GESTOLEN te Delft: Honda CBR600F MF-SX-57

nico95

Die hard MF'er
11 okt 2015
309
73
Roden
gestolen te delft in de nacht van woensdag 29 augustus op donderdag 30 augustus:

motor van mijn broer


zwart-rode Honda CBR600F uit 1996. te herkennen aan een bos uitlaatdemper, arrow sticker op de voorkuip en een red bull blikje over het gasreservoir van de achtervering.

motor stond op stuurslot maar is zo meegenomen...

acht de kans nagenoeg 0 dat de motor ooit terug komt maar het proberen waard.

fotos:

full

full

full


mocht iemand iets zien hoor ik dat heel graag
 
gestolen te delft in de nacht van woensdag 29 augustus op donderdag 30 augustus:

motor van mijn broer


zwart-rode Honda CBR600F uit 1996. te herkennen aan een bos uitlaatdemper, arrow sticker op de voorkuip en een red bull blikje over het gasreservoir van de achtervering.

motor stond op stuurslot maar is zo meegenomen...

acht de kans nagenoeg 0 dat de motor ooit terug komt maar het proberen waard.

fotos:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

mocht iemand iets zien hoor ik dat heel graag

Pff, klote man.

Ik rij bijna dezelfde en ik maak weleens grapjes dat ze dat ouwe ding van mij toch niet willen jatten. Het tegendeel blijkt dus waar..
 
Alleen op het stuurslot nemen ze m zo mee, flinke ruk aan het stuur en hoppa }

Voor- en achterwiel een art 4 slot (beugelslot)
Maakt het ze al een stuk lastiger.
 
Laatst bewerkt:
Klootte voor je.
Het oudere spul laten ze dus ook niet staan :N
Stond die buiten?
Woon in Delft dus zal opletten maar acht de kans klein dat tie terugkomt.

Heb zelf wat oudere motoren ik roep altijd ze breken mijn box niet open voor dit maar toch........ :?
 
Het blijft klote als asholes spullen jatten van een ander.
Maar met alle respect: hoe kan iemand in hemelsnaam nou rustig in de nacht in bed liggen waarbij wetende dat zijn motorfiets ( hoe oud de machine ook is ) buiten staat en dan alleen maar op het stuurslot.
Dat is toch wel het kat op het spek binden of ben ik nou helemaal van de pot gerukt?
Vind niemand dit een beetje vreemd?
Alsof je een griet van 18 in de bikini op een warme zomernacht rond uurtje of 2 laat rondfietsen aan de rand van Amsterdam.
Dan weet je toch ook dat het geheid fout gaat.

Wat wel zou kunnen is dat iemand zijn motorfiets in de nachtelijke uren alleen maar op het stuurslot laat staan om eens flink los te kunnen op zo'n dief die het in zijn botte kop haalt om de motorfiets te willen stelen en dan betrapt gaat worden.
Dat zou dan wel de moeite van de actie waard zijn.
Maar om nou echt te denken dat een motorfiets alleen met het stuurslot erop veilig en ongemoeid staat is volgens mij niet verzot op zijn tweewieler.
Vr Gr
 
Het blijft klote als asholes spullen jatten van een ander.
Maar met alle respect: hoe kan iemand in hemelsnaam nou rustig in de nacht in bed liggen waarbij wetende dat zijn motorfiets ( hoe oud de machine ook is ) buiten staat en dan alleen maar op het stuurslot.
Dat is toch wel het kat op het spek binden of ben ik nou helemaal van de pot gerukt?
Vind niemand dit een beetje vreemd?
Nee hoor... niemand })
 
Het blijft klote als asholes spullen jatten van een ander.
Maar met alle respect: hoe kan iemand in hemelsnaam nou rustig in de nacht in bed liggen waarbij wetende dat zijn motorfiets ( hoe oud de machine ook is ) buiten staat en dan alleen maar op het stuurslot.
Dat is toch wel het kat op het spek binden of ben ik nou helemaal van de pot gerukt?
Vind niemand dit een beetje vreemd?
Alsof je een griet van 18 in de bikini op een warme zomernacht rond uurtje of 2 laat rondfietsen aan de rand van Amsterdam.
Dan weet je toch ook dat het geheid fout gaat.

Wat wel zou kunnen is dat iemand zijn motorfiets in de nachtelijke uren alleen maar op het stuurslot laat staan om eens flink los te kunnen op zo'n dief die het in zijn botte kop haalt om de motorfiets te willen stelen en dan betrapt gaat worden.
Dat zou dan wel de moeite van de actie waard zijn.
Maar om nou echt te denken dat een motorfiets alleen met het stuurslot erop veilig en ongemoeid staat is volgens mij niet verzot op zijn tweewieler.
Vr Gr
Je hebt ergens gelijk maar ze breken boxen open met vette sloten alarm etc: om ons speelgoed te jatten.
Zou ik een Panigale(beetje dromen) o.i.d bezitten dan staat tie toch echt in de gang bij mij,dus in huis :Y

Alleen stuurslot maak je het ze wel erg makkelijk.
 
Erg klote. Zijn fietsen die blijkbaar de volgende dag alweer verkocht zijn heb ik eens gehoord bij een occassion-dealer. Dus kleine kans dat je hem nog terugvind.

