Volkswagen LT motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JZ

MF veteraan
5 jul 2005
1.083
0
Barneveld
Wegens aanschaf van een ruimere camper gaat me LT in de verkoop.
De bus heb ik zelf omgebouwd van een kale bus naar een camper. De binnenzijde is volledig geïsoleerd en voorzien van de nodige berg ruimte.

#kookplaat met wasbak
#Koelkast
#Senseo
#TV met DVD speler
#achteruit rij camera
#draaibare voorstoelen
#hoge kast voor pak, helm en dergelijke
#3 keuken opberg kastjes
#2 persoons bed, incl matrassen.
#huishoudaccu
#dakluik
#luifel
#steunpoten
#buiten stopcontacten
#ruime oprij plaat
#Voorwiel steun




De bus is destijds omgekeurd naar een camper, en heeft het bij behorende kenteken. Vorig jaar voorzien van een nieuwe waterpomp,distributie en remblokken. Motor is een 2,5 liter welke gechipt is van 100 naar 125 pk.
Bouwjaar van de bus is 2004 en heeft 162.000 km gelopen. technisch is de camper in orde. Aan de buitenzijde zitten er hier en daar wat sporen van leeftijd.

Vraagprijs, 12.950,-
Reacties of vragen graag PM

Foto-K3OCVNFV.jpg


Foto-VPTMKNAS.jpg


Foto-TMXG6U7I.jpg


Foto-3CNEXIB7.jpg


Foto-MNULXD8F.jpg


Foto-JW4QQRRY.jpg


Foto-HDXKF7K4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat heb je netjes gedaan zeg.

Qua kilometers kan die bus nog wel even verder; ik heb ze wel gezien met 400.000 km op de klok.
Heb zelf een 1 maat kortere uit 2006 en pas een ton op de klok. Gaat nog jaaaaaren mee!

Succes met de verkoop
 
2.5 liter vw hebben toch verstuiver problemen rond de 2 ton?
 
2.5 liter vw hebben toch verstuiver problemen rond de 2 ton?

VW levert géén 2,5L :)

Blok komt (net als de rest van zo'n busje) uit de MB stal als 5 Cyl. (Oud én OERDEGELIJK W124 blok).
 
Laatst bewerkt:
VW levert géén 2,5L :)

Blok komt (net als de rest van zo'n busje) uit de MB stal als 5 Cyl. (Oud én OERDEGELIJK W124 blok).

Denk t niet,dit blok zit ook in de transporter (oud type ,4) TS heeft t ook over nieuwe D-riem.
Die ga je bij Benz echt niet vinden....

edit: top motoren trouwens, gaan makelijk 500000km mee
 
Laatst bewerkt:
Denk t niet,dit blok zit ook in de transporter (oud type ,4) TS heeft t ook over nieuwe D-riem.
Die ga je bij Benz echt niet vinden....

edit: top motoren trouwens, gaan makelijk 500000km mee



:^

Ze zijn er ook met 4 cilinder MWM motor, die zijn ook lekker hufterproof.
 
Hee Janko is die super dikke camper nou nog niet verkocht?? Je weet het als ik de centjes had gehad had ik hem gelijk gekocht. Heb samen met Lena al een keer mogen schuilen bij jou en wat is het een mooi ding!! Dus voor wie twijfelt ga een keer kijken en je bent verkocht :} Gratis kick voor deze erg mooi opgebouwde LT *O*
 
Dank je Steve,
Kan ondertussen een slotje op. Is verkocht.
Weer op zoek naar een nieuwe.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan