MotoBMWGuzziV7R90SSport

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Even een knap staaltje huisvlijt showen van Theo Terwel:

full


Onderdelen lagen er allemaal nog, spuiten kan ie zelf ( www.theoterwel.nl ) en dus is brik rijden alweer gehaal en al een budgetgebeuren!
 
Laatst bewerkt:
full


Volgens mij is ie te koop, de BMW puristen willen em niet en het is geen echte Guzzi, dus klaarblijkelijk moeilijk te slijten, edoch echter geheel en al superuniek! 8-)
 
hij heeft wel mooie dingen gedaan (las ik een keer in Motor Emotion geloof ik :) ) maar dit is wel echt mislukt....ik vind hem iig niet mooi.....niet eens in de buurt van zelfs......
 
de berijder heeft wel heeeeeel coole racelaarzen aan, net echt vel......

btw, met een ander zitje en zwart plaatwerk lijkt het me een prima ding....
 
de berijder heeft wel heeeeeel coole racelaarzen aan, net echt vel......

btw, met een ander zitje en zwart plaatwerk lijkt het me een prima ding....

Dan krijg je de mijne :P

bike_right_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
PlayMobil, laat de V7SportClub dat maar niet horen! Er zit nog geen nl kenteken op volgens mij. Wel Duitse papieren. Geloof ik... Theo heeft he uit Passie gebouwd. Echte Serieuze BMW Fahrer kennen geen Passie. Gaan voor 'Original'. Enb dit unieke speelje moet nog best wel een paar euri kosten. Daarom bestaat er een grote kans dat de roodgroene gewoon weer een Standaard R90S wordt. En voor de volle bak naar Duitsland gaat...Heeft Theo nog wel een mooi rijwielgedeelte over... En dan ben ik aan de beurt. Hoop ik.
 
Wat een ontzettende druif op die motor zeg!
Heel pak aan, helm op en alles, en dan op sloffen... |(

Ik dacht dat ik hard reed, komt er een gozer op zijn sloffen voorbij...
 
In de BMGuzzi zit wel iets meer geel en rood dan op de originele Guzzi. Iets teveel naar mijn smaak. Die zwarte vind ik veel mooierder!
 
In de BMGuzzi zit wel iets meer geel en rood dan op de originele Guzzi. Iets teveel naar mijn smaak. Die zwarte vind ik veel mooierder!

Vind de kont ook iets te lomp, Die eraf, ben je meteen die overdaad GROEN :P en rood kwijt. 8-)

& dank u, is de mijne! 8-)
 
Wat een ontzettende druif op die motor zeg!
Heel pak aan, helm op en alles, en dan op sloffen... |(

Ik dacht dat ik hard reed, komt er een gozer op zijn sloffen voorbij...

Heeft toch 1 uur en 10 minuten geduurd... :Z

Edit: tien minuten dus, maar Bral kan er nog mee lachen.
 
Op woensdag 08 oktober 2003 13:38 schreef Ralfie het volgende:Ikke niet. Guzzi-groen! :+
bestaat niet, zet er maar es een paar naast elkaar, allemaal verschillend, het blijft oud italiaans hè, men nam het toen niet zo nauw allemaal daar aan het lago di como......
 
bestaat niet, zet er maar es een paar naast elkaar, allemaal verschillend, het blijft oud italiaans hè, men nam het toen niet zo nauw allemaal daar aan het lago di como......

zeur nou niet zo, ouwe guzzi's zijn ook niet echt groen, het is een hele rare kleur...

terwel kennende zal het ongetwijfeld de exacte guzzi kleur zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is een rare originele kleur van de op zich ook vreemde NIEUWE Sports. De oudere rare kleuren waren als op de V7 foto in dit topic. Van Italianen kan je trouwens de meest vreemde dingen verwachten! Theo heeft het natuurlijk ook gedaan uit Therapeutische overwegingen. Hij verdient doorgaans euri met het spuiten van BMW's in Oraginal Farben. R69S tanks uit de losse pols bebiezen, Smoke en Daytona nevelen op de neuzen van R90Ssen... Mooi werk , maar zonder Artistieke Vrijheid. Mag zo'n man zich ook eens laten gaan? Hollandse mannen hebben ook hun emoties. We weten doorgaans alleen niert wat we er mee aan moeten. V7R90SSports maken dan maar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan