Hornet 900 , CB900f , X11 PowerCommander

Status
Niet open voor verdere reacties.

rayke22

Die hard MF'er
16 okt 2005
752
34
olen
Ik bied mijn PowerCommander III USB aan , hij heeft op mijn Honda CB 900 F Hornet gestaan. Volgens de site van powercommander is hij ook geschikt voor een Honda X11.
Momenteel staat er een map in voor open uitlaten , K&N-luchtfilter , PAIR- en flappermod maar je kan andere maps downloaden via de website.
Typenummer : 112-410 ook geschikt voor 107-411 en 112-411

360.jpg


360.jpg


360.jpg



Bieden naar waarde aub. Ze worden niet zo vaak aangeboden ;)
 
Ik rij zelf ook een 900. Er zal al een powercommander tussen toen ik hem kocht.
Nooit echt gelooft dat het echt veel zou uitmaken.
Na het lezen van je advertentie dacht ik , ach zal ik hem er tussenuit halen en ook verkopen. Na een ritje van 15 minuten gelijk weer terug gezet. Wat een verschil maakt dat zeg. Zoveel soepeler en extra trekkracht. Ik had dat echt niet verwacht.
Zelf rij ik met een 4 naar 1 ombouw wat waarschijnlijk echt een PC nodig heeft.
Kopen dus.... ( en een verkapt kickje)
 
Ik rij zelf ook een 900. Er zal al een powercommander tussen toen ik hem kocht.
Nooit echt gelooft dat het echt veel zou uitmaken.
Na het lezen van je advertentie dacht ik , ach zal ik hem er tussenuit halen en ook verkopen. Na een ritje van 15 minuten gelijk weer terug gezet. Wat een verschil maakt dat zeg. Zoveel soepeler en extra trekkracht. Ik had dat echt niet verwacht.
Zelf rij ik met een 4 naar 1 ombouw wat waarschijnlijk echt een PC nodig heeft.
Kopen dus.... ( en een verkapt kickje)

Dit is helemaal mijn ervaring :Y . Had hem ook gekocht met het gedacht : zal wel niet veel uithalen en enkel dienen voor het "posergehalte". Maar na wat experimenteren en nadien een map in te laden van een fiets met gelijkaardige opties...man wat een verschil :} . Als je dan terug met de "nul-map" rijd , merk je pas het verschil! Je hebt er echt voordeel bij vanaf dat je enkel al een andere uitlaat monteert.
Bedankt voor de positieve commentaar alvast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan