Omgeving Delft: Gestolen NX650 Dominator MX-07-SK

'Gestolen NX650 Dominator' > 'Omgeving Delft: Gestolen NX650 Dominator MX-07-SK'
 
Die is gestolen voor joyriding. Zoek in de buurt van de diefstal het dichtstbijzijnde getto
 
jammer genoeg nog niets gevonden,

Wel een bijzondere ervaring rijker. Ik begrijp dat er ondernemers zijn die een kans zien op het moment dat een motorrijder zonder motor zit, maar zou me er zelf niet zo prettig bij voelen om zo aan mijn centen te komen.
Even het hele verhaal.
Behalve hier heb ik ook op FB in een paar groepen gemeld dat deze motor gestolen is, krijg ik ineens een PB van een niet nader te noemen verhuur bedrijf,
waarin eerst medeleven betuigd wordt en vervolgens gewezen wordt op clausules uit verzekeringen die het mogelijk maken om een vervangende motor te huren, wat uiteraard door dit verhuurbedrijf geleverd kan worden.

Ergens krijg ik een beetje nare smaak in mijn mond van dit soort "reclame" voor je zaak. Maar ben even benieuwd of ik nu de enige ben die dit een bijzondere marketing vind?
 
een mooie gerichte marketing... wel een met een nare smaak, maar als het bij jouw niet werkt. zal het bij een ander misschien werken.
 
jammer genoeg nog niets gevonden,

Wel een bijzondere ervaring rijker. Ik begrijp dat er ondernemers zijn die een kans zien op het moment dat een motorrijder zonder motor zit, maar zou me er zelf niet zo prettig bij voelen om zo aan mijn centen te komen.
Even het hele verhaal.
Behalve hier heb ik ook op FB in een paar groepen gemeld dat deze motor gestolen is, krijg ik ineens een PB van een niet nader te noemen verhuur bedrijf,
waarin eerst medeleven betuigd wordt en vervolgens gewezen wordt op clausules uit verzekeringen die het mogelijk maken om een vervangende motor te huren, wat uiteraard door dit verhuurbedrijf geleverd kan worden.

Ergens krijg ik een beetje nare smaak in mijn mond van dit soort "reclame" voor je zaak. Maar ben even benieuwd of ik nu de enige ben die dit een bijzondere marketing vind?
Aasgieren
 
jammer genoeg nog niets gevonden,

Wel een bijzondere ervaring rijker. Ik begrijp dat er ondernemers zijn die een kans zien op het moment dat een motorrijder zonder motor zit, maar zou me er zelf niet zo prettig bij voelen om zo aan mijn centen te komen.
Even het hele verhaal.
Behalve hier heb ik ook op FB in een paar groepen gemeld dat deze motor gestolen is, krijg ik ineens een PB van een niet nader te noemen verhuur bedrijf,
waarin eerst medeleven betuigd wordt en vervolgens gewezen wordt op clausules uit verzekeringen die het mogelijk maken om een vervangende motor te huren, wat uiteraard door dit verhuurbedrijf geleverd kan worden.

Ergens krijg ik een beetje nare smaak in mijn mond van dit soort "reclame" voor je zaak. Maar ben even benieuwd of ik nu de enige ben die dit een bijzondere marketing vind?

Ik vind het een beetje lijkenpikkerij. Dus ik ben het volledig met je eens.

Van mij zou ie dan ook zo'n reactie terugkrijgen waar ik
m vriendelijk dank voor de tip en de mededeling dat ik binnenkort dan eens langs ga bij een collega van 'm.
 
Laatst bewerkt:
een mooie gerichte marketing... wel een met een nare smaak, maar als het bij jouw niet werkt. zal het bij een ander misschien werken.

Zou wat zijn als er iemand overlijd en je word gebeld Door de Dela.
Ooh wacht dat gebeurt ook :+

Ja het is een vrij agressieve manier van marketing, de een z'n Dood is de ander z'n brood
 
Dat ligt er maar aan.
Als alleen maar je A hebt en de motor als vervoer naar werk CQ school nodig hebt.
En niet weet dat de mogelijkheid er is.


Maar als je de motor puur voor fun hebt komt het vreemd en vervelend over

Helemaal mee eens, maar ja een kleine moeite zou zijn als je dan even doorklikt en hoewel mijn FB redelijk dicht staat, zie je dan oa een zijspan staan als achtergrond foto, zou toch voldoende aanleiding zijn om te bedenken dat het niet mijn enige motor is ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan