ZAC Race6 zaterdag 5 september: ZAC en 2 groepen vrij rijden

Blijf je ook gezellig BBQ-en in het paddock?

  • Ja en ik blijf een extra nachtje!

    Stemmen: 4 23,5%
  • Ja maar ga wel weer naar huis.

    Stemmen: 9 52,9%
  • Nee

    Stemmen: 4 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    17

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.618
36.157
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
En daar zijn we alweer!

Ivm met de feestavond na de race dag het topic nu al gestart...
Let dus op, vóór 1 september opgeven!


Er zijn 2 groepen vrijrijden dus ook geschikt voor de wat mindere goden!

Beste motorsport vrienden,

Na een waterige dag op het Circuit Park Zandvoort gaan we voor een zonnetje op zaterdag 5 september a.s.!
En zo mogelijk voor een zwoele nazomerse avond…
Want dan organiseren we na afloop (eindelijk) weer een BBQ voor alle ZAC racers en hun onmisbare vrienden / monteurs / sponsors.
En niet alleen het vlees wordt verbrand, maar er is ook drank om de verloren overwinning door te spoelen :-)
Als klap op de vuurpijl zal de Rock band REVERSE een oorverdovend optreden verzorgen!!

TIMING
Onder het genot van drankjes is er vanaf 17.30 uur volop tijd om met elkaar de race-ervarigen van de dag te delen!
Terwijl de cateraar de BBQ opstookt doen wij om 18.00 uur alvast de prijsuitreiking.
Aansluitend kunnen de carnivoren onder ons los op het vlees, maar ook op salades, fruit, stokbrood en andere heerlijkheden.
Reverse zal vanaf 18.30 uur spelen, waarna de BBQ om ongeveer 20.30 uur stopt.

EIGEN BIJDRAGE
Gelijk aan voorgaande jaren vragen we een eigen bijdrage van slechts € 10,- p.p. voor al het eten, drinken en de muziek.
Breng je deze dag ook gasten mee die ook mee willen eten & drinken?
Geen probleem: ook zij betalen slecht € 10,- per persoon.

VOORAF OPGEVEN
Wie mee doet aan de BBQ hoeft dit niet vooraf te betalen.
Wel willen we beslist vooraf weten of je komt en met hoeveel personen.
Want als we weten hoeveel ZAC racers er naar de BBQ komen, dan kunnen we in ieder geval voldoende inkopen.
De bijdrage van € 10,- p.p. betaal je op de dag zelf aan de inschrijftafel.

HOE?
Beantwoord deze mail voor 1 september 2015 aan info(apelulletje)rszmotorsport.nl
Bewerk onderstaande gegevens zodat wij weten of je komt en met hoeveel.
Dan kunnen wij efficiënt inkopen en gaan wij van de BBQ weer een knallend ZomerAvond feest maken!
Graag tot dan!!

Met sportieve groet,

Organisatie RSZ Motorsport

LET OP: je kunt je tot UITERLIJK DINSDAG 1 SEPTEMBER 2015 opgeven voor deze ZAC BBQ!


Nee, ik neem 5 september 2015 niet deel aan de ZAC BBQ


Ja, ik kom graag mee eten & drinken tijdens de ZAC BBQ en ik kom in totaal met xx persoon/personen (waarvan xx persoon/personen alleen vis en/of xx persoon/personen alleen vegetarisch)
 
Laatst bewerkt:
Genoteerd!

Nog even overleg met de baas thuis en de baas van de portomonee.
Kan ik mooi de motor leren kennen en ook nog genieten van muziek en BBQ :)


Btw, alleen sessie 1 is nog beschikbaar zie ik op de ZAC site.....!


===
Edit: mail gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf overigens nog een extra nachtje met mijn vader en 2 van mijn topsponsoren :)

Wil je mij opgeven als je gast? Ik kom graag mee dineren :) . Ik blijf wel in Assen slapen, maar bij mijn schoonouders waar de vriendin en kinderen verblijven.



Verder, iig 1 sessie rijden, ik sta op de wachtlijst voor eventueel meer sessies. Thx voor de tip, kan ik mooi de aankoop testen, etc. voordat ik een hele dag ga rijden.

Beste Eisse Groothoff,
Bedankt voor uw registratie voor Vrij rijden 05.09 Sessie 1 Medium.
 
Laatst bewerkt:
Wil je mij opgeven als je gast? Ik kom graag mee dineren :) . Ik blijf wel in Assen slapen, maar bij mijn schoonouders waar de vriendin en kinderen verblijven.



Verder, iig 1 sessie rijden, ik sta op de wachtlijst voor eventueel meer sessies. Thx voor de tip, kan ik mooi de aankoop testen, etc. voordat ik een hele dag ga rijden.

Gezellig!
Gewoon ff Christiane mailen, je hebt toch al mail contact :)
 
Present *O* :] *D

BBQ zal m niet worden. misschien nog een ritje naar duitsland in het verschiet..... :)

Jij mag niet meedoen.... jij bent veel te snel ;)

De kans voor Frank om die dag te winnen is nu wel erg lastig. Kan me voorstellen dat hij liever geen kampioen wil worden zonder een keer een wedstrijd te hebben gewonnen.
 
Is de mogelijkheid aanwezig te komen kijken en de sfeer te proeven? Dit om de gang van zaken te zien en misschien gezellig een praatje te maken.

Want ik wil volgend jaar misschien ZAC gaan rijden :D
 
Zeker mogelijk! Alles is vrij toegankelijk, pitstraat, dak van de pitboxen, paddock.

Ik zelf sta altijd met de caravan op het paddock, ook veel mensen die een pitbox delen.
De koffie staat klaar!
 
Zeker mogelijk! Alles is vrij toegankelijk, pitstraat, dak van de pitboxen, paddock.

Ik zelf sta altijd met de caravan op het paddock, ook veel mensen die een pitbox delen.
De koffie staat klaar!

ik heb vorige keer geen koffie gekregen B|

ik ga na de bbq weer naar huis , tot de 5e })
 
Terug
Bovenaan Onderaan