Hè, hè, eindelijk m'n Lazer eronder (pics)

Remakil

Banned User
14 jun 2003
26.355
1
Culemborg
Yep! Hij is er eindelijk ondergezet, heb er ruim twee maanden op kunnen wachten :( maar nu zit dat kreng er eindelijk onder. Nice geluid die Duo-tec :)

full



Ja, ja, ik weet het... Suzi is vies!
 
Nog maar ff van een andere kant.....

full



Ehhmm, hij's nog orgineel |( Pijpje gaat er later uit, one step at the time ;)
 
Op zaterdag 06 december 2003 13:28 schreef Schetterbekkie het volgende:Is toch een teken dat ie gebruikt word?? :?

Of bedoelde je het merk.... O-) ;)


Yep, you're right! Suzi is er om misgebruikt te worden, dus mag ze vies zijn. Verder is er helemaal niets mis met Suzi, ze is van het juiste merk (voorlopig ;) ).
 
heb over dat zonder pijpje rijden trouwens ooit een mailtje naar Laser gestuurd:

Antwoord van Laser:

Geachte heer

Wij danken u hartelijk voor het vertrouwen in het LASER product.

Betreft het gebruik van de DuoTech zonder insert kan ik u het volgende mededelen:
Bij de uitlaat zonder insert kan het voorkomen dat de kamer (dus achter de demper) zich vult met mengsel. Dit mengsel komt dan o.i.v. warmte tot ontbranding en veroorzaakt de wel bekende knal + vlam uit de uitlaat.
De constructie van deze uitaat moet dergelijke dingen kunnen weerstaand echter wij, als fabrikant, raden u toch aan een van de twee inserts te gebruiken. De kleine "explosies" zouden op den duur namelijk schadelijk kunnen zijn voor de vulling in het achtereind van de uitlaat.

(persoonlijk als motorrijder daarentegen: .. het niet monteren van de insert verhoogt natuurlijk de fun factor van uitlaat met 300%, maar dit even puur op persoonlijk titel).

Met vriendelijke groet,

Marcel Priester
LASER salesteam


}) })
 
Op zaterdag 06 december 2003 13:43 schreef Sigma het volgende:
heb over dat zonder pijpje rijden trouwens ooit een mailtje naar Laser gestuurd:}) })
Ontopic Mooi ding, zal morgen is ff luisteren :9~

ONTOPIC dat antwoord van Laser :} :} :} vooral die laatste alinea, hoewel de "waarschuwing" al reden genoeg is om alle pijpies er uit te slopen en wel direct 8-)
 
Op zaterdag 06 december 2003 13:53 schreef ReefeR het volgende:Ontopic Mooi ding, zal morgen is ff luisteren :9~

ONTOPIC dat antwoord van Laser :} :} :} vooral die laatste alinea, hoewel de "waarschuwing" al reden genoeg is om alle pijpies er uit te slopen en wel direct 8-)


Precies!!! Moest alleen ff boortjes halen, was die ouwe Sint vergeten ;)

full


Zo goed Sigma? Snel geregeld hoor, 't was alleen druk bij de Gammel.... B|
 

Yep, heb 39 minuten nodig gehad om te eten, naar de Gammel te gaan B| foto te maken en hier posten... Die ene minuut die overbleef was voor het verwijderen van dat pijpje, ding vraagt er gewoon om.....

En nu? Geluid is :9~
Startte Suzi en aan de overkant van het voetbalveld (bij mij voor de deur) keken ze verschrikt om... de watjes ;)
 
Heeeel mooi ding!

Ik heb de Akrapovic er nu ook onder zitten :}
Zal vandaag ook pics gaan maken...

[zeikmodus] Maak die mooie SV is schoon man! :P [/zeikmodus]
 
Op zondag 07 december 2003 13:01 schreef NoS[NL] het volgende:
hmmmm.. zou dat wat zijn voor mn gsxr600 zo'n duotech??? :9

wat kost een duotech titanium nu eigenlijk??? en klinkt het net zo als een hotcam? of minder.
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, want het is wel een heel mooi pijpie.
 
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, want het is wel een heel mooi pijpie.

Kost geloof ik zo rond de 475 pleuro's, weet het niet helemaal precies want er zat een Lazer bij de bike in. Die bleek niet goed te zijn en daarom heb ik deze gekozen. Heb zelf enkel het netto prijsverschil bijbetaald (op inkkopsprijs dus).

Met het pijpje eruit klinkt het alsof je donder maakt :9~
 
Remakil of Sigma willen jullie als jullie tijd hebben een foto sturen in dit topic van dat pijpje a.u.b.? Dan kan ik dat namaken voor mn te luide hotcams.
Staat mooi trouwens met die laser *D

Bij deze Brother Louie.........

full


full



Er zijn twee soorten binnenpijpjes, de gebogen is de orginele, de rechte is voor het sportievere geluid. Zonder is natuurlijk mooier ;)
 
Op zondag 07 december 2003 16:51 schreef Brother Louie het volgende:
:}
Die gebogen buis maakt waarschijnlijk het minst van al lawaai?

Yep! Da's helemaal goed vriend. Daar zit ook nog een extra dingetje in zoals je op de foto ziet.
 
Kost geloof ik zo rond de 475 pleuro's, weet het niet helemaal precies want er zat een Lazer bij de bike in. Die bleek niet goed te zijn en daarom heb ik deze gekozen. Heb zelf enkel het netto prijsverschil bijbetaald (op inkkopsprijs dus).

Met het pijpje eruit klinkt het alsof je donder maakt :9~
Een beetje het Duc sound :X

[me] Clubje hoop dat Ducati nu ni :( :( :( is.[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan