MF 't Gooi aan de BBQ: Editie 2015

FastnSweet

MF veteraan
13 sep 2007
35.989
49
Noord-Oost Veluwe
Na een extreem geslaagde editie in 2012,
een succesvol vervolg in 2013, en een wat kleinere editie in 2014 wordt het tijd voor editie 2015:


*O* MF 't Gooi aan de BBQ: Editie 2015 *O*


Wanneer?
Zondag 13 september 2015 - vanaf 16.00 uur

Wat kost het?
Nog niet precies bekend: vermoedelijk circa €18,50 (zowel voor de vegetariër als de vleeseter)
Dit kan echter pas concreet worden als we weten hoeveel mensen er ongeveer komen.

Aanmelding/Betaling
- Aanmelding in dit topic + stuur mij ook even een pb, ik reply dan met de betalingsgegevens
- Deelname is pas definitief als ik je betaling heb ontvangen
- Dit dient uiterlijk maandag 7 september aan mij te zijn overgemaakt, ivm doorgeven definitief aantal aan de slager
Ik ga er niet achteraan jagen, dus niet betaald is niet bbq'en ;)

Waar?
Clubhuis Scouting Huizen
Pier 3
1271 EK Huizen
http://www.scoutingflevo.com/verhuur zee/index.html


Hulp nodig
Voor de dag zelf heb ik wat hulp nodig, dus als je kunt/wilt helpen, laat dit dan even weten.
Ik zorg voor de bestelling, de inkoop van drank en andere benodigdheden en de financiële afwikkeling.

Voor de newbies
Hier kun je wat foto's vinden van de eerdere edities:
2012: Motorstek: Fotoalbum
2013: Motorstek: Fotoalbum

LET OP, LEES EVEN TERUG - GEWIJZIGDE DATUM DUS OPNIEUW AANMELDEN SVP!!!


Aanmeldingen voor zondag 13 september:
- Detox
- FastnSweet
- DD
- Erwin_83
- Hedcandy
- X & x
- Nocer
- Jantah
- Dark_Falcon
- Alexed9
- Diablo
- SS400
 
Laatst bewerkt:
Kak, dat weekend ben ik al weg met de motor met een ander groepje. Tenzij me arm het nog niet goed doet dan is deze bbq wel een optie.
 
We kijken 't wel even aan. Mocht nou blijken dat een week eerder of later voor veel mensen beter uit komt, dan schuiven we gewoon zsm. Er is nu nog niets vastgelegd ;)
 
Zoals ik al eerder zei: dat strandje, ik vind het een spannende locatie (weersomstandigheden/drukte). Maar goed, als er geen andere optie is dan doen we het daar. Ik ben zelf niet bekend met de locatie dus als iemand mij even een google linkje kan geven waar het nou precies is, dan wil ik daar zelf eerst ook even kijken. Dan heb ik ook beeld bij de locatie, dat lijkt me wel handig.

Zoiets ?

2ljrt3b.png


FF uit me hoofd zijn er enkele toilet gebouwen bij het strand, hoe de kwaliteit ervan is geen idee. Auto rijden is nog ff niet verstandig met me arm, anders had ik er wel even langs gereden om te kijken.

Mocht het bij DD op de scouting lukken dan is dat een mooiere plek denk ik.
 
Reed gisteravond met MTeun langs de Zuwe / N201 waar ze ook aan het bbqen waren.
Ook wel een leuke plek, maar ook daar is het met goed weer erg druk natuurlijk.
 
De scouting van DD was vroeger wel een mooie plek, ging er nooit recht lopend weg. :X En volgens mij is er kwa plek niks of weinig veranderd met die tijd.
 
Aaah beetje gaar want net terug van vakantie dan, maar hoef dan niet na te denken over het eten, das handig! *D

Zou graag aanbieden mee te helpen maar dat is redelijk kansloos qua energie dan :$ Help wel met opruimen sowieso! :Y
 
Leo, top, scoutingsfeertje en kampvuur voor X (en mini X) :+

@Anita:
- Ophalen van vlees en bbq's bij de slager in 't Gooi;
De cateraar van de betere edities bezorgt gewoon (volgens mij bij meer dan 20 personen) :Y

Kan helaas niet op de 6de -O-
Zit dan in de Alpen op de motor :]
 
Laatst bewerkt:
Leo, top, scoutingsfeertje en kampvuur voor X (en mini X) :+

@Anita:
- Ophalen van vlees en bbq's bij de slager in 't Gooi;
De cateraar van de betere edities bezorgt gewoon (volgens mij bij meer dan 20 personen) :Y

Kan helaas niet op de 6de -O-
Zit dan in de Alpen op de motor :]


Ik lees op die site van de scouting dat er geen kampvuur mag worden gemaakt ;)
BBQ wordt niet gezien als open vuur he, ben ik inmiddels achter.

Ik wilde je al gaan benaderen over die slager. Kun je me anders via pb even laten weten welke dat in de vorige edities is geweest?



@DD op de site staat ook dat er alleen wordt verhuurd aan scoutinggroepen.
Houdt dat dus in dat we allemaal verkleed als akela moeten komen? :+
 
Moeten we er dan anders zondag 30 augustus of 13 september van maken?
Ik lees er nu al een paar die op de 6e niet kunnen
 
Laatst bewerkt:
30 en 13 kan ik, 13 word dan een weekend lang bbq (zaterdag in Blaricum bij de reddingspost en zondag de scouting)
 
Laatst bewerkt:
Data afstemmen is altijd lastig
Volgens mij heb ik met geen van de 3 problemen
 
Ik lees op die site van de scouting dat er geen kampvuur mag worden gemaakt ;)
BBQ wordt niet gezien als open vuur he, ben ik inmiddels achter.

Ik wilde je al gaan benaderen over die slager. Kun je me anders via pb even laten weten welke dat in de vorige edities is geweest?



@DD op de site staat ook dat er alleen wordt verhuurd aan scoutinggroepen.
Houdt dat dus in dat we allemaal verkleed als akela moeten komen? :+

houd in dat je huurcommissie aan mij moet overlaten O-) :+

6 september kan ik, zal even informeren of het dan al niet verhuurd is :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan