S1000RR 2012 gestolen !

Nekminnit

2019 Kawasaki Ninja H2
16 dec 2016
14
4
Gestolen motorfiets S1000RR
full


S1000RR 2012 Rood/Wit (94-MB-HS) met full system Akrapovic shorty 27-2-2018 GESTOLEN !!! Uit onze parkeergarage aan de Spoorstraat in Roosendaal. frame nummer WB1052401CZ030953 WIE HEEFT ER IETS OPGEMERKT?? stuur aub een bericht naar deadliest1988@gmail.com mijn dank is groot !
 
Laatst bewerkt:
Ik hou mijn ogen open in bergen op zoom!
Dat is f*cked.. ik hoop dat je hem snel ongeschonden terugkrijgt!

Bedankt jongens !

Was gestolen uit een gesloten parkeergarage, de kastje voor de poort hebben ze uit een andere geparkeerde auto gestolen(raam ingetikt). Mijn BMW en een GSXR-600 blauw was ook meegenomen in busje geladen hoogst verschijnelijk. Motoren waren niet geankerd...
 
Klote man! Veel succes met de afhandeling. Ik hoop dat je goed verzekerd bent.

Die van mij hebben ze in december geprobeerd te stelen en dat is ze niet gelukt. Achteraf was er zoveel kapot dat de fiets economisch total loss is verklaard. Ze hadden hem van mij mee mogen nemen, want een lekker gevoel had ik er niet echt meer bij.

Duitse sites eens in de gaten houden! (mocht het je boeien)

Het zal niet de eerste in NL gestolen fiets zijn die met legale Duitse papieren terug komt.
 
Wij hadden GPS trackers in onze verhuur fietsen ,zo is er ooit een motor terug gevonden die niet meer was ingeleverd.Dus ja die werkte in dit geval wel.
 
Gadver, bagger! Een vriend van me had dit niet zo lang geleden ook. Echt klote.
Sterkte, en hopelijk vind tie de weg terug!
 
En het motorseizoen is nog niet eens begonnen...maar ja, het dieventuig jat het hele jaar door. :(
Sterkte met de afwikkeling...
full
 
Laatst bewerkt:
Het word tijd dat de zelfde straf word ingevoerd die ze vroeger in de USA bij paardendieven toepaste. })
2772052540_09191af635_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het word tijd dat de zelfde straf word ingevoerd die ze vroeger in de USA bij paardendieven toepaste. })
[afbeelding]
Mijn stem heb je !

Motoren waren niet geankerd...

Als ze een auto openbreken voor het kastje en vervolgens twee motoren meenemen, zou een anker ze niet tegen hebben gehouden schat ik zo in.
hadden ze moetten zagen en dat had iedereen wel gehoord qua bewoners.
Begint beetje op London te lijken hier met de diefstallen laatste tijd.
 
hadden ze moetten zagen en dat had iedereen wel gehoord qua bewoners.
Begint beetje op London te lijken hier met de diefstallen laatste tijd.

Dat zou je denken ja.. blader de gestolen topic maar eens door. Dan lees je hoeveel motoren gestolen zijn die wel geankerd stonden in een afgesloten garage. Dat houdt ze echt niet tegen als ze de motor echt willen hebben
 
op hangen, mijn stem heb je niet, het helpt niet , anders deden ze het in Nederland.
ook nog wel, het is wel goedkoper,je zal maar onschuldig zijn
 
Ik heb een goed werkend alarm systeem in huis , gaat zelfs tekeer als ze een poging tot inbraak doen in 1 van mijn auto's op de parkeerplaats naast het huis

Resize_of_IMG_20140626_110655_1_kopie.jpg

De eerste de beste die de moed heeft over de schutting te klimmen , heeft gewoon een probleem.

Knap waardeloos als je fiets is gejat..hoop dat die snel weer terecht is!
 
Laatst bewerkt:
Een anker heeft weinig zin want er zit een bevestiging naar de motor toe en dat is meestal een ketting. Mijn motor werd gewoon losgeknipt en het was echt een heel zware ketting.

GPS tracker heeft zin als het een gelegenheidsdief is, maar dat waren dit waarschijnlijk niet. Een jammer is goedkoper dan een tracker en dus verdwijnt je motor zonder een spoor achter te laten.

Gemeenschappelijke parkeergarage, daar gaat het om. Daar worden veel motoren uit gestolen. Bij mij twee keer in 9 maanden en daarna nog een poging tot diefstal. Daarna ben ik verhuisd. Dat heeft tot nu toe geholpen....

Waar in RsD? Ik werk er, rij er vaak door heen.

Sterkte met de verwerking en de afhandeling.
 
Ik kom uit BoZ en werk in RSD, dus zal mijn ogen open houden. Alhoewel ik vermoed dat 'ie de grens al over is, zij het naar Duitsland of België. -O-

Sterkte.
 
Mooi Kl***te man :( , hij ziet er ook uit om te jatten, wat een gave fiets, succes met de afwikkeling.
 
Laatst bewerkt:
op hangen, mijn stem heb je niet, het helpt niet , anders deden ze het in Nederland.
ook nog wel, het is wel goedkoper,je zal maar onschuldig zijn

Sowieso een wat draconische maatregel: de dood afgezet tegen diefstal van een goed.
 
Dat lijkt inderdaad zo. Toch loop je in een dergelijk systeem geen enkel risico wanneer je geen paard of motorfiets steelt.

Niet helemaal juist: je zou ten onrechte als verdachte kunnen worden aangemerkt en zelfs veroordeeld worden voor iets dat je niet gedaan hebt.

Los daarvan: er zijn heel wat ergere dingen in het leven dan een gestolen motor, goed om dat niet uit het oog te verliezen, hoe vervelend het ook is als je motor gestolen wordt.
 
Niet helemaal juist: je zou ten onrechte als verdachte kunnen worden aangemerkt en zelfs veroordeeld worden voor iets dat je niet gedaan hebt.

Los daarvan: er zijn heel wat ergere dingen in het leven dan een gestolen motor, goed om dat niet uit het oog te verliezen, hoe vervelend het ook is als je motor gestolen wordt.
In dat geval kun je beter iedereen vrijpleiten, dan loop je geen risico een onschuldige te veroordelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan