42ste Batavierenrace op 10 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
De afgelopen jaren zat ik steeds in groep 5 bij marjolein, dus waarom zou dat nu opeens andets zijn?
 
Ik denk van wel, maar het is nog niet bevestigd.

Overigens is dat wel de leukste groep *O*

Zeker weten! En jullie hebben geluk, de verzorgingsploeg heeft dit jaar niet alleen toffe mensen maar ook een motor met aanhanger ;) (Ergo, meer meuk! *O* )
 
sry niet naar gekeken, lopen hier op het forum veel mensen rond die van die opmerkingen maken en het wel menen. en dat irriteert mij.

Oh maar ze hebben ook wel gelijk hoor, het gros van de bestuurders van de busjes kunnen écht voor geen meter rijden, dat is bijna angstaanjagend. 'T Scheelt dat er ook veel studenten motorrijden, dat maakt het imago van de studenten weer wat beter hé ;)

@Thoran, weet je al in welke groep je zit? En ga je met je Big? Dan weet ik wie ik moet condoleren :P
 
Oh maar ze hebben ook wel gelijk hoor, het gros van de bestuurders van de busjes kunnen écht voor geen meter rijden, dat is bijna angstaanjagend. 'T Scheelt dat er ook veel studenten motorrijden, dat maakt het imago van de studenten weer wat beter hé ;)

@Thoran, weet je al in welke groep je zit? En ga je met je Big? Dan weet ik wie ik moet condoleren :P

Ik ga Theo en Egbert irriteren, en Mark van al z'n koffie af helpen :+

Enneh, ik heb nog een maand... :P Meer dan genoeg tijd om een blok op te blazen.
 
4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


Oma heeft er al zin in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan