Dagje Folembray gummen in Frankrijk op 1 mei 2004

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
1
Den Bosch
Met toestemming van Gian geplaatst...vol= vol!!! Ben er snel bij.....de leden van de south-west crew verplichte deelname !! :P :P

We gaan weer gummen in Frankrijk!!!

Het nieuwe seizoen is in aantocht en wij hebben er weer zin in….

Dit seizoen willen we overstappen op informatieverstrekking via e-mail. We vragen jullie dan ook om (indien mogelijk) het e-mail adres aan ons door te geven. Dit kan via info gzandbeek@home.nl of via het inschrijfformulier. Wij kunnen dan besparen op postzegels en papier. Bovendien kunnen wij jullie snel op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen en eventuele extra circuitdagen. Uiteraard wordt jullie e-mailadres niet doorgespeeld aan derden.

Ook als je dit seizoen niet meegaat, maar wel op de hoogte wilt blijven….

e-mail ons je gegevens!


Onze formule blijft hetzelfde: met je eigen motor rijden op een circuit in Noord Frankrijk onder begeleiding van ervaren marchalls.

Wij organiseren een compleet verzorgd weekend uit. Overnachten in een Frans landhuis, barbecue en natuurlijk een hele dag op het circuit.

Je hebt geen specifieke ervaring nodig, want er wordt gereden in groepen van verschillende niveaus. Deze dagen zijn ook geschikt voor coureurs die willen trainen of aan de afstelling van de motor willen werken. Na een aantal sessies onder begeleiding van ervaren marchalls kan de rest van de dag vrij gereden worden. Eventuele verdere begeleiding kan dan op verzoek. Er zijn twee Nederlandse artsen en een ambulance op het circuit aanwezig. Omdat we optimaal van de dag gebruik willen maken en vooral véél willen rijden laten we een beperkt aantal deelnemers toe (+/- 40). Dus als je zeker wilt zijn van deelname, reageer dan snel !!!

LET OP 90 DECIBEL Maximaal.

Data seizoen 2004: Zaterdag: 1 Mei


Let op: aankomst de dag ervoor.


Wij willen jullie er op wijzen dat ook de introducés het vrijwaringformulier moeten ondertekenen.

Prijzen : (prijswijzigingen voorbehouden)

Prijs voor de rijder (p.p.) is: €175,- per circuitdag. Dit is inclusief:
- een hele dag op het circuit.
- een overnachting, barbecue en ontbijt in het landhuis.
- lunch, koffie en thee op de circuitdag.

Prijs voor de introducé(s): € 47,- per persoon per circuitdag. Dit is inclusief:
- een overnachting met diner en ontbijt.
- lunch, koffie en thee op de circuitdag.

Stichting Race Team Gima

Pilotenstraat 3 5275 BA Den dungen

telnr.: 073-5943030 of 06-54314409

fax: 073-5943030 gzandbeek@home.nl

KvK: 17140934

bankrelatie: rabobank St Michielsgestel nr 116244127

TT is in!!!! :P

Deelnemers so far...onder voorbehoud;

-ZXRene :}

-MrWheels :(

-HansGSXR! :}

-Mark TT :X INGESCHREVEN!

-Michel :)

-Clay :} INGESCHREVEN!

-BHRacing?!! (MOET mee!!) :(

-Superfrog? :(

-Gixxer

-Denser :?

-Pieter van Grunsven?!! Eigenlijk ook verplicht!! ;)

-Joe Tosh niet, ivm ontoereikende uitlaat ;)

-Voske :} :} :}

-Tuupke :}

-KingCharles :}

-Gizmo73 :}

-Rage :}

-Wheeliefool :(

- The Green Flash :}

-Gang is Alles :}

-Sig???????????? ;) Sleutels kwijt :P

-Elvis, the King ;) :}
 
Laatst bewerkt:
Tering.....90DB..??? Godsamme, dan wordt het zelfs voor een oud gebakje als dat van mij moeilijk om daaronder te blijven.....


.....waar moet dat heen met deze wereld...... ;(



Maar, ik ga hier eens even sterk over nadenken....het klinkt wel leuk. Weer een ander circuit, altijd leuk.... :} :} :}
 
Vos, antwoorden kan ik je niet geven. Ik neem aan een aantal sessies met marchall, zoals er staat, en dan de rest van de dag vrij gummen......tot je blauw ziet ;)

90 Db is idd niet echt veel, maar vergelijk het eens met Assen :X

En dan daarbij, je hebt geen keus, JIJ MOET mee!! *D , net als Rene, Wheels, Rens (dit keer zonder bijna highsiders), Tuup, da Ninja, Brian BHR, Superfrog, wie vergeet ik nog ?!!

