Noord Holland: Deel 4!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zag dat vriend viccie die andere al geclosed heeft...dus... :) we kunnen niet meer terug :)
 
is meestal met nieuwe topics...die beginnen altijd leeg...
 
als het over de motorrai gaat; ga ik niet...ik heb fotos gezien op mf en ik vind het zonde van me geld...maarja dat heb ik ook al in een ander topic gezet....en ik wil niet iemand anders zijn plezier vergallen...

veel plezier iig voor diegene die gaat! :)
 
o solly hoor...
Je had tenminste ff kunnen wachten tot we de 1000 posts gehaald hadden, was elke keer weer een feest !! '(

Ach ja... what's done is done :)

Jeetje... al bijna 3000 posts over wat er in Noord-Holland te beleven is op motor gebied... :}
 
Je had tenminste ff kunnen wachten tot we de 1000 posts gehaald hadden, was elke keer weer een feest !! '(

Ach ja... what's done is done :)

Jeetje... al bijna 3000 posts over wat er in Noord-Holland te beleven is op motor gebied... :}

He jongens (en dames), laat die Napo nou een keer. Hij wilde gewoon ook eens een Noord Holland Topic starten. Denk dat we dat af moeten wisselen. Ik meld mij bij deze aan voor het feestelijk openen van de volgende!

Hee sjefske. Nog even over je plaatje. Heb je nou nog je motor niet schoongemaakt ? :9 :9 :9
 
Zo,ook maar even mijn gezicht laten zien in dit verse topic.

Vandaag weer lekker stukje gereden, wel koud maar toch goed gevoel

Morgen regen dus dat wordt denk ik niet naar de RAI.
 
[me]Flow wil niks horen over zijn sleuteltje.... :(
[/me]





:P
Wahaaaaaa.... :X [me]B-L zal nix zeggen over dat je t sleuteltje in je motor had laten zitten bij de RAI O-) [/me]

Was leuk de beurs[me]over entree prijs te zwijgen ;) [/me]
op heel wat leuke fietsjes }) plaatsgenomen hehe :9 ....Kom maar op met februari EN DAN WEL OP DE MOTOR HEEN :o


[me]B-L says Hi 2 Erik & RS ook aanwezig op beurs![/me]
 
Wahaaaaaa.... :X [me]B-L zal nix zeggen over dat je t sleuteltje in je motor had laten zitten bij de RAI O-) [/me]

Was leuk de beurs[me]over entree prijs te zwijgen ;) [/me]
op heel wat leuke fietsjes }) plaatsgenomen hehe :9 ....Kom maar op met februari EN DAN WEL OP DE MOTOR HEEN :o


[me]B-L says Hi 2 Erik & RS ook aanwezig op beurs![/me]

Alleen jammer dat de meesten toch nog wat te hoog zijn :P

[me]Flow zal volgende keer een krukje meenemen 8-) [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan