Fireblade sc 50

Ron136

Rookie
15 jul 2015
9
0
Stadskanaal
Hoiiiiiiiiii

Nu wou ik bij de mijne een Honda Fireblade SC 50 dus wel zon uitlaat systeem waarbij de demper boven de nr komt zoals je veel ziet bij de 1000.
Nou ben ik al even aan het googlen geweest maar bestaat dit systeem er wel voor de SC 50, of heeft iemand dit al een gemaakt.

Greetz Ronnie
 
Als ik het goed begrijp, dan zou je op je 954 een uitlaatsysteem willen als de 1000rr, met een underseat demper. Is dat correct?

Als dat het geval is, kan het wel, hier staan zat voorbeelden tussen. (De link die je aan kan klikken, is niet volledig, dus ff de volledige link kopiëren, anders pakt ie 'm niet)

honda sc50 underseat - Google zoeken

Je zou bijvoorbeeld bij Pajic na kunnen vragen of ze dit aan kunnen passen voor je.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp, dan zou je op je 954 een uitlaatsysteem willen als de 1000rr, met een underseat demper. Is dat correct?

Als dat het geval is, kan het wel, hier staan zat voorbeelden tussen. (De link die je aan kan klikken, is niet volledig, dus ff de volledige link kopiëren, anders pakt ie 'm niet)

honda sc50 underseat - Google zoeken

Je zou bijvoorbeeld bij Pajic na kunnen vragen of ze dit aan kunnen passen voor je.


Ja dat klopt, thanxs zal eens kijken, krijg de link niet werkend
 
Laatst bewerkt:
Als je de post quote, dan kan je uit de quote de volledige link kopiëren (link heeft bijna de lengte van een heel verhaal), dan doet ie het wel gewoon.

Dan krijg je meerdere voorbeeldfoto's die je doorlinken naar de sites waar ze vandaan komen, wellicht kan je daar nog meer info vandaan halen waar je rekening mee moet houden met monteren (bijv ruimte tussen band en demper, stand kentekenplaat e.d).
 
Terug
Bovenaan Onderaan