komt goed, met dat onderschrift, ben lui.. :+

Die onderdelen ga ik lekker op mijn gemakje uitzoeken, eerst een nieuwe achterband, beurtje. En dan word het vanzelf wat, er komt met enige regelmaat best leuk spul langs op MP en zo.
Mag ik de voortgang in jouw Z1000 topic zetten,of heb je dat liever niet? Of zal ik gewoon alle Z topics vol spammen? :+ :+ :+

:W
 
Mag ik de voortgang in jouw Z1000 topic zetten,of heb je dat liever niet? Of zal ik gewoon alle Z topics vol spammen? :+ :+ :+
Uiteraard mag dat. Dan wel beter in het Z1000 topic dan in het huidige 40jaarZ1000meeting topic.
 
Is goed, dat was ook mijn idee.
Tot 8 april dan maar, :)
:t
Als je je aanmeldt via FaceBook kun je een helm winnen.
(Niet voor het Z1000 topic, maar voor de meeting ;) )
 
Staat mijn Z in de aankondiging op de website van Premium motoren voor de 40 jaar Z1000 meeting, kan ik er niet bij zijn :(
De dekseltjes van mn carbs liggen bij de verchromerij en heb ze op zn vroegst pas dinsdag terug -O-

Veel plezier daar allemaal ;)

full
 
Jammer Robbe, had em graag gezien... of had je die deksels expres daar gebracht een maandje geleden omdat je weet dat verchromerijen het veel te druk hebben en dus nooit op tijd af hebben?!!



ps. als het echt een maandje was dan wil ik wel weten welke verchromer dat is, dat is écht heel snel namelijk _O-
 
Welke bruine Z1000 stond zaterdagmorgen in een aanhanger achter een auto die o.a. over de Huizingalaan in Eindhoven reed?
Ik zag hem en moest aan dit topic denken, te toevallig....
 
Welke bruine Z1000 stond zaterdagmorgen in een aanhanger achter een auto die o.a. over de Huizingalaan in Eindhoven reed?
Ik zag hem en moest aan dit topic denken, te toevallig....

Well, dat was ik in ieder geval niet. Zou zo gauw niet weten wat ik in Eindhoven moet doen... Ook niet echt naast de deur ;)
 
ze zijn vreemd genoeg allemaal in het Z1000 topic gezet en niet hier... Roger, waarom bestaat dit topic eigenlijk? :+ _O-

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
ze zijn vreemd genoeg allemaal in het Z1000 topic gezet en niet hier... Roger, waarom bestaat dit topic eigenlijk? :+ _O-
Dit topic bestaat om het Z1000 topic niet al te veel vervuild te laten raken met datumprikkerachtige activiteiten en de boel daar heel versnipperd in te hebben. Eigenlijk heeft dit topic nu niet bestaansrecht meer, maar voor het overzicht en het gemakkelijk terugvinden wel leuk dat je de foto's hier ook hebt neergezet.
Om dezelfde reden die van mij er ook maar bij.

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan