Deze motor ga ik nog eens kopen

LinKing

MF veteraan
4 dec 2007
5.360
1.171
Vlaanderen
Instagram
In deze tijden zit de gemiddelde motorrijder meer in zijn zetel dan op zijn motorfiets. Na de teloorgang van Motorstek, wat ik nog steeds jammer vind, wil ik toch opnieuw leven roepen in een van mijn favoriete items uit dat medium:

Deze motor ga ik nog eens kopen:

Vrij in te vullen naar eigen godsvrucht en vermogen. Budgetten of dromen?

Het antwoord op deze vraag was in mijn geval jarenlang de Honda CRF250L. Die heb ik nu net gekocht... Dus over enkele jaren kan je hier terugkijken en zien of je droom werkelijkheid is geworden!


2019_black_nh1.jpg
 
Ik heb nu sinds kort een Tracer 900 GT, dat ding heeft alles wat ik in een motor zoek8-)

Maar mocht ik ooit de loterij winnen zou ik een Triumph Thruxton RS erbij willen. Machtig ding om te zien
 

Bijlagen

  • 2020_Triumph_MotorcyclesThruxton-RS-Matt-storm-grey-and-matt-silver-ice.jpg
    2020_Triumph_MotorcyclesThruxton-RS-Matt-storm-grey-and-matt-silver-ice.jpg
    109,1 KB · Weergaven: 31
op moment heb ik mijn favoriete motor al in bezit :Y

maar v.w.b. de wenslijst is de mijne eigenlijk best lang....
Fazer stond er ook op, maar heb ik al gehad.
als ik er op een dag het geld voor heb komt er een Kawa ER6F bij :t
ywhbsarkqkip.jpg

en daarna een Venom X22 (of de electrische versie aka R3 electric) als sleutel-en-ombouw projectje: gewoon omdat het een mooi ding is...
IMG_4765_1024x1024.JPG
 
Laatst bewerkt:
Als het meezit en ik niet m'n geld ergens anders aan uit hoef te geven hoop ik ergens volgend jaar een Ténéré 700 te hebben.
V-Strom heb ik vorig jaar gekocht als tussenstap, goede motor maar niet echt sexy of stoer en een zandpad met (diepe)gaten is oppassen geblazen.

Yamaha-Tenere-700-accesory-packages-5a-1024x683.jpg

Wil ook nog een simpele CB500, gewoon om mee te spelen. Ben wel fan van de kleine oude Honda's, NTV en Hawk GT heb ik al gehad dus nu tijd voor de bekende lesmotor. Wel eerst ff m'n Fazer verkopen, 2 motoren is helaas de max.

Honda-Cb500-Twin-1993-2001-Service-Repair-Manual.jpg
 
Ik heb mijn droomfiets al (Triumph Street Triple), maar zou er best een adventure bike bij willen voor vakanties.
 
Ik zou graag deze willen hebben.Net even alle opties geconfigureerd.
 

Bijlagen

  • 1F363FDF-E667-4CDD-B799-AEFBC8DF7F89.png
    1F363FDF-E667-4CDD-B799-AEFBC8DF7F89.png
    1,1 MB · Weergaven: 22
Terug
Bovenaan Onderaan