Daarnaast is het leuk als meer MF'ers mee gaan.

Het boeit me niet waar het ergens ligt, het is in Noord Frankrijk, dus al fucking ver rijden 8-)
 
Vos, antwoorden kan ik je niet geven. Ik neem aan een aantal sessies met marchall, zoals er staat, en dan de rest van de dag vrij gummen......tot je blauw ziet ;)

90 Db is idd niet echt veel, maar vergelijk het eens met Assen :X

En dan daarbij, je hebt geen keus, JIJ MOET mee!! *D , net als Rene, Wheels, Rens (dit keer zonder bijna highsiders), Tuup, da Ninja, Brian BHR, Superfrog, wie vergeet ik nog ?!!

Daarnaast is het leuk als meer MF'ers mee gaan.

Het boeit me niet waar het ergens ligt, het is in Noord Frankrijk, dus al fucking ver rijden 8-)

Is niet zo ver, slechts 400 km bij mij vandaan. Dus voor jullie misschien 350 km.
 
Meld je even aan bij gzandbeek@home.nl

Je ontvangt dan de inschrijfformulieren........ik sta zelf volledig BUITEN de organisatie. Ik ben ook maar deelnemer en wil met met zoveel mogelijk MF lui een keer sturen op het circuit....... 8-)

Hoor net dat het tot 10.00 uur achter de marshall rijden is en dan vrij :] :P :P
 
Baantje van 2 km :? En daar 400 km voor rijden? Dan rijd ik liever 30 km verder (voor mij dan) naar een baantje van bijna 22 km *D O-)
 
Baantje van 2 km :? En daar 400 km voor rijden? Dan rijd ik liever 30 km verder (voor mij dan) naar een baantje van bijna 22 km *D O-)

11 x 2 km is ook 22 km Frog, en dan daarbij, kan je mij eindelijk een keer voorbij proberen te rijden met die kwak en racekuip :} ;)

En dan daarbij, op Spa had jij de hele dag een Marshall voor je neus, hier alleen MIJ O-)

Jij gaat dus mee!!! *D
 
Laat even weten als je je ingeschreven hebt, dan maak ik een overzicht van deelnemers die meegaan :)

Ik heb er nu al zin an, ook al duurt het nog eeuwen :9
 
Hey Mark, leuk idee... maar volgens mij heeft het circuit alleen maar rechter bochten :? Had je niet zo'n dagje op Croix kunnen organiseren :P of ben ik nu een zeikerd :P ;)
 
Hey Mark, leuk idee... maar volgens mij heeft het circuit alleen maar rechter bochten :? Had je niet zo'n dagje op Croix kunnen organiseren :P of ben ik nu een zeikerd :P ;)

IK organiseer NIKX.....Maar we kunnen natuurlijk wel vragen of we een keer linksom mogen O-)

Mee eens, het is geen Spa. Tering, wat zijn (sommige) SW ru&^%&ers lastig/kritisch/verwend.... ;)

en JA, je bent een zeikerd :P

Jullie denken alleen maar aan zuipen O-)
 
Laatst bewerkt:
Jullie denken alleen meer aan zuipen O-)

Nou ik kan me nog herinneren dat we bij de druiventros zaten en jij een "Apelsap" nam... wij zaten allemaal aan de ice tea O-) ... Maar ik zal je topic niet verder vervuilen ;) hahaha
 
Nou ik kan me nog herinneren dat we bij de druiventros zaten en jij een "Apelsap" nam... wij zaten allemaal aan de ice tea O-) ... Maar ik zal je topic niet verder vervuilen ;) hahaha

Die appelsap was niet goed meer, er zat schuim op :X

Maar eh, can we count you in ?!! Enfin, gaan ze bij de SW eerst overleggen, komen ze na de meeting terug, schrijven zich in, helaas, te laat...vol :P :P (lol) Wahahahahaha, ik kom nu al nie meer bij... ;)
 
ok dan ga ik ook maar ff lekker zeiken,
op croix heb je linkerbochten, geen Db restrictie (wat voor mij wel belangrijk is aangezien me brommer standaard al 93Db produceert :( ), is net zo ver, goedkoper.
waarom huren we croix niet gewoon af. ik heb van target begrepen dat dat 2500 eu kost. en 40 man moeten we toch wel bij elkaar krijgen lijkt me. dan is het helemaal alleen voor MF'ers :P
goedkoop hotel weten wij nog wel ;)
 
Ik vraag wie er meegaan, niet wie er niet meegaan :z

Valt me tegen van je Vos. Moet het dan echt helemaal optimaal zijn , wil je een beetje plezier hebben? Of bang dat de ZXR's je helemaal verloren rijden :P :P ?!


OK Vos gaat NIET mee....... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan