Help Paul van Hooff beslissen: naar de Paus of naar Rossi

Waar moet Paul heen?

  • Rossi's geboortestad

    Stemmen: 39 68,4%
  • Naar de Paus in Rome

    Stemmen: 18 31,6%

  • Totaal aantal stemmers
    57

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Zoals sommigen van jullie weten, is Paul van Hooff, onze eigen globetrotter, een paar weken geleden vertrokken op zijn oude Guzzi V7 richting Tokio. Zie hier.

Hij is nu in Noord Italie, en staat nu voor de moeilijke keuze: gaat hij de Paus bezoeken in Rome, of Rossi's geboortestad? Hij vraagt zijn FB-volgers nu om hem de wijs te wijzen :) Stem dus hieronder en/of op zijn FB! Ik stem alvast voor Rossi's geboortestad 8-)
 
Laatst bewerkt:
Snap hem niet helemaal, als je als katholiek de mogelijkheid hebt om de paus te ontmoeten ga je toch niet als alternatief de toerist uithangen in het plaatsje waar Rossi toevallig geboren is?
 
Snap hem niet helemaal, als je als katholiek de mogelijkheid hebt om de paus te ontmoeten ga je toch niet als alternatief de toerist uithangen in het plaatsje waar Rossi toevallig geboren is?

Misschien heeft ie onderweg wel ontdekt dat ie zelf ook kan nadenken? :)
 
Snap hem niet helemaal, als je als katholiek de mogelijkheid hebt om de paus te ontmoeten ga je toch niet als alternatief de toerist uithangen in het plaatsje waar Rossi toevallig geboren is?
Omdat een motorgod ontmoeten wat hoger op je verlanglijstje staat dan de chef grondpersoneel?
 
Niet zo stoer doen Peter, of moet ik de foto van jou in de paddock @ Spa plaatsen :+

_O- :P

Haha, van mij mag je hoor.
Houd wel rekening met portretrecht :+

En dit was een ludieke manier om te melden dat het me echt niet boeit waar iemand die ik niet ken, naar toe gaat. Als hij naar de aandeelhouder van Ferrari (Popie Jopie) wil gaan: Veel plezier. Gaat hij naar Tavullia, ook prima.
 
Laatst bewerkt:
_O-


Maar heeft Paul niet genoeg tijd om beiden even te doen? Hij ging toch een jaar weg? Dan heeft hij wel een dagje over om bij Rossi én de Paus een bakkie te doen.
 
Laatst bewerkt:
_O-


Maar heeft Paul niet genoeg tijd om beiden even te doen? Hij ging toch een jaar weg? Dan heeft hij wel een dagje over om bij Rossi én de Paus een bakkie te doen.
De vraag is dan, bij wie zal hij het eerst langs gaan?
 
Waarom zou je in godsnaam de paus willen zien?

Gewoon zorgen dat je op tijd terugbent voor prins carnaval, dan zie je ook een gewone man die zich een korte periode van zijn leven hele dagen mag verkleden en door idioten op handen wordt gedragen.
 
Aangezien ik denk dat hij beiden niet te zien krijgt, zou ik naar Rome gaan. Lijkt me toch een interessantere stad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan