Gestolen Yamaha XTZ750 en KTM 300 2takt Arnhem

johanv

MF veteraan
1 mrt 2003
1.130
12
Gestolen in Arnhem een Yamaha XTZ 750, gestolen zonder vooorkuip. Blok is van een TRX850 en er zit een USD voorvork in.
KTM is een 300 2takt uit 1998 op noppenbanden. Als je iets ziet of te koop wordt aangeboden, graag PMen of de politie bellen.

full
 
Laatst bewerkt:
Ja ik begrijp ik niet waarom ze dit soort ouwe motoren jatten, maar ze zijn vast geen dief geworden vanwege hun hoge intelligentie.
 
Oude of nieuwe motoren, het blijft gewoon zwaar balen.
Stonden ze binnen of buiten?
Bij het laatste komt het nog wel eens voor dat de "gelegenheid de dief maakt".
De terugvind kans is dan mogelijk wat groter als ze voor joy-riding zijn gebruikt.
Sterkte gewenst. (maar hopen op een goede afloop)
 
Die zijn vast gejat om te joyriden, was laatst ook al zo'n gevalletje. Toen waren het ook wat oudere motoren.
Edit: laatst ook een crosser en een oude cb400t in Wageningen. De crosser werd toen teruggevonden in Veenendaal, daar misschien eens in de tokkie buurten neuzen. Het zou me niet verbazen, als het dezelfde etters zijn.
 
Laatst bewerkt:
De XTZ is uitgebrand teruggevonden, op deze locatie in arnhem zuid: Google Maps
KTM is nog kwijt, waarschijnlijk wonen de daders in deze buurt.
full
 
Laatst bewerkt:
Sjonge jonge hoe zinloos allemaal. Kan je een hoop scheldwoorden op loslaten, maar iedereen kan daar wel een invulling aan geven...
 
Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt maar dat was niet zo erg als dit.
Dan heb je echt 0 respect voor je medemens.. walgelijk!

Mijn KTM was ook gestolen in Arnhem/Velp en teruggevnonden in Presikhaaf.
Motor totaal naar de klote gereden.
De dader hadden we nog betrapt toen hij weg wilde rijden, die had al z'n helm om het stuur gehangen maar rende een flat in toen we aankwamen.
Vervolgens keek hij rustig toe vanaf het balkon, politie deed er niets mee.
"je hebt je motor toch?', ja jemig, ik heb er een nieuw motorblok in moeten hangen en uiteindelijk de motor zelfs in onderdelen verkocht want het was hopeloos naar de klote.
Er werd niet eens onderzoek naar gedaan, heb later nog duidelijk aangifte gedaan maar niks!
En jah het was toen een lichtgetinte medelander met bontkraag, hoe stereotype wil je hem hebben..

Oeh, ik moet er niet meer teveel aan denken want ik wordt weer zo kwaat!!
 
Laatst bewerkt:
Oh mijn motor was teruggevonden door een mede mf-er!. Dat was echt geweldig. Ik hoop dit aan een anders forumlid door te mogen geven en ga zeker wat rondjes rijden om jouw KTM te zoeken. Heel veel succes.
 
Die lui mogen in dezelfde staat aangetroffen worden. Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt maar dat was niet zo erg als dit. Dan heb je echt 0 respect voor je medemens.. jatten en slopen van mensen die wél werken. Ik ken de types wel!

Mijn KTM was ook gestolen in Arnhem en teruggevnonden in Presikhaaf.
Motor totaal naar de klote gereden.
De dader hadden we nog betrapt toen hij weg wilde rijden, die had al z'n helm om het stuur gehangen.
Vervolgens keek hij rustig toe vanaf het balkon, politie deed er niets mee.
"je hebt je motor toch?', jah ik heb er een nieuw motorblok in moeten hangen en uiteindelijk de motor in onderdelen verkocht. En jah het was toen een lichtgetinte medelander met bontkraag, hoe stereotype wil je hem hebben..

Oeh, ik moet er niet meer teveel aan denken want ik wordt weer zo kwaat!!


Op een dag is die bontkraag jou allang weer vergeten, vooral als hij aan zijn derde vierde of vijfde gejatte motor bezig is. Zodra hij alleen in het donker op straat loopt sla je toe.................

Dit stukje tekst zal wel opruiend worden beschouwd, maar de dader moet gestraft en als justiti/politie het niet doet, kan je alleen zelf verhaal halen.
 
Ach, ik heb m'n post ook wel weer aangepast.

Je kan je er ontzettend kwaad over maken want die lui zijn echt ronduit walgelijk.
Maar het beste is om trots en blij te zijn dat je er ver boven staat en jezelf dan ook vooral niet mee laten slepen door je emoties.
Het jammere was in mijn geval dat er niets mee werd gedaan door de politie, dat was echt een gemiste kans want dat is de enige juiste manier.

Maar goed voor TS: Er is een kans dat ze met die KTM aan het rondrijden zijn. Met die van mij waren ze door sonsbeek park aan het scheuren en zelfs langs m'n huis!! :( . Dat zou de kans vergroten dat hij gevonden wordt, dat is dan weer het voordeel van joyriders
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet wat dat is met die supertenerees.
die van mij is toendertijd ook verdwenen, 5 minuten onbeheerd voor mijn werk en " poef!"
full

aangifte doen was knap lastig omdat het in de avond was en ik heb er natuurlijk nooit meer wat van gehoord...
 
Terug
Bovenaan Onderaan