Mijn anti-dief tactiek is nog altijd om simpelweg mijn fiets naast een mooiere te parkeren. Als ze er dan toch een meenemen hopelijk kiezen ze de duurste. :D Maar als hij langer dan een nacht buiten staat zet ik hem gewoon in de woonkamer. :)
 
Jullie geloven het natuurlijk niet, maar ik had half jaren 60 een van de mooiste motorfietsen en die had geen contactslot, geen stuurslot, geen kettingslot en magneetontsteking. Je drukte de benzinekraan open en gaf hem een schop en je kon zo wegrijden.

Hij stond in de stad, hij stond bij het circuit van Zandvoort, bij Assen, bij de Nurburgring en hij bleef gewoon staan.

Wat is er sinds die tijd veranderd? De motorfiets is nog steeds een metalen ding met twee rubberen banden.

Nekschot voor die gasten?
 
Jullie geloven het natuurlijk niet, maar ik had half jaren 60 een van de mooiste motorfietsen en die had geen contactslot, geen stuurslot, geen kettingslot en magneetontsteking. Je drukte de benzinekraan open en gaf hem een schop en je kon zo wegrijden.

Hij stond in de stad, hij stond bij het circuit van Zandvoort, bij Assen, bij de Nurburgring en hij bleef gewoon staan.

Wat is er sinds die tijd veranderd? De motorfiets is nog steeds een metalen ding met twee rubberen banden.

Nekschot voor die gasten?

Wat dacht je van de "mentaliteit" die veranderd is '(

Als je die mooie bromfiets nu nog zou hebben, zou die ook zo weg zijn, als je hem buiten hebt staan :Y

En als ze er makkelijk bij kunnen, in een berging, halen ze hem daar ook uit, door braak of verbreking,
's nachts zo rond 02:30 uur. Is een favoriet tijdstip omdat het dan het rustigst is,
de meeste mensen slapen dan :z

Even snel in en uit, voordat ze opgemerkt worden, en verdwijnen dan met de buit in de nacht })
 
Bij mij staat ook alles in huis, achter het alarm. Als ik visite of aanloop heb gaan ze de tuin in. Anders buiten op de stoep, maar wel aan wat scheepskettingen. Ik wil ze de gelegenheid niet geven. En dat zijn ook ouwe hokken van 20 tot 30 jaar oud. Mijn grootste verbazing is: wat moeten ze ermee???
 
Bij mij staat ook alles in huis, achter het alarm. Als ik visite of aanloop heb gaan ze de tuin in. Anders buiten op de stoep, maar wel aan wat scheepskettingen. Ik wil ze de gelegenheid niet geven. En dat zijn ook ouwe hokken van 20 tot 30 jaar oud. Mijn grootste verbazing is: wat moeten ze ermee???

Het is triest inderdaad, maar jatten is gratis, ( moeilijk te leveren, of niet meer verkrijgbaar) onderdelen leveren geld op, al is het maar een paar tientjes, voor drank, drugs, en andere genotsmiddelen.

Voor die gewetenloze gasten doet het ze niets, zelfs niet als ze gepakt worden.

Maar benadeelden (slachtoffers) blijven met de kosten, schade en emotie achter, ook al vergoed de verzekering wel iets, diefstal / inbraak laat altijd negatieve emotionele sporen na.
 
Laatst bewerkt:
Jullie geloven het natuurlijk niet, maar ik had half jaren 60 een van de mooiste motorfietsen en die had geen contactslot, geen stuurslot, geen kettingslot en magneetontsteking. Je drukte de benzinekraan open en gaf hem een schop en je kon zo wegrijden.

Hij stond in de stad, hij stond bij het circuit van Zandvoort, bij Assen, bij de Nurburgring en hij bleef gewoon staan.

Wat is er sinds die tijd veranderd? De motorfiets is nog steeds een metalen ding met twee rubberen banden.

Nekschot voor die gasten?
Wat is er veranderd........ het cultuurverandering in Nederland de laatste 30/40 jaar.
Als ze gepakt worden zijn het van oorsprong bijna altijd niet Nederlanders.
De gestolen CBR snap ik niet helemaal handel voor deze in Nederland :N in oostblok landen :Y :X
Idd nekschot of midden in de Noordzee droppen.
 
Wat dacht je van de "mentaliteit" die veranderd is '(

Als je die mooie bromfiets nu nog zou hebben, zou die ook zo weg zijn, als je hem buiten hebt staan :Y

En als ze er makkelijk bij kunnen, in een berging, halen ze hem daar ook uit, door braak of verbreking,
's nachts zo rond 02:30 uur. Is een favoriet tijdstip omdat het dan het rustigst is,
de meeste mensen slapen dan :z

Even snel in en uit, voordat ze opgemerkt worden, en verdwijnen dan met de buit in de nacht })

Ik heb hem nu nog, of eigenijk 'weer'. Je ziet hem in mijn avatar. Hij is 44 jaar bij me weggeweest.

En hij staat in de woonkamer, maar niettemin met een zwaar kettingslot. Als ze om half drie bij me komen om hem te halen, gaan ze op een brancard weer naar buiten want ik ben klaar met die gasten, geen gram medelijden, gewoon hakken.

Ik nam ooit een CD op met 'De Heideroosjes' en een van de nummers heet: GA WERKEN LUL.
 
tot grote verbazing, de motor is weer terug bij de rechtmatige eigenaar.
 
kapot contactslot en stuurslot, 300km op de teller, verder niets. oplettende bewoner gespot, daders onbekend
 
Terug
Bovenaan Onderaan