Mooiste foto van je gerestylde bike topic

Is een gerestylde bike véél mooier?

  • Dat is niet waar!

    Stemmen: 49 23,8%
  • Volledig mee eens!

    Stemmen: 157 76,2%

  • Totaal aantal stemmers
    206

Agos

Banned User
5 jan 2003
6.954
5
Nederland
Het is de bedoeling dat hier foto's komen te staan van motoren met een complete restyle.
Dus geen motoren met alleen een ander uitlaatje of een paar stickertjes extra.
Ik heb het echt over motoren die anders gespoten zijn en er nog diverse accesoires op hebben ook.(al zijn die extra acces. niet verplicht)
Er moet gewoon dominant aan te zien zijn dat ie niet orgineel is.
Ik zal de mijne ook proberen op te loaden,alleen doe ik dat later op de middag.
Let wel:Het moet een motor van een MF'er zijn!!!!!
 
Hier een fototje van mijn sradje en die van @rno.

SRADJE7.jpg


Die blauw/witte is van mij, op deze foto is hij nog niet af maar dat is hij nu ook nog niet helemaal en dat wordt hij waarschijnlijk ook nooit want er blijft altijd wel wat te wensen over.
Ik hoop dat hij aan je eisen voldoet, de mods. zijn:
Race-kuip + monozitje,Dubblebubble kuipruit, Ovale demper,uitlaat-steuntje, undertail incl. achterlichtjes, projectie-lampje voor,miniknippers achter op kentekenplaat, voor knipppers in de spiegels,staalomvlochten remleiding voor,tankpad,kroonplaatbeschermer,ophogingsetje voor het rem/schakel/voetsteundinges,seatcussion?,andere voetsteuntje,duo-voetsteunen verwijderd, bagagehaken afgeslepen, achterkant opgehoogt, blauw"racegaas",div.stickers,crashpads,paintjob,stopwatch vanaf het stuur te bedienen, coole sleutelhanger 8-) en alles wat ik vergeten ben.
 
Heb je m helemaal uit elkaar gehad voor t polijsten ? Of gedaan met blokkie er nog onder ?

Moet nog ff wennen aan t kuipje(kwestie van smaak), maar zij / achter aanzicht is echt perfect :}
 
Heb je m helemaal uit elkaar gehad voor t polijsten ? Of gedaan met blokkie er nog onder ?

Moet nog ff wennen aan t kuipje(kwestie van smaak), maar zij / achter aanzicht is echt perfect :}

Kader en brug gepolijst vóór assemblage, de brug is eruit geweest, het blok niet :)

Zo was ie net voor de afwerkingswerkzaamheden :P

FZR1bis.jpg
 
Mooi heel mooi allemaal, vooral dat yamaha logo
Die van mijn is nog niet af want ik ben nl bezig
met mijn yamaha thunderace deze krijgt een nieuwe kont
die van een r1 '03


wim
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan