Revenge of the Banaanscore

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
De Banaanscore is vernieuwd en is lekkerder dan ooit!


Ieder's favoriete stukje profielvervuiling heeft een volledig nieuw recept. De berekening is (na maanden van intensieve onderzoeken, studies en zen-boeddhisme-meditaties) op z'n kop gezet, door elkaar gegooid, van de grond af aan herontworpen, kortom: vernieuwd.

Kort gezegd komt het er op neer dat regelmatig posten in de echte motorfora leidt tot een hoge score. "Dat was toch al zo?", vragen jullie. Klopt.

De wetenschappelijke onderbouwing van de Banaanscore wordt gedemonstreerd door de volgende ingewikkeld uitziende formule die Arcadis heeft ontworpen met zijn oversized rekenmachine:

full


Verder kondigen wij met trots de terugkeer van de beruchte Top 100 aan. Ok, eigenlijk is het een top 149 en is ie niet gebaseerd op aantal posts maar op de Banaanscore, maar een gegeven paard etc. etc.

Je vindt em hier: http://www.motor-forum.nl/top100 -- deze wordt 's nachts geupdate, maar de recente, up-to-date Banaanscore vind je altijd in het profiel. Wat kun je winnen als je de lijst aanvoert...? Een jaar lang gratis Motor-Forummen!!! Dus dat is nogal wat.

Succes ermee, en nog een opmerking: we zijn wat aan het sleutelen aan deze uitermate complexe materie, dus als je vanavond op #1 staat in de top 100 is het best mogelijk dat je morgen hekkesluiter bent. En omgekeerd.


Namens de Raad van Commissarissen,

Het Motor-Forum Banaanscore Herontwerp Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie het al, ik zal m'n best doen uit die top 149 te blijven! :+

Hahaha, grappig trouwens. Ik zit net nog even te kijken wat mijn score is. Met ruim 35% zal het voorlopig geen moeite kosten om eruit te blijven! })
 
De Banaanscore is vernieuwd en is lekkerder dan ooit!


Ieder's favoriete stukje profielvervuiling heeft een volledig nieuw recept. De berekening is (na maanden van intensieve onderzoeken, studies en zen-boeddhisme-meditaties) op z'n kop gezet, door elkaar gegooid, van de grond af aan herontworpen, kortom: vernieuwd.

Kort gezegd komt het er op neer dat regelmatig posten in de echte motorfora leidt tot een hoge score. "Dat was toch al zo?", vragen jullie. Klopt.

De wetenschappelijke onderbouwing van de Banaanscore wordt gedemonstreerd door de volgende ingewikkeld uitziende formule die Arcadis heeft ontworpen met zijn oversized rekenmachine:

(Afbeelding)

Verder kondigen wij met trots de terugkeer van de beruchte Top 100 aan. Ok, eigenlijk is het een top 149 en is ie niet gebaseerd op aantal posts maar op de Banaanscore, maar een gegeven paard etc. etc.

Je vindt em hier: http://www.motor-forum.nl/forum/top100.php -- deze wordt 's nachts geupdate, maar de recente, up-to-date Banaanscore vind je altijd in het profiel. Wat kun je winnen als je de lijst aanvoert...? Een jaar lang gratis Motor-Forummen!!! Dus dat is nogal wat.

Succes ermee, en nog een opmerking: we zijn wat aan het sleutelen aan deze uitermate complexe materie, dus als je vanavond op #1 staat in de top100149 is het best mogelijk dat je morgen hekkesluiter bent. En omgekeerd.


Namens de Raad van Commissarissen,

Het Motor-Forum Banaanscore Herontwerp Team


sta ik ineens niet meer bij de eerste honderd ;(
 
Komt er ook een lijst met laagste score's :? met mijn 40 % moet ik daar toch wel in raken hoop ik :+
 
MOTOR MOTOR MOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTORMOTOR MOTOR


Banaantje?
 
Op dinsdag 11 november 2003 23:10 schreef pisang het volgende::^

})

Damn, nog 10 % lager dan ik ;( Nu moet ik nog onzinniger gaan posten :P

edit: hé mijn score gaat omhoog door hier te posten :( ik ben weg uit dit topic :+
 
De wetenschappelijke onderbouwing van de Banaanscore wordt gedemonstreerd door de volgende ingewikkeld uitziende formule die Arcadis heeft ontworpen met zijn oversized rekenmachine:

full
Even kijkuh of m'n wiskunde nog goed is.
Het heeft dus betrekking op de laatste 30 posts die je hebt gedaan, en nieuwere posts tellen zwaarder mee dan oudere.

Zo iets ongeveer?

;)
 
Even kijkuh of m'n wiskunde nog goed is.
Het heeft dus betrekking op de laatste 30 posts die je hebt gedaan, en nieuwere posts tellen zwaarder mee dan oudere.

Zo iets ongeveer?

;)
Niet helemaal, het is extreem ranzige wiskunde, dus kijk er niet al te letterlijk naar. ;)
Ik ga morgen nog wel ff uitleggen hoe het in elkaar zit als mensen dat willen. Ga eerst maar even een nachtje raden. :P
 
Ik sta nummer 141 :} Is nog mijn huisnummer ook, toeval bestaat niet.

Arcadis, ben wel benieuwd hoe het nou in elkaar zit. Echt ver kom ik zo ook niet met je formule.
 
Niet helemaal, het is extreem ranzige wiskunde, dus kijk er niet al te letterlijk naar. ;)
Ik ga morgen nog wel ff uitleggen hoe het in elkaar zit als mensen dat willen. Ga eerst maar even een nachtje raden. :P
Raden? Neuh, daar doe ik nie aan, dan liever uitzoeken :)
Alleen het gedeelte {0, 0.45, 1} begrijp ik nie, dacht ik dus :?
 
Ik heb het ook maar voor waar aangenomen hoor, ik heb de onderbouwing van zowel Banaan als arcadis mogen aanhoren en die klonk heel aannemelijk :)
 
Op dinsdag 11 november 2003 23:50 schreef duderuud het volgende:
Ik heb het ook maar voor waar aangenomen hoor, ik heb de onderbouwing van zowel Banaan als arcadis mogen aanhoren en die klonk heel aannemelijk :)

Zal wel. Alle admin's en sysadmin staan boven de 80% :P })
 
Niet helemaal, het is extreem ranzige wiskunde, dus kijk er niet al te letterlijk naar. ;)
Ik ga morgen nog wel ff uitleggen hoe het in elkaar zit als mensen dat willen. Ga eerst maar even een nachtje raden. :P

Oftewel, hoe doe je moeilijk over iets wat toch al onzinnig is? :? Maar ja, je moet wat doen als je je verveelt.

:)
 
Raden? Neuh, daar doe ik nie aan, dan liever uitzoeken :)
Alleen het gedeelte {0, 0.45, 1} begrijp ik nie, dacht ik dus :?
Dat slaat op het 'gewicht' van de fora volgens mij. Off-topic draagt voor 0% bij. Fora zoals WIWTD voor 45% en fora als sport en choppers voor 100%.

[me]Orpheus vindt die formule helemaal niet zo moeilijk. :? [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan