Importeurs aanbieding racers

welke moet mossel kopen ?

  • GSX-R600

    Stemmen: 3 10,7%
  • GSX-R750

    Stemmen: 16 57,1%
  • ZX6RR

    Stemmen: 2 7,1%
  • R6

    Stemmen: 3 10,7%
  • CBR600RR

    Stemmen: 2 7,1%
  • andere namelijk ..

    Stemmen: 2 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28

Mosselman

MF veteraan
5 apr 2002
4.254
0
Noord-Holland
omdat ik het wiel niet opnieuw hoef uit te vinden deze vraag...

Welke merken/importeurs hebben race aanbiedingen ?


van Suzuki weet ik dat ze bestaan ....een nieuwe zonder BPM kopen plus een hoge korting......maar hebben Yamaha , Kawasaki en Honda dit ook
 
omdat ik het wiel niet opnieuw hoef uit te vinden deze vraag...

Welke merken/importeurs hebben race aanbiedingen ?


van Suzuki weet ik dat ze bestaan ....een nieuwe zonder BPM kopen plus een hoge korting......maar hebben Yamaha , Kawasaki en Honda dit ook

ik weet dat je van Yamaha R 1 & R 6 race kit heb en voor info moet je even
Yamaha europe bellen 020-6546000 maar ik denk dat suzuki de goedkoopste is
voor honda is ten kate aangewezen man als je een dikke buidel cq boompje heb
 
De nieuwe R1 natuurlijk Mossel!!! :9~ racekuipje, vering wp aanpassen, stalen remleidingen met lekkere blokjes, ander tandwieltje en klaar...ziehier de snelste standaard racer met katalysator...... })
 
ok ...


nu zag ik dat in een ander topic mij werd aangeraden niet voor een 750 te gaan maar voor een 1000 of een 600 met wat extra's ....????

als ik een 600 koop en die laat tunen dan kan ik toch net zo goed een 750 kopen :? ...bovendien heb ik dan meer koppel..... en ben ik net zoveel kwijt

een 1000 cc lijkt mij persoonlijk geen voordeel ... al helemaal niet gezien het feit dat ik nog nooit een motor heb gehad die meer als 103 pk op het wiel had...

er zijn er maar weinig op mijn niveau die met een 1000 echt heel hard gaan .....


vandaag denk ik dat mijn nieuwe motor een GSX-R750 wordt ....race kuip erop WP voor en achter .. stalen remleidingen .......en klaar


gisteren liep ik weer te denken aan de 600 *D





 
ok ...


nu zag ik dat in een ander topic mij werd aangeraden niet voor een 750 te gaan maar voor een 1000 of een 600 met wat extra's ....????

als ik een 600 koop en die laat tunen dan kan ik toch net zo goed een 750 kopen :? ...bovendien heb ik dan meer koppel..... en ben ik net zoveel kwijt

een 1000 cc lijkt mij persoonlijk geen voordeel ... al helemaal niet gezien het feit dat ik nog nooit een motor heb gehad die meer als 103 pk op het wiel had...

er zijn er maar weinig op mijn niveau die met een 1000 echt heel hard gaan .....


vandaag denk ik dat mijn nieuwe motor een GSX-R750 wordt ....race kuip erop WP voor en achter .. stalen remleidingen .......en klaar


gisteren liep ik weer te denken aan de 600 *D
Neem jij nu maar de Suz750,denk dat je daar het meest plezier van zult hebben!
 
...

nu zag ik dat in een ander topic mij werd aangeraden niet voor een 750 te gaan maar voor een 1000 of een 600 met wat extra's ....????

als ik een 600 koop en die laat tunen dan kan ik toch net zo goed een 750 kopen :? ...bovendien heb ik dan meer koppel..... en ben ik net zoveel kwijt

...

Dat is als je ooit knmv-cup wilt gaan rijden. Klasse tot 600cc en 1000cc, val je dan net tussen met een 750.
 
Tuurlijk,maar je komt net wat vermogen te kort! (net als het afgelopen jaar ZAC :+ )

full
 
De nieuwe R1 natuurlijk Mossel!!! :9~ racekuipje, vering wp aanpassen, stalen remleidingen met lekkere blokjes, ander tandwieltje en klaar...ziehier de snelste standaard racer met katalysator...... })
Lekkere standaard racer: was dat niet die motor waar ze de steuntjes lager hebben gezet voor meer comfort?

@ Mosselman Denk dat je met een ('04 model) Gixxer 750 de beste keus doet.
 
Misschien even een vraagje over een nieuwe racer: Stel je hebt een nieuwe racer gekocht (dus zonder kenteken)...Hoe rij je zo'n ding in? Op de straat mag niet een je gaat niet een hele circuit dag onder de 6000 rpm rijden??
 
Misschien even een vraagje over een nieuwe racer: Stel je hebt een nieuwe racer gekocht (dus zonder kenteken)...Hoe rij je zo'n ding in? Op de straat mag niet een je gaat niet een hele circuit dag onder de 6000 rpm rijden??

Heb deze zomer toch eentje zien rijden op Zolder, die een Suzuki met 60km op de teller aan het inrijden was, bochtjes waren lekker om te zien randjes waren weg, en op het rechte stuk flitsen ze er wel voorbij. :9
 
Misschien even een vraagje over een nieuwe racer: Stel je hebt een nieuwe racer gekocht (dus zonder kenteken)...Hoe rij je zo'n ding in? Op de straat mag niet een je gaat niet een hele circuit dag onder de 6000 rpm rijden??

uhhhh.... niet !! :P

daar verzin ik nog wel wat op ..... testbank of zo
 
Misschien even een vraagje over een nieuwe racer: Stel je hebt een nieuwe racer gekocht (dus zonder kenteken)...Hoe rij je zo'n ding in? Op de straat mag niet een je gaat niet een hele circuit dag onder de 6000 rpm rijden??

Dustpuppy heeft zijn nieuwe R6 het eerste deel op de dynojet ingereden en 1 dag rustig aan op het circuit (gewoon circuit dagje genomen). Vond ik wel cool kon ik hem eindelijk bijhouden en zelfs een keer voorbij. Hierna gewoon gaan met die banaan.
 
Misschien even een vraagje over een nieuwe racer: Stel je hebt een nieuwe racer gekocht (dus zonder kenteken)...Hoe rij je zo'n ding in? Op de straat mag niet een je gaat niet een hele circuit dag onder de 6000 rpm rijden??

Bij Mile ging het van de winter met inrijden als volgt,met de nieuwe ZX6RR in Cartagena zo uit de krat het circuit op en meteen voluit,zolang er maar genoeg olie en water in zit....aldus dhr Pajic. 8-)
 
Bij Mile ging het van de winter met inrijden als volgt,met de nieuwe ZX6RR in Cartagena zo uit de krat het circuit op en meteen voluit,zolang er maar genoeg olie en water in zit....aldus dhr Pajic. 8-)

Cool :) , neem aan dat hij redelijk wat verstand heeft van Kawa :P
Zo'n nieuwe ZX6RR lijkt me wel wat, voorlopig maar met mijn 'oude' ZX6R doen O-)
 
Bij Mile ging het van de winter met inrijden als volgt,met de nieuwe ZX6RR in Cartagena zo uit de krat het circuit op en meteen voluit,zolang er maar genoeg olie en water in zit....aldus dhr Pajic. 8-)

Precies.

Het blok netjes warm laten draaien en dan gewoon voluit!
Wel al olie vervangen na 200km als je m zo inrijdt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan