4000 km op de teller gezet in 2 weken

Vinz

Die hard MF'er
30 jul 2002
497
0
Den Hoorn
Zo, gisteravond teruggekomen van vakantie en we zijn weer 4000 km verder! We zijn heerlijk wezen toeren :9 in Frankrijk en Noord Spanje (Pyreneeen).

Overnachten deden we voornamelijk in goedkope hotelletjes. Veel dingen gezien en vooral: Heel erg genoten! Overigens is mijn rijtechniek er volgens mij wel weer op vooruit gegaan. We zijn namelijk met zijn tweeen op 1 motor gegaan en dan leer je wel met het extra gewicht omgaan.

Vooral in de Pyreneen was het erg spannend af en toe, met sommige haarspeldbochten, maar geen problemen gehad.

Overigens kwamen we onderweg nog 2 britten tegen die richting Lucon (Atlantische kust) reden richting een meeting. Zijn er nog MF-ers heen geweest?

Geen MF stickers tegengekomen onderweg. Binnenkort zullen we onze ervaringen en foto's op onze internetsite gaan zetten. Van de week laat ik de eerste foto's ontwikkelen, zal er wel een paar in dit topic zetten.

It's good to be back! Ik lees weer mee op het forum! :)

Greetz,
Vinz
 
klinkt super, gelukkig is alles goed gegaan en heb je het naar je zin gehad.
Picci's? :P
 
Hee Vinz!! Ik lees dit nu pas en ben vreselijk jaloers!!! :( ;)
Lijkt me ook geweldig om zo rond te rijden. Ben zelf 4 weken in Frankrijk geweest en heb ontzettend veel leuke motor weggetjes gezien. Helaas kon ik niet op de motor dit jaar ;(
Staan de foto's al op de site? Ben erg benieuwd.
 
Hee Vinz!! Ik lees dit nu pas en ben vreselijk jaloers!!! :( ;)
Lijkt me ook geweldig om zo rond te rijden. Ben zelf 4 weken in Frankrijk geweest en heb ontzettend veel leuke motor weggetjes gezien. Helaas kon ik niet op de motor dit jaar ;(
Staan de foto's al op de site? Ben erg benieuwd.
leef jij ook nog :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan