Parijs, Kopje thee, Champs Elysee, 1 dag!!!!!!!!!!

Voorkeurs zaterdag? (met mooi weer)

  • za 18 september 2004

    Stemmen: 5 12,8%
  • za 18 september 2004

    Stemmen: 5 12,8%
  • za 18 september 2004

    Stemmen: 29 74,4%

  • Totaal aantal stemmers
    39

Fuck Het Milieu

MF veteraan
2 jun 2003
14.239
38
Schiedam
niet verzamelen om 08:00u. maar vertrekken om 08:00u. vanaf Shell Hazeldonk

OP DEZE REGEL KOMT VRIJDAGMIDDAG 17 SEPTEMBER TE STAAN OF IK WEL OF NIET GA Ja Ik ga morgen/ Nee ik ga de 25ste!!!!!

BESTE MENSEN,

DE MEESTE PERSONAS NON GRATAS GEVEN AAN DAT ZE NA 12 SEPTEMBER WILLEN DUS HET WORDT 18 SEPTEMBER 2004! (BIJ SLECHT WEER SCHUIFT HET EEN WEEK OP)


Ja zo maak je een geintje, zo wordt gevraagd een topic te openen.

Aanschouw, hier is het dan.

Dit doe ik wel eens vaker; 's morgens vroeg naar de Champs Elysee voor een kopje thee en gelijk weer terug.
Het ligt dan in de bedoeling dat je hiervoor een droge zaterdag voor nodig hebt.
Én je om 08:00u met volle tank vanaf Hazeldonk (SHELL) vertrekt. (Nee niet dat gezeur van "in Belgie tanken" je winst is minimaal).

Welke zaterdag? kies maar in de poll.
Echter de 1e droge zaterdag is het rijden 8-)
Hier zet ik wel neer wanneer ik de rit ga doen op de vrijdag ervoor!!
Voorlopig is zaterdag 18 september de eerste gelegenheid.

Ow, en het wordt een gezellig toertochtje :] !! er wordt alleen gestopt om te tanken (en evt. een stop voor de dames om het toilet te bezichtigen) |( .
Franse lunch zal langs de Champs Elysee zijn met uitzicht op de Arc de Triomphe.

Ook kan ik via mijn GPS de kortste route langs de bezienswaardigheden van Parijs doen als daar nog puf voor is })

We kunnen ook de Champs Elysee af racen en de laatste M-F-er mag dan met de politie praten O-)

P.S.: om het nog stoerder te maken, allemaal een bandana om je hoofd dragen!!!!!


De lijst van geintresseerden dit jaar (2004):

- Fuck Het Milieu..(Voortreffelijk milieu)




Route: (Hopelijk zijn ze dan wél klaar bij Antwerpen :( )
A16 Hazeldonk
Belgie via Gent (Gand) en Rijssel (Lille-Centre!!)
A-1 Parijs 13:00u.
UIT: Port Maillot
(motorzaakjes bezoeken om 14:00u. op de Avenue La Grande Armeé)

 
Laatst bewerkt:
Ik moet meestal werken op zaterdag, maar het idee is echt leuk.
Ik zal eens kijken of ik ergens vrij kan krijgen.
Anders doe ik het volgend jaar dan heb ik meer uren om vrij te nemen.
 
Dus een rit van 4 uur autobaan, kopje thee drinken en weer 4 uur autobaan.

nah denk het niet.
 
Ik ga mee!!!
Ik heb het al eens eerder gedaan, rap naar Parijs, koffie drinken, rondje doen, Japanners pesten op de Arc de Triomf(zal wel fout geschreven zijn),ff wat eten ergens en weer terug.
Alleen waren we toen met 7 man en 7 motoren.
Maar het was wel erg leuk.

Ries1
 
ik vond et pokke eind naar croix al vervelend, dus denk niet dat ik dat saaie stuk ga rijden voor een bakkie koffie.
niks saaiers dan uren lang over de snelweg
 
Opzich heel stoer idee, maar dan wel ietsje langer daar blijven. Ik steld an voor om 5 uur weg te rijden (ben je er om 10 uur), vervolgens daar effe ook Eifeltoren met een zooi nederlandse MF bestickerde fietsen op de foto te zetten en enkele andere mooie plaatjes te schieten, Notre Dame, Arc de Trimph etc... en dna na een dagje hangen in Parijs rond een uur of 4 weer richting Holland te gaan ben je netjes om 10 uur 's avodns op z'n laatst thuis.
 
Opzich heel stoer idee, maar dan wel ietsje langer daar blijven. Ik steld an voor om 5 uur weg te rijden (ben je er om 10 uur), vervolgens daar effe ook Eifeltoren met een zooi nederlandse MF bestickerde fietsen op de foto te zetten en enkele andere mooie plaatjes te schieten, Notre Dame, Arc de Trimph etc... en dna na een dagje hangen in Parijs rond een uur of 4 weer richting Holland te gaan ben je netjes om 10 uur 's avodns op z'n laatst thuis.

5 uur over dat stukkie?? Wij deden het in 3,5 uur. :+
Maar het is idd leuk om een rondje te doen en wat plaatjes te schieten.
 
Opzich heel stoer idee, maar dan wel ietsje langer daar blijven. Ik steld an voor om 5 uur weg te rijden (ben je er om 10 uur), vervolgens daar effe ook Eifeltoren met een zooi nederlandse MF bestickerde fietsen op de foto te zetten en enkele andere mooie plaatjes te schieten, Notre Dame, Arc de Trimph etc... en dna na een dagje hangen in Parijs rond een uur of 4 weer richting Holland te gaan ben je netjes om 10 uur 's avodns op z'n laatst thuis.

in 5 uur naar parijs??
op de scooter zeker?
 
Ik vertelde het thuis (ik hou wel van dit soort actie's), wilt ze wel effe mee, maar dan wil ze ook effe winkelen, als we daar toch zijn :(

Gaan er nog meer dames mee??
 
Op dinsdag 30 september 2003 21:24 schreef Gizzmo het volgende:
Ik vertelde het thuis (ik hou wel van dit soort actie's), wilt ze wel effe mee, maar dan wil ze ook effe winkelen, als we daar toch zijn :(

Gaan er nog meer dames mee??

:}

waarschijnlijk gaat m'n zusje ook wel mee... is wel geen dame maar toch ;)
 
Winkelen... hmm op de champs elysee zitten vast een zooi mooie motorzaken ;) Maar geen kledingshoppen hoor (of het moet motorkleding zijn) anders krijg je zo'n burgerlijk uitstapje. 5 uur was ook zeer ruim geschat maar je kan beter te ruim schatten. (en doe het aub in een weekend dat valt buiten de www.motorvision.nl weekendjes. Liefst eind oktober want het weekend van de 8é november zit ik in centerparcs (zuipen dus niet burgerlijk) en de week erop in Rome.
Dus niet in dat weekend van de 18e oktober aub.
 
ach, het gaat er maar om dat je achteloos kan zeggen "ik ben ff koffie weesten drinken in Parijs ".
het gezicht dat de mensen dan trekken .
Is ongeveer hetzelfde toen wij zeiden, we gaan een dagje in de Dolomieten rijden.
mensen kijken je dan zoo verbaast aan :)
 
Ja lieve mensen.
Uiteraard kan alles vééééél sneller en ik hou het op 5 uurtjes rijden.
Alles wat we eerder zijn is mooi meegenomen.
Houd er wel rekening mee dat je op de Champs Elysee nergens kan parkeren.
Alleen in de zijstraten (net Londen).

Oh en Fast Lady, als je van je broer niet mag, mag je wel met mij mee :9~ (zal ik héééél netjes rijden en toch binnen 5 uur in Parijs).

En de mensen die echt hard willen rijden, moeten het maar is opnemen tegen de TGV die langs de A-1 naar Parijs raast.
 
Laatst bewerkt:
En de mensen die echt hard willen rijden, moeten het maar is opnemen tegen de TGV die langs de A-1 naar Parijs raast.

been there...done that })

en kreeg enorm op mijn lazer van die klote trein :(

[me]Sigma is ervan overtuigd dat als die pokketrein ook andere treinen op zijn rails moest hebben hij het wel gehaald zou hebben :+ [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan