Interesse peiling ZX10R in onderdelen

DRD

MF veteraan
5 jul 2007
1.184
55
omg. Breda
Goedemorgen Motor-forummers,

Ik ben al geruime tijd bezig om een goede ZX10R uit 2005 om te bouwen naar nakedbike / streetfighter.
Echter ligt dit al maanden volledig stil en is de energie er een beetje uit.

Vandaar wil ik even pijlen of er genoeg animo is voor ZX10R onderdelen om het in losse delen te verkopen.

Globale opsomming van onderdelen:
- Voorvork inclusief kroonplaten clip-ons etc.
- Superbike kroonplaat inclusief stuur.
- Kappenset met uitzondering van enkele delen van de 'kont'
- Uitlaat origineel + losse Yoshimura demper passend op de ZX10R
- Volledige electra, nieuwe accu en teller
- Wielen met nieuwe banden
- Motorblok met 24.000 km erop
- Heel de waterkoeling
- Frame licht gemodificeerd, hier is wat aan de voorste air-intake veranderd, verder is het frame helemaal origineel.
- Tank compleet
- Complete remmerij voor en achter.

Mocht er interesse zijn of heb je iets nodig wat ik vergeten ben op te noemen reageer dan even hieronder of stuur me een mailtje via tombo_703[at]hotmail.com.

Zie hier nog wat foto met wat ik voor ogen had plus hoe de motor er nu bij staat (ja deze heb ik met een hijskraan op zolder laten zetten :+ )

4hxk6u.jpg

nt7vo.jpg
 
Wat kost de hele fiets bij elkaar?

Dan denk ik aan 3000. Dat is ruim onder de marktprijs van een originele/standaard ZX10R.
daar zit vanzelfsprekend alles bij, alle extra delen die ik heb ingekocht zoals de superbike kroonplaat met stuur, gefreesde heveltjes en de yoshimura demper, de originele onderdelen en natuurlijk de nieuwe banden.
 
Afhankelijk van de prijs heb ik wel interesse in je kuipwerk. In ieder geval de bovenkant (waar het ruitje in zit) en de delen die daaraan vast zitten tot aan de clip ons.
 
bedoel je dan voorste kuip + de grote zijschermen en eventueel de onderkuip ?
 
bedoel je dan voorste kuip + de grote zijschermen en eventueel de onderkuip ?
Nee, dit niet. Gaat om de hele topkuip als je die hebt. Van bovenaf bekeken;
- kuipdeel waar het ruitje in zit (ruitje heb ik zelf nog), volgens mij noemen ze dit ook de topkuip
- kuipdeel linksboven wat tegen de topkuip aan zit (de clip on zit hier "tegenaan")
- kuipdeel rechtsboven wat tegen de topkuip aan zit (de clip on zit hier "tegenaan")

Deze delen zitten uiteindelijk ook om de koplamp heen.
Is het zo duidelijk?

~[edit] Nu ik je vraag nog een keer lees, ben jij misschien nog wel duidelijker _O- .
De grote zijschermen en de onderkuip heb ik niet nodig, gaat puur om de delen daarboven